Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4301 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Winters 16-12-2022

Heel correct in de afhandeling en juiste resp. tijdige informatie inz. aflevering en heeft een breed assortiment

Michel 16-12-2022

Maken waar wat ze beloven , een van de weinige winkels die het product op voorraad hadden en de volgende dag in huis , super

Esmee 16-12-2022

Altijd snelle bezorging, goede aanbiedingen en top service! Niks op aan te merken.

Cher 16-12-2022

Coolblue doet wat het belooft, en met een gezonde dosis humor. De producten zijn altijd tip top in orde, en voor de liefhebber zijn de fysieke winkels ook tot in de puntjes goed geregeld. Het enige minpuntje? Ze zijn niet de goedkoopste. Maar daar krijg je dus mega service voor terug. 😃

Simon Buijsse 16-12-2022

Goed te vinden wat je wilt hebben, duidelijke product omschrijving, goede prijs en snelle levering.

Rein Annema 16-12-2022

Ik vind de site van Coolblue zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Verder zijn er altijd leuke aanbiedingen. Daarnaast is de service uitstekend en vlot. Waarom zou je dan nog ergens anders kopen!

PB 16-12-2022

Hele vriendelijke en snelle service.
Denken altijd met je mee om een eventueel probleem op te lossen, aanrader!

Rob 16-12-2022

Snelle en goede levering. Duidelijke website. Goede mogelijkheid producten te vergelijken

Jk 16-12-2022

Producten worden altijd op tijd en netjes bezorgd. Bij vragen altijd snel antwoord.

Celine Martosoewondo 16-12-2022

Makkelijke annulering van bestelling en binnen 2 dagen geld terug, daarnaast ook snelle levering op de fiets (milieubewust) binnen 2 dagen!

D. Zijdeveld 15-12-2022

Coolblue heeft veel producten tegen goede prijs, veel info en zeer vriendelijke medewerkers zowel in winkel als aan de telefoon

Ton 15-12-2022

Maakt reclame met voor 23.59u besteld, morgen in huis.
Hebben ze niet kunnen waarmaken, daarom moest ik afleverdatum aanpassen.

Wijnand 15-12-2022

Artikel werd de volgende dag bezorgd. Prima verpakt. Ben zeer tevreden over Coolblue.

Rene 15-12-2022

Snelle levering goede prijzen en prima bezorgdienst altijd met vriendelijke bezorgers!

C de ru 15-12-2022

Was duidelijk en goed vindt baar.het geen dat wij hebben besteld werk goed de bestelling wasgoed optijd

bieraw 15-12-2022

Prima webshop en bedrijf. Je vindt je weg goed op hun website. Duidelijk en snel afgehandeld en producten een dag later in huis. Fantastisch!!

Saskia 15-12-2022

Fijne webshop jammer alleen van tnt post speciaal voor avond levering gekozen tegen betaling en dan gewoon niet bezorgen zeggen dat het niet gelukt is terwijl ik thuis was. Dus alsnog bij een afleverpunt kunnen ophalen, benzine en parkeerkosten moeten behalen.

Henny 15-12-2022

Mijn kleinzoon( 8 ) is erg blij met het Nintendo switch spel ( Splatoon 3 ).
Aangeschaft in het Nederlands.
Leuk spel echt een aanrader.

Gerard van der Windt 15-12-2022

Overzichtelijk, goede informatie over het artikel én bestel- en betaalproces verloopt prima.
Binnen 24 uur was mijn bestelling binnen.

Ralph 15-12-2022

Goede voorwaarden, geschoold en vriendelijk personeel, snel geleverd en bezig met duurzaamheid. My kind of store.

Patrick 15-12-2022

Snelle levering en goede service bij eventuele problemen of garantie zaken. Doen niet moeilijk en zorgen dat de boel snel opgelost is.

Shopper 15-12-2022

Ik heb snel op de webshop kunnen vinden wat ik zocht, en aangezien het product door de brievenbus past, lag het de volgende dag op mijn deurmat. Perfect.

Ronald 15-12-2022

Duidelijke site en snelle service en blij met het product
Volgende keer weer bestellen 👌👌👌

Robert 15-12-2022

Wasmachine op de afgesproken tijd afgeleverd, geplaatst en de oude meegenomen.
Zeer aardige personeel, en behulpzaam

Roy 15-12-2022

- Eenvoudige webshop