Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 16-04-2023

Al enkele keren eerder via Coolblue iets gekocht en de eerdere ervaringen waren net als deze keer weer top.
Duidelijke productinformatie waardoor ik voor mezelf een prima vergelijk en keuze kon maken voor een nieuwe smart TV.
Het bestelproces en de daarop volgende updates over de levering waren gewoon goed.
Ook de aflevering door de bezorger was zoals je hoopt: iemand die netjes met je besteld product omgaat en ook zo afleverd.
De bezorger gaf een een korte toelichting over het product, garantie en mogelijkheid tot ruilen.
Ook nam hij mijn oude TV van 16 jaar oud lachend mee, met de opmerking: die is maar 7 jaar jonger dan ik ben.....
Samengevat: van bestelproces tot levering helemaal happy!!

Jan 16-04-2023

Al jarenlang en ook nu weer heb ik een artikel bij Coolblue gekocht. En altijd: vandaag besteld is morgen in huis.

Chris 16-04-2023

Coolblue doet wat het beloofd. Snelle levering van het juiste product. Producten zijn van goede kwaliteit, niet de goedkope rommel die elders (amazon, bol) wordt aangeboden en je supergoed moet kijken of je wel het juiste koopt. Klantenservice ook een dikke 10, nog nooit problemen gehad met dingen retournerenof repareren, wordt altijd gelijk voor je geregeld. Bovendien denken ze heel graag mee hoe het op een manier op te lossen die voor jou het prettigste werkt of hoe dit in de toekomst te voorkomen. Topwinkel.

Jacquie 16-04-2023

Vanwege goede ervaringen in het verleden wederom voor Coolblue gekozen om een nieuwe muis aan te schaffen. Veel informatie bij de producten, waardoor je een goed beeld van het product krijgt. Makkelijk bestellen en snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het tijdstip wanneer je bestelling aankomt en de levering is zeer milieubewust, nl. op de fiets. Product voldoet aan de verwachting, blije klant.

Jellina 16-04-2023

Goede service en nog nooit problemen gehad met materiaal. Al onze witgoed komt van Coolblue. Waar nodig nemen ze oude apparaten mee terug. Fijn!!

Nowy van Hedel 16-04-2023

nu 2 keer een grote en dure bestelling gedaan, vanaf interesse moment tot zoeken, kopen en leveren gaat zeer soepel. Volledige en duidelijke uitleg en goede volging van de zending. Top werk.

Anjo 16-04-2023

Groningen. Heel fijn en kundig geholpen en advies gekregen over aanschaf tbv gebruik Logic Pro voor zoonlief.
Haden het geluk dat de verkoper zelf ook wat met muziek deed, wist goed wat we nodig hadden!

Jeffrey Ullers 16-04-2023

Ik ben echt positief verrast door de geweldige service van deze shop! De website was super gebruiksvriendelijk en het bestellen van mijn koptelefoon was zo gemakkelijk. Maar het allerbeste was nog wel de ongelooflijk snelle levering! Ik had nooit verwacht dat ik mijn koptelefoon al de volgende ochtend in huis zou hebben.

De koptelefoon zelf is ook van fantastische kwaliteit en ik kan nu echt genieten van mijn muziek zonder gestoord te worden door omgevingsgeluiden. Ik ben zo blij dat ik voor deze shop heb gekozen en zal zeker weer terugkomen voor mijn volgende aankoop.

Ik kan deze shop echt aan iedereen aanbevelen, niet alleen vanwege de snelle levering en geweldige producten, maar ook vanwege de uitstekende klantenservice die ik heb ervaren. Kortom, een geweldige ervaring die ik zeker nog eens zal herhalen!

T 16-04-2023

Duidelijke informatie makkelijk en snel bestellen. Ook heel snel je bestelling in huis.

Dijk 16-04-2023

Snelle service binnen 24 uur een nieuw aangesloten wasmachine in huis.
Vriendelijke , atente en vlotte bezorgers, namen al het verpakkingsmateriaal keurig mee, waren zelf ook enthousiast over het door hun gebrachte product.

Arthur 16-04-2023

Snelle levering, product als beschreven en goede prijs. Ik ga hier vaker bestellen.

Hans roijackers 16-04-2023

Supergoede , snelle verzending en een mooi produkt, refurbished , in prima staat! ! We zouden het zo weer doen!

Annika 16-04-2023

Ik houd van de positieve uitstraling van Coolblue (dat van die glimlach is niet alleen een reclamezin). Als het nodig is, is er ook goede nazorg (bijvoorbeeld bij ruilen/retourneren of reparaties).

Bart 16-04-2023

Zeer goede service
Snelle levering en retour afhandeling
Vriendelijke Klantservice

Tevreden klant 16-04-2023

We hebben via internet een AEG droger besteld en dat ging makkelijk. Ontzettend aardige bezorger kwam met de levering op de afgesproken tijd en legde alles prima uit.

Ammemarie 16-04-2023

Alles was in orde. Wat ik wilde hebben was snel gevonden. Gemakkelijk te bestellen. Snel geleverd.

Hannie Nederstigt 15-04-2023

Alles was prima in orde, op tijd en keurig geleverd en het product voldoet ruimschoots aan mijn wensesn.

Marco 15-04-2023

Al jaren klant bij Coolblue en ben erg tevreden.

Info via de site / app is duidelijk en compleet. Prijs (meestal) goed. Communicatie na bestelling en over de levering goed, snel en volledig.

Ook grote dingen (wasmachine, koelkast, vaatwasser) hier gekocht en bezorging (+ installatie van de wasmachine) was correct en goed.

Aanrader!!

Van Schaik 15-04-2023

Bestelling gedaan en dezelfde dag opgehaald in de winkel. Vriendelijk geholpen met extra advies erbij.
Prima 👍

Mir 15-04-2023

Super geholpen en goede service van coolbleu. Gebeld naar de winkel en de volgende ochtend om 9 uur stond mijn apparaat al in de winkel om af te halen.

Anita 15-04-2023

Mijn product zat goed verpakt en was keurig op tijd geleverd. Ik ben er super blij mee

John H. 15-04-2023

Prima webwinkel met een goede website en een hoog service niveau mocht er een technisch probleem met een product zijn. In geval van garantie worden spullen zonder veel ‘ burocratie’ omgeruild.

Jorn 15-04-2023

Super service, meteen een nette oplossing aangeboden gekregen voor het ontstane probleem met de bestelde laptop.
2 dagen later nieuw model ontvangen welke met netjes verpakt werd geleverd en perfect naar behoren functioneert.
Zeer tevreden over het hele bestelproces

Akko 15-04-2023

Snelle levertijd, veel keuze.
Ook is op de site en in de app het vergelijken van spullen makkelijk.

Sara 15-04-2023

De mogelijkheid op een vergelijking te doen op de Coolblue website van de verschillende producten is geweldig!
Bestelling werd inderdaad de volgende dag bezorgd, op de aangegeven tijd. Complimenten!