Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Peet 24-09-2021

Prima prijzen, snelle levering en goede klantenservice. Humor in de communicatie.

Céline Marris 24-09-2021

Telefonisch ben ik keurig geholpen door een medewerker van Coolblue met de keuze van mijn nieuwe tv. De medewerker nam alle tijd voor me en probeerde mij niet een product "aan te smeren". Hij was eerlijk over de voor en nadelen van de tv's waar ik tussen twijfelde. In de middag besteld en de volgende ochtend al in huis! De tv + soundbar werden vervolgens netjes geïnstalleerd door 2 vriendelijke medewerkers. Snel en keurig. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

bram 24-09-2021

Misschien we de meest duidelijke site van alle webshops. Tot nu toe geen slechte ervaring gehad.

Oguzhan 24-09-2021

Ik heb een Dyson stofzuiger gekocht bij coolblue ben er erg tevreden mee, vooral dat je het kon reserveren en gelijk kon ophalen. Ook zijn de medewerkers erg vriendelijk.

JNjeroen 24-09-2021

Deze week de Trust GXT 863 Mazz Mechanical Keyboard uitgeprobeerd, echt een fijn toetsenbord easy peasy te installeren.
Prettige icoontjes en verlichting! En misschien wel erg belangrijk stiller dan gemiddelde mechanische toetsenborden!

Lezan 24-09-2021

It is easy to order. Delivery is on time and delivery men are so helpful and friendly. Great service

Lezan 24-09-2021

It is easy to order. Delivery is on time and deliverh men are ao helpful and friendly.

Paula 23-09-2021

Heel blij met de mooie laptop! Snelle levering! Ik geef een 9 want er is altijd ruimte voor verbetering. Maar ik zou niet weten waarvoor.

gerard herben 23-09-2021

ik bent klant bij coolblue

ik koopt zoals nieuwe produkten en 2dekans produckten bij coolblue

is er een aankoop niet naar mijn zin.dan kan ik hem kosteloos routeneren.waarbij ik dan een retour etiket kan uit printen

telefonisch word je ook vriendelijk te.woord gestaan

keuze assortiment is er genoeg

een goeie winkel is coolblue

Franc 23-09-2021

Coolblue, superwinkel echt. Niet altijd de goedkoopste maar dit maakt het bedrijf meer dan goed met de vriendelijke hulp en de ongelooflijke service!

Mario 23-09-2021

Festival oordoppen besteld, makkelijk te bestellen met goede informatie op de site. Snelle verzending en prima kwaliteit. Oordoppen werken goed.

Gerard 23-09-2021

Door medewerker van Coolblue zeer goed en super vriendelijk geholpen ( zijn naam was Coen

Mandy 23-09-2021

Super leuke winkel en de leveringen gaan super snel. Jammer van de bug op de site met het bestellen van mijn Cricut materiaal en vooral dat de winkels geen voorraad hebben maar verder echt een super winkel 👍🏻

Pack & Parcel BV 23-09-2021

S'middags besteld volgende ochtend op de fiets geleverd.
Snelle en zeer goede service en goed verpakt.

klant 23-09-2021

Snelle levering van een laptop, die op de fiets werd gebracht, dus heel milieubewust.

Robert 23-09-2021

Heldere website goede dienstverlening produkt werd op tijd volgens afspraak geleverd en verpakkingsmateriaal mooi meegenoen

Niek 23-09-2021

Kabeltje vrijdag besteld zaterdag bezorgd helemaal top.
Al eerder wat gekocht bij Coolblue ging ook fantastisch.

RuudT 23-09-2021

behulpzaam, voortschrijdende info, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Sophie 22-09-2021

Super snelle verzending maakte mede de keus voor coolblue. Duidelijke voorwaarden en overzichtelijke site.

Michel 22-09-2021

Na jaren een trouwe klant van Coolblue te zijn geweest hebben ze nu al hun krediet verspeeld.
Slechte klantenservice als er een keer echt iets mis is en je wordt iedere keer met een kluitje in het riet gestuurd.
De laptop van mijn dochter die ze voor school nodig heeft raakte ineens op school oververhit, met een gesmolten bodem tot gevolg (!) Het had nog veel erger kunnen zijn dan dit. Omdat ik zelf ook wel iets van computers weet heb ik de bodem open gemaakt en er bleek inwendig iets kortsluiting te hebben gemaakt. Omdat mijn dochter de laptop voor school nodig had heb ik het probleem tijdelijk kunnen verhelpen, en in overleg met Coolblue was afgesproken dat ik deze zomer de laptop voor nadere inspectie en reparatie terug zou sturen. Tot hier geen probleem, en mijn dochter had voorlopig een werkende laptop voor school.
Deze zomer dan ook de laptop opgestuurd. Het was erg druk bij de reparatie afdeling, kan gebeuren. Na twee weken heb ik maar eens gemaild (nadat ik na 30 minuten in de wacht nog 7 wachtenden voor me had…) De laptop werd op dat moment door de reparateur getest, dus het zou niet lang meer duren. Na drie weken weer gemaild. Reparatie was blijkbaar nog niet geslaagd en reparatie duurde voort, maar het zou nu écht niet lang meer duren. Omdat mijn dochter inmiddels de laptop weer nodig ging hebben heb ik gevraagd of er een tijdelijke laptop gestuurd kon worden. Nee, ging niet lang meer duren, maar als ik vrijdag (wanneer ik al 4 weken geen laptop had) mijn laptop nog niet had zou er een “andere” oplossing gezocht worden. Vrijdag ontving ik spontaan een bericht dat “mijn zending vertraagd was”. …? Ik had nog geen bericht ontvangen dat de laptop retour was van de reparatie. Ook geen reparatierapport, wat wel had gemoeten. Dus ik twijfelde al aan de juistheid van het bericht. De daarop volgende dagen telkens weer een vertragings bericht, mijn zending was nog niet door postnl ontvangen. Ofwel: Coolblue had vrijdag alvast een verzendlabel aangemaakt, maar ze hadden nog niets om terug te sturen. Ondanks mijn herhaaldelijk aandringen en “opschalen naar het backoffice” gebeurde er niets. Uiteindelijk kreeg ik op dinsdag een reparatierapport (ja dus de laptop was nu wel echt terug bij Coolblue) en woensdag werd hij weer thuis bezorgd.
De teleurstelling dat het bijna 5 weken had moeten duren werd helaas al snel overschaduwd door het feit dat de gerepareerde laptop allerlei nieuwe problemen vertoonde (onverwacht opnieuw opstarten, zwart scherm, de muis/touchpad valt standaard binnen enkele minuten na opstarten uit…) Ofwel een niet functionerende laptop!
Deze gaat dus weer terug naar Coolblue en ik ben benieuwd welke nieuwe afwimpeltechnieken ze nu gaan inzetten. Ik wil gewoon een werkende laptop of mijn geld terug, maar dat zijn blijkbaar de enige twee opties waar Coolblue niet aan wil meewerken.

roos 22-09-2021

Snelle levering, alles netjes en goed verpakt. Product is tip top in orde, ben er superblij mee.

Memory 22-09-2021

Snelle goede service. Telefonisch advies kan wat verbetering gebruiken. Ik heb een week lang ongeveer 45 minuten aan de telefoong gehangen maar nooit iemand te spreken gehad over informatie omtrent de aanschaf van een gaming computer.

Jae 22-09-2021

Snelle, maar bovenal gebruiksvriendelijke service en goede producten. Daarnaast is de website zeer overzichtelijk en kun je veel info vinden over producten. Kortom: top!

Richard Bijlard 22-09-2021

Goeie prijs, supersnelle levering 'met een smile' (vriendelijke bezorgers, die alles netjes brachten en uitleg gaven)

Ad 22-09-2021

Juiste gegevens op afgesproken tijd geleverd goed op hoogte gehouden van de levering gewoon top