Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Ger 07-06-2021

Was altijd een heel goede kant van Cool blue. Ontzettend veel gekocht en veel geld uitgegeven. Maar...... Reparatie service is echt heel slecht. Had een router teruggestuurd vanwege een defect. Raken ze de bijgesloten stroom adapter kwijt en proberen mij wijs te maken dat deze er niet bij zat. Na lang heen en weer mailen maar gezegd dat ze de router ongeprepareerd kunnen terugsturen. Nu ben ik dus wel met stroomadapter kwijt. Voor mij was dit de laatste keer dat ik iets gekocht hebt bij Cool blue.

Mart 07-06-2021

Coolblue was erg overzichtelijk. Goede mobiele site en handige zoek filters. Hierdoor was ik binnen 2 minuten al klaar.

De levering ging erg soepel. Kreeg dag van te voren track en tracé code en de bezorging was de volgende dag op tijd. Ze hebben alles vakkundig geïnteresseerd.

Zou zeker aanbevelen

R.Eberson 07-06-2021

Bij Coolblue had ik binnen 2 minuten iemand aan de lijn (in tegenstelling tot elders) voor een vraag over één van de producten die ik wilde bestelling. Levering was snel, netjes en toen na afloop iets niet goed geregistreerd was door de chauffeur, ben ik gelijk goed geholpen door de klantenservice.

Ik ben blij dat ik voor Coolblue heb gekozen, en als ik in de toekomst meer elektronica moet laten vervangen, zal ik eerst bij hen kijken!

Arend 07-06-2021

Reeds meerdere items aangeschaft vanwege de uitstekende service en advies die je krijgt. Je wordt keurig te woord gestaan en helpen daar waar nodig is b.v. bij het installeren en mocht het product toch niet aan de verwachtigingen voldoen dan krijg je altijd zonder gezeur je geld terug. Ik zou iedereen aan raden om bij Coolblue te kopen daar is de klant nog altijd koning.

Marco 07-06-2021

Top geregeld bij Coolblue, bestelling geplaatst en keurig op de hoogte gehouden van de bestelling via track & trace. 15 minuten voor de levering zelf nog gebeld door de bezorger om te checken of iemand aanwezig was. Kortom top👍👍

Cornelis 07-06-2021

Goede website met veel keuze en toelichting. Het filteren van je voorkeur gaat makkelijk.

Snelle levering van het product en informatie hierover.

Ruut 07-06-2021

Snelle en goede service. De site is overzichtelijk met duidelijk uitleg waardoor keuze goed te maken is.

Anne 07-06-2021

Duidelijke en overzichtelijke shop met uitgebreide informatie. Ik lees veel positieve reviews die echter betrekking hebben op een snelle levering en volgens mij in mindere mate op de dienstverlening als er een keer iets mis is met een geleverd produkt, want daar begint het gedoe met Coolblue...
In het kader van milieu-overwegingen (!) wil Coolblue dat je een defect apparaat minstens 3x ter reparatie aanbiedt. Wat hierbij echter niet vermeldt wordt is het feit dat er hiervoor maar liefst 15 vervoersbewegingen nodig zijn, alsof dat goed is voor het milieu. De 1e "raparatie" liet 4 weken op zich wachten, op dit moment begint onze 2e "reparatie" en ik vrees dat wij dit produkt wederom 4 weken kwijt zullen zijn. Mijn tip; koop bij de concurrent want daar krijgt een reparateur 1 kans en lukt de reparatie niet dan ontvang je of je geld terug of een nieuw produkt. Dus mijn advies; koop niet een produkt bij Coolblue. Dit was voor mij een wijze les en nu maar weer wachten of / wanneer wij het produkt al dan niet werkend terug zullen ontvangen...

ARtFEAN 07-06-2021

Mooie frisse en heldere website met scherpe prijzen.... duidelijk, overzichtelijk en een groot aanbod.

Desire Jansen 07-06-2021

Makkelijk om producten te vinden, snelle levering en artikelen voldoen aan wat jullie beloven. Als er iets niet goed is makkelijk om te ruilen

Cindy 07-06-2021

Duidelijke site, goede omschrijving producten en snelle reactie op vragen! Altijd een snelle levering en op de aangegeven dag. super fijn dat je verschillende dagen aan kunt geven en retourneren terug betalen geen enkel probleem! Vanwege deze servie ( en het goede asortiment! ) kopen wij zowel privé als zakelijk altijdbij Coolblue

Marco 07-06-2021

Goede productinfo, concurrerende prijzen betrouwbare levering en goede communicatie daarover

Ron 07-06-2021

Snel geleverd en zeer vriendelijke bezorgers, alleen jammer dat je zelf de oude machine bij de voordeur moet zetten ( of je moet bijna € 20,00 aan aansluitkosten betalen dan nemen ze hem wel mee van de plaats waar hij staat )

Michelle 07-06-2021

Ik heb een wasmachine bij coolblue gekocht. Super service! Fijn dat ze een kwartier van te voren bellen dat ze eraan komen. Aardige mensen die de wasmachine kwamen installeren. Ik had een tussenstuk besteld dat uiteindelijk niet nodig was en had binnen 2 dagen mijn geld terug op de rekening. Geweldig!

Peter 07-06-2021

Altijd goede ervaringen met Coolblue. goed aanbod, vaker bij besteld en komt altijd goed en op tijd aan. Bezorgingstijden wisselen wel vaak maar daar kan mogelijk Coolblue niets aan doen.

Paul 07-06-2021

Ik heb ca. een maand geleden een (compleet) bureau besteld. (totale order ca. 1128 euro)
Helaas ging het fout bij de uitlevering en werden er 2 bureau onderstellen (frames) geleverd i.p.v. 1 x onderstel met bijbehorend bureaublad.

Ik heb hierover inmiddels 8 X telefonisch en meerdere keren via email contact gehad, maar het omruilen van het onjuist geleverde onderstel (frame) voor het bestelde bureaublad is niet mogelijk.
Zoals een medewerker van Coolblue via de email aangaf; “Wij zijn zeker momenteel bezig met een gepaste oplossing. Alleen wat we kunnen heeft ook een grens.” En daar mag ik het dan mee doen.

Voor alle duidelijkheid: De medewerkers zijn heel vriendelijk en doen hun best, maar door de interne procedures, verschillende afdelingen (silo’s) en de drukte bij Coolblue blijkt het voor Coolblue helaas onmogelijk, om hun fouten op te lossen.
Één onderstel is inmiddels opgehaald maar administratief is dit nog steeds niet afgehandeld. (lukt blijkbaar ook niet)

Conclusie: Na bijna een maand zit ik nog steeds zonder bureau, heb ik het geld nog geen cent terugontvangen en vanuit Coolblue is er nog steeds geen oplossing geboden. En dit alles “voor een glimlach” in ruil voor mijn 1128 euro. ☹
Ik hoop niet dat Coolblue aan zijn succes ten onder gaat.

Jordi 06-06-2021

Een geweldige service heeft Coolblue. Een bestelling verkeerd geleverd: kan gebeuren natuurlijk. Maar gelijk de volgende dag wel het juiste product. Ik bestel tegenwoordig bijna alles bij Coolblue en dat zal op deze manier nog heel lang zo blijven.

Pelgrim / Ataq. 06-06-2021

Ik heb deze laptop niet voor mijzelf gekocht maar een vriend van ons, hij was niet staat om dat op korte termijn te kopen. Ik vind het alleen wat jammer dat uw medewerkers niet goed op de hoogte zijn met het doen van de betaling. Er waren wat problemen die gelukkig werden opgelost door een andere medewerker.

Humphrey 06-06-2021

Grootste voordeel is dat de snelle levering van een laat geplaatste bestelling altijd gerealiseerd wordt. De reviews zijn hoopgevend en wekken vertrouwen. De website is goed te navigeren en de informatie is duidelijk.

Mary 06-06-2021

Ik zocht een slowjuicer en Coolblue gaf meteen aan welke modellen de beste zijn. Dat maakte het maken van de keuze heel makkelijk. De bezorgtijd werd duidelijk vermeld. Het apparaat werd conform afspraak geleverd.

Cynthia 06-06-2021

De webshop werkt gemakkelijk en alles staat er duidelijk op. De informatie is heel compleet.
De prijs was gelijk aan die bij andere webwinkels.
De bezorging was zoals beloofd de dag na bestellen. De Coolblue “wachttijd” filmpjes zijn hilarisch en zorgen zeker voor een glimlach. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen.

MH 06-06-2021

Snelle service op tijd
En mooi dat tweede kans producten aangeboden worden.

Arend 06-06-2021

Via de site besteld, zelf afgehaald. Probleemloos en snel! Ook uitstekend: de corona veiligheid- en voorzorgsmaatregelen.

Junaid 06-06-2021

Met niet al te dure prijzen en goede klantenservice is Coolblue erg goed. Ik had ‘s avonds wat besteld en het was de volgende ochtend al binnen, al was dit wel iets later dan volgens de track&trace was verwacht. Verder is de site erg duidelijk. In het algemeen, een zeer goede ervaring!

Henk 06-06-2021

Alles was super eigenlijk op 1 klein minpuntje na en dat is ,
Dat het niet echt duidelijk is of de Amerikaanse koelkast nu wel of niet op een verdieping geleverd wordt.
Op de website en via de klantenservice is het niet duidelijk.
Verder zijn we heel blij met Cool Blue.