Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

AD 10-12-2022

Prima en snel geregeld, prijs was concurrerend en de extra service als Norton Antivirus was ook prima

Maarten 10-12-2022

Veel informatie beschikbaar, het is fijn vergelijken. Bezorging is altijd vlot

Niek 10-12-2022

Alles voor een glimlach. Een mooie marketing-slogan, maar Coolblue maakt het wat mij betreft ook iedere keer waar.
Ook nu; een bijzonder warme ontvangst in ons eerste winkelbezoek in Tilburg. Werknemers straalden werkplezier uit.

FancyJeanZ 10-12-2022

Heb nu meerdere malen Online bij Coolblue gekocht en alles naar tevredenheid; snelle afhandeling, snelle verzending, duidelijke instructies en nazorg. Website zit goed in elkaar en ook de App werkt prima.

Joep 10-12-2022

Altijd een prettige ervaring gehad met Coolblue en soms worden mijn pakketjes zelfs klimaatneutraal geleverd met een bakfiets. Ook altijd een fijne ervaringen gehad met de klantenservice in tegenstelling tot sommige concurrenten...

Ar 10-12-2022

Makkelijk in gebruik...het is zoals het is beschreven ..mooi..makkelijk handzaam een aanrader

Kaap. 10-12-2022

Het bestel gemak bij deze winkel en dan de bezorg service zeer goed. even bellen, sms , mail van tevoren het kan niet beter .

Marianne 10-12-2022

Alles van Coolblue verloopt voor ons prima, niks op aan te merken. Prima handleiding van Coolblue hoe we onze Sonos boxen moesten installeren.
Is er dan wel een probleem? Ja, dat we op de aangegeven dag en uur thuis waren en dat POSTNL doodleuk zegt dat we elkaar niet getroffen hebben. Het pakketje wordt ergens in de wijk afgeleverd of we dan zelf maar even willen gaan zoeken.

Fam. Paulussen 10-12-2022

Fatsoenlijke prijs met complete ontzorging

Wasmachine (100kg) en droger + installeren probleemloos ontzorgt
Alles volgens afspraak en met een fatsoenlijke prijs

Thom 10-12-2022

Prima webshop. Heel flexibel ook als je zelf per ongeluk teveel hebt besteld of een verkeerd artikel.

Armie 10-12-2022

Prima website en app...
Alleen is adverteren met voor 23.59 besteld morgen in huis niet zo netjes als je dan een week later pas ruimte hebt om te leveren. Haal dan die belofte weg als je hem niet waar kunt maken.

Verder trouwens keurige service hoor, beleeft en vriendelijk personeel.

Theo 10-12-2022

Snelle en nette levering. Het is ook fijn dat je het product kan retourneren in hun eigen winkel

Jolanda 10-12-2022

Meestal de goedkoopste prijzen, veel keus. Handig advieshulp als je twijfelt, of niet weet wat je precies nodig hebt. Veel keuze. Als iets aan huis geïnstalleerd moet worden ook super service.

Computer 10-12-2022

Bijzondere service voor mij als dame van 84. Paatsen van nw koel/vries kast en naar buiten zetten Amerikaanse stukke./.

Vassy 10-12-2022

De webshop is als van ouds zeer gebruiksvriendelijk. Levering was snel en stipt conform updates per mail. Bij coolblue heb ik nog nooit gezeur gehad over leveringen of retouren.

Margreet 10-12-2022

Goede service en duidelijke uitleg. Makkelijk bereikbaar met zowel de auto als openbaar vervoer.
Fijn dat er tijd voor je wordt genomen/gemaakt.

Theo 09-12-2022

Makkelijk bestellen, snelle levering, goed op de hoogte gehouden en ook nog eens professioneel bezorgd en aangesloten met uitleg.

Jutgen 09-12-2022

Snel en goede prijs + geen verzend kosten. Site goed met vergelijken producten

Hilly 09-12-2022

Ik vind het wel “ irritant” dat je moet aanmelden in de winkel. Ook omdat ik dat niet zag. Toen k de juiste balie had gevonden, moest ik terug om mij aan te melden. De coolblue glimlach vervloog toen

Esther 09-12-2022

De service en klantvriendelijkheid waren boven verwachting. Alles werd uitstekend gecommuniceerd en de planning verliep perfect tot in de puntjes. Ik zou werkelijk niet kunnen zeggen wat er nog beter zou kunnen worden gedaan. Het personeel was uitermate vriendelijk en we zijn super blij met onze nieuwe koelkast!

Frank 09-12-2022

Snel geleverd, overzichtelijke site, prima prijs
100% tevreden vandaar de 10

Edwin de Voogd 09-12-2022

Zeer overzichtelijke website en het bestellen van een product en het ophalen van het product in de winkel is zo makkelijk. In de winkel zeer gastvrij en klantvriendelijk. Een verademing om bij Coolblue sowieso iets te kopen !

Volker 09-12-2022

Makkelijke bestelprocedure, snelle levering, product zoals omschreven en beloofd, en het product werkt na behoren. Wat wil de klant meer?

Ad 09-12-2022

Website met duidelijke productinformatie. Goede tips voor inbouwen en installeren. Snelle levering en goede bezorginformatie

Jeroen 09-12-2022

Snel geholpen , bestellen echt super makkelijk en milieu vriendelijk op de fiets gebracht. Ik heb de vriendelijke Coolblue medewerker wat fruit gegeven.