Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Mark ten Hoor 31-10-2022

Altijd scherpe prijzen! Altijd genoeg voorraad! Altijd op tijd geleverd! Zeer tevreden!

Evelyn 31-10-2022

Alles goed overzichtelijk weergegeven, op voorraad, dus snelle levering en goede prijs.

Nee, een slechte service !!! 31-10-2022

Dertien oktober 2022 is mijn was/ droog combinatie kapot gegaan. Mijn was zit er in. Morgen 1/11 zou er iemand langs komen om de was/droog te repareren. De mw. die mij belde uit Hasselt Belgie vertelde dat het onderdeel niet aanwezig is. Zij vertelde dat er volgende maandag 7/11 iemand komt om de was/droog te repareren. De was/droog machine geeft kortsluiting. Bij het aanzetten slaat de was/droog uit. Het duurt nu al weken! Wat een slechte service. En dit alles voor een glimlach!!! ]
Ik zou adviseren koop niet bij cool blue. Bij problemen duurt het weken voordat (hoop ik) iets opgelost wordt!
Klant nummer: 23292995.
Officiele reactie van Coolblue 09-11-2022

Goedemiddag,

Wat jammer dat de reparatie van jouw was/ droog combinatie zo lang heeft geduurd.

Je hebt helemaal gelijk. Dit is niet hoe lang een reparatie hoort te duren. Wij hebben daarom strenge afspraken staan met de reparateur. In het vervolg wil ik je dan ook adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen je dan helpen aan een snellere oplossing.

Hopelijk heb je in de tussentijd weer fijn kunnen wassen!

Coolblue

Jellie Bol 31-10-2022

Gekozen om mijn wasmachine bij coolbleu te kopen. Snelle bezorging, mooi op tijd geleverd(zelf wat eerder na telefonisch overleg) zeer vriendelijk personeel. Zelfs mijn droger weer teruggeplaatst zo netjes. Inderdaad alles voor een glimlach👍

Marieke 31-10-2022

super fijne webshop, klantenservice is uitstekend. Heb laatst een powerbank besteld en een garmin smartwatch, ben over beide heel tevreden.

EM 31-10-2022

Duidelijk selectiemogelijkheden op de site en veel informatie - ook de minpunten worden besproken. Daarna snelle levering en prima service bij vragen of problemen.

JW 31-10-2022

Was niet de eerste aankoop bij Coolblue. Goede prijs wat betreft produkt en Coolblue levert wat ik besteld heb! Ik heb teveel ervaring met webshops die veel beloven maar uiteindelijk na betaling niet leveren wat ik gekocht heb. En dat moet weer retour met bijbehorende ergernis.
Verbeterpunt is het tijdsvak wbt bezorging. Hele middag thuis gebleven voor de bezorging die uiteindelijk ruim een uur later kwam. Oké het is geleverd maar het geeft wel irritatie.

Positief:
-goede prijs-produkt verhouding
-snelle levering
-fijne communicatie

Negatief:
-tijdsvak bezorging klopt niet! Zegt PostNL-bezorger ook.

Roberts46 31-10-2022

Na 18 jaar een nieuwe Philishave nodig. Deze Philishave Serie 5000 is redelijk geprijsd en scheert beter dan mijn oude exemplaar.
Vlotte levering via Coolblue m.b.v. hun elektrische bakfiets.

Jeroen Lak 31-10-2022

Prima shop, alles goed te vinden en de tv was snel gevonden, prima service, netjes afgeleverd en hele goede service.
Kan nu weer zien hoe Max de race gaat winnen ;)

j Booij 31-10-2022

Ik vind de shop grandioos ,echt heel klant vriendelijk.
Dat is mijn ervaring

Bente 31-10-2022

Ik kon mijn koelkast handig vergelijken met andere types. Daarnaast kon ik een bezorgmoment kiezen en ook de bezorgster was superaardig en bracht mijn koelkast tot op de plek waar die moest komen te staan. Enige minpuntje: alle mails naderhand! ‘Tevreden met jouw koelkast?’, ‘deze producten passen goed bij jouw koelkast!’, ‘lees hier alle tips voor jouw koelkast’. Dat zou wel wat minder kunnen 😜

Tom Emmerich 30-10-2022

Goed en snel geholpen door een medewerker die van wanten wist. Snapte de vraag en dacht mee.

Julius 30-10-2022

De service is goed, ze helpen je snel. En als je vragen hebt kunnen ze het snel beantwoorden

Onur Erdemir 30-10-2022

Erg blij met Coolblue! Na de enorm goede afhandeling van een retour waar wij constant op de hoogte werden gebracht van de status mocht ik met coolblue tegoed een nieuwe horloge uitkiezen welke ik direct heb gedaan. Zoals altijd kan je snel navigeren op de site en vergelijken waarmee mijn keuze in enkele minuten was gemaakt. Snelle levering de volgende dag en ik was weer ontzettend blij!

Rien 30-10-2022

Snelle levering met juiste track&trace.
Netjes verpekt en na uitpakken meteen gebruiks klaar.

S.huissteden7@upcmail.nl de 30-10-2022

Product gekozen, besteld en zonder problemen bezorgd binnen gewenste tijd.
Medewerkers zeer vriendelijk ( verplaatsten zelfs hun voertuig toen buurman natuurlijk juist op dat tijdstip weg wilde).
Medewerkers hebben meermaals gevraagd of alles duidelijk en naar wens was.
Zeer tevreden!!!

Ronald 30-10-2022

De site is overzichtelijk, veel uitleg. De service is goed, pakketjes op tijd geleverd. Goede kwaliteit producten en redelijke prijs.
De slogan “alles voor een glimlach” geldt zeker voor mij!

Jaap 30-10-2022

Had een hamermoord besteld bij een andere leverancier, maar die in na 2 weken wachten nog steeds niet leveren. Toen maar geannuleerd en bij CoolBlue besteld: volgende dag keurig geleverd.

Eveline 30-10-2022

Goede communicatie zonder overdreven veel berichten.
Duurzame manier van bezorgen.

Fuat 30-10-2022

Het mooie aan Coolblue is hun nuchtere omgang met consumenten, dat vind ik fijn. Prijs verhouding vergeleken met andere aanbieders is goed en ook hebben ze een snelle levering aan huis. Zelfs de bezorgers zijn erg vriendelijk! Zodra ik iets nodig heb, koop ik het hier!

Frank 30-10-2022

Perfecte levering binnen de afgesproken tijd. De twee Jonge mannen die de wasmachine kwamen brengen leken zo uit de reclame van Cool Blue te zijn gekomen! Heel snel en professioneel de machine geïnstalleerd (ook waterpas) incl. korte uitleg. Oftewel, wij zijn zeer tevreden!

Cha 30-10-2022

Snelle bezorging. Product is van zeer goede kwaliteit. Binnen het tijdsvak bezorgd.

Yvonne 30-10-2022

Goed advies gekregen aan de telefoon en alles keurig geïnstalleerd. Wel weet ik van de vorige keer dat er niets extra's wordt gedaan als je dat niet vooraf meldt. We waren toen vergeten om de verlenging van de afvoer te melden. En ik belde nog terug om te verifiëren of ik alle extra's goed had besteld, maar dat bleek achteraf toch niet helemaal correct. Gelukkig werd dat wel ter plekke opgelost.

Dirk 30-10-2022

Goede site , duidelijke uitleg met een filmpje , goed verpakt en snel geleverd .

ids 30-10-2022

Goede service, heb ik in het verleden en nu meegemaakt. snelle levering en geen verkeerde bestellings.