Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Kaka1977 09-05-2021

Een keukenmachine via de CB app besteld om kado te geven. Bestelproces verliep goed en zoals verwacht de volgede dag al geleverd. Wat ik echter mis is de optie/service om een product als kado te laten inpakken. Al met al een tevreden klant.

D.M. Klootwijk 09-05-2021

In de afgelopen jaren heb ik een aantal artikelen bij Coolblue gekocht, zoals een smartphone en een wasdroger. Ik ben heel tevreden over Coolblue. De website is duidelijk. Het is makkelijk om iets te bestellen. Coolblue levert een uitstekende service, zowel aan de telefoon als in de winkel. De wasdroger werd gebracht door twee bijzonder vriendelijke mannen en hij werd correct aangesloten. De oude wasdroger werd meegenomen. Mijn laatste aankoop is een stofzuiger.

Els Jansen 09-05-2021

Bij Coolblue kun je rekenen op een eerlijk en goed advies, er wordt echt met je meegedacht.
Medewerkers zijn behulpzaam, vriendelijk en deskundig.

Frank Heeren 09-05-2021

‘s-Avonds besteld, meteen een mail dat bestelling de volgende dag klaar ligt. Inclusief routebeschrijving naar de vestiging Amsterdam. Snel geholpen in de winkel, behulpzaam en vriendelijk personeel.
Met speciale dank aan Brian Koopmans!

Robbie 09-05-2021

Er zijn diverse andere webshops met dezelfde producten.
Maar dat het met een blauwe bakfiets geleverd wordt is wel heel fraai.
Helpt het milieu maar is ook veiliger dan een busje voor spelende kinderen in de buurt.
Goede service en ga zo door!

Elze-Lia 09-05-2021

Duidelijke informatie, goede basis om te vergelijken en te kiezen. bezorging is goed geregeld: was vroeger dan verwacht.

W Meerman 09-05-2021

Ik vind Coolblue geweldig. Heb er de afgelopen in de afgelopen jaren 3 laptops (niet allemaal voor mijzelf hoor), een wasmachine en nog wat andere, kleinere artikelen, gekocht. Alles werd op tijd geleverd. De wasmachine bleek, nadat de medewerkers van Cloolblue al waren vertrokken een beschadiging te hebben. Klantenservice, heel goed bereikbaar, stelde mij voor een korting te nemen of de machine te komen omruilen. Ik koos voor het laatste. Nogmaals .... een fijne zaak die ik iedereen kan aanbevelen.

Peter 09-05-2021

Wasmachine hield ermee op ;( Via De website van Coolblue makkelijk op kenmerken mogelijkheden kunnen selecteren wat we wilden. Goeie reviews van gebruikers ook van groot belang voor de keuze geweest. Wasmachine volgend planning snel geleverd. Keurig geïnstalleerd en duidelijke uitleg van de mannen van Coolblue gekregen. Verwachtingen wederom waargemaakt!

Wendy 09-05-2021

Ik vind coolbleu lekker snel met alles. Alleen een nadeel dat er veel mail en sms gestuurd word. Beetje dubbel beetje veel. Verder top

huib 09-05-2021

prima bezorging goed op tijd. webshop ruime keuze
makkelijk te bestellen over de verdere service weet ik nog niets.

Dries 09-05-2021

Bestelling nog niet ontvangen, eerst gekozen voor bezorging op vrijdag, dit werd al uitgesteld naar zaterdag, maar nu (zondag) blijkt mijn bestelling nog niet bij PostNL te zijn. Te laat voor moederdag ! 😠
Officiele reactie van Coolblue 12-05-2021

Beste Dries,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als uitgerekend jouw moedercadeau vertraging op loopt. Iedereen wilde graag alle moeders in het zonnetje zetten, hierdoor was het nog drukker dan verwacht.

Sorry!

Coolblue

Soof Vb 09-05-2021

Goed telefonisch advies gekregen.
Ook wat betreft bezorging tevreden. Vriendelijke bezorgers & fijn dat t tijdvak zo nauwkeurig mogelijk word aangegeven.
Vind alleen de kosten mbt installeren aan de hoge kant.

Alex Monissen 09-05-2021

Gewoon simpel. Doen wat je beloofd. En dat is wat Coolblue doet. Een fantastische service.

René A M K 09-05-2021

Het fijne van de shop is dat je op internet alles op je gemak kan bekijken en desnoods in de winkel exact beoordelen of je en goede keus hebt gemaakt

Habee 09-05-2021

Coolblue maakt het simpel en aantrekkelijk voor het uitkiezen van een nieuwe wasmachine. Goede info, reviews en keuzepallet op de website maken het gemakkelijk en comfortabel om te kiezen, bestellen en kopen. Service bij een vlotte aflevering en installatie maakt het compleet. Informatie over product en dertig dagen garantie goed en duidelijk.

Steven Schmetz 09-05-2021

Goede keuze uit veel verschillende soorten producten. Het gekochte product had een scherpe prijs. 07-05-2021 voor 21:00 aangeschaft met iDeal (Heel makkelijk) 08-05-2021 geleverd in een goed verpakt/stevige doos. Al met al een aanrader! 5 van 5*

Georgette 09-05-2021

Prima produkt, keurig verpakt en sndlle levering. Voor het eerst een (milieuvriendelijke) fietsbezorging.

Menno 09-05-2021

Bestel hier wel vaker wat vandaan. Wordt altijd snel verwerkt en de website is duidelijk en de prijzen zijn goed.

Ook hebben ze een goed aanbod voor betaal systemen.

Hans 09-05-2021

Snelle levering en snelle en vriendelijke response op Whatsapp bericht mbt garantie. Retourneren gratis en binnen 48u nieuw product gekregen. Topklasse! Eerder vergelijkbare ervaring. Geen gezeur dat je zelf achter de leverancier aan mag bij vragen.

Sander 09-05-2021

Coolblue informeert, geeft aan, mailt en is concurrerend genoeg om de beste prijs kwaliteit te bieden die je als consument verwacht!

Gaby 09-05-2021

Goede website , snelle en accurate bezorging , op het precieze tijdstip en op n groene manier bezorgd ; met de bakfiets ! Vaker bestel altijd goede ervaring gehad

Raymond v S 09-05-2021

Coolblue heeft een goede overzcithelijke app maar ook de website is al jaren zeer vriendelijk en bruikbaar.
De snelheid van coolblue met reageren en verzenden is uitstekend
Al zeker 6 jaar maak ik gebruik van coolblue, van telefoonhoesjes, computers tot aan koelkasten

Philip 09-05-2021

Coolblue is een superwinkel! De website is duidelijk en je vindt alle producten gemakkelijk. Je kunt op simpele wijze de verschillende producten vergelijken en alle omschrijvingen zijn helder en duidelijk.
En het allerbelangrijkste is dat ze helder communiceren en dat zij zich aan alle beloften en afspraken houden! En dat ze daarmee jouw verwachtingen volledig invullen.
Een schoolvoorbeeld van hoe het moet, ga zo door!

Berry 09-05-2021

Duidelijk info op de site, makkelijk bestellen en in een papieren zak ipv te grote doos en nog eens met de fietskoerier bezorgd.

Fijn dat er ook nagedacht wordt over de zaken rondom de bestelling.

Coolblue zuidas. 09-05-2021

Ik ben uitstekend geholpen,en de stofzuiger keurig voor mij in de auto gezet,klasse.