Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Loïs 19-04-2023

Gister de wasmachine besteld en de volgende dag in huis! Super service, en een vriendelijke bezorger!

Willeke 18-04-2023

Overzichtelijke shop, goed kunnen vergelijken. Snelle levering en persoonlijk contact

Van der Flens 18-04-2023

Prima service bij aanschaf wasmachine. Netjes aangesloten en oude machine afgevoerd.

Gert 17-04-2023

Voor mijn keuze kreeg ik goede informatie over de verschillende producten met duidelijke aanwijzingen over de verschillen daartussen. Hierdoor heb ik precies wat ik hebben wil.

Inge Janssen 17-04-2023

Via de website van Coolblue kon ik snel informatie vinden over robotstofzuigers en inzicht krijgen in de verschillen. Zo kon ik snel een keuze maken en de dag daarna hem in de praktijk gebruiken. Super goede service!

Joost 17-04-2023

vriendelijke hulp, erg fijne site om te gebruiken, vooral ook door de filteropties en het feit dat de verschillende opties en vaktermen worden uitgelegd. Nooit problemen gehad met de verzending, wel één enkele keer met de bevoorrading van een product, daarom is er een puntje af. Maar ja, niemand is perfect, en coolblue komt zeker in de buurt.

Fenne 17-04-2023

Een hele snelle bezorging, veel zicht op mijn bezorging tijdens het kunnen volgen ervan en hele vriendelijke bezorger. Ik vond het fijn om een melding te krijgen waarin stond dat de bezorger binnen 15 minuten voor mijn deur stond.

MJH Roelse 17-04-2023

Een hele snelle levering! Sneller kon bijna niet! Super!
En netjes verpakt.

Emma 17-04-2023

CoolBlue is gewoon een super winkel. Ze doen altijd wat ze beloven, de klantenservice is van het hoogste niveau en de kwaliteit van de artikelen die ze verkopen ook. Ik ben een tevreden klant

Eme Tillema 17-04-2023

Top tent blijft het toch Coolblue.
Levert wat het belooft en met een bezorgtijd indicatie van een uur hoef je niet de hele dag op te offeren.

Chiel 17-04-2023

Vrijdagavond laat onze wasmachine besteld en deze werd zaterdagmiddag vóór 13.00 uur al bezorgd. Coolblue houdt je goed op de hoogte van het bestelproces en de bezorgtijd. Vriendelijk bezorger en zeer behulpzaam. Hier worden wij heel vrolijk van.

Macbarry 17-04-2023

Snel en duidelijke communicatie, alleen jammer dat men niet op rekening kan bestellen als bedrijf.

Niels 17-04-2023

Een hele snelle levering, Ook is de site erg duidelijk en overzichtelijk. De filmpjes over de elektronische apparatuur is ook erg fijn!!

Simon Scherer 17-04-2023

Vriendelijke en behulpzame medewerkers in de winkel en webshop werkt volledig naar behoren

Wendy 17-04-2023

Coolblue had het item ( usbc - utp verloop) dat ik dringend nodig had op voorraad en ik kon het meteen ophalen bij de dichtstbijzijnde vestiging. Item werkt naar behoren - ik had snel mijn probleem (wifi in de router stuk met een dringende call in aantocht, en laptop zonder utp poort) opgelost.

Pieter 17-04-2023

Ik had een verkeerde card reader besteld. Ik hoefde hem niet terug te sturen, kreeg een credit en kon de juiste bestellen die binnen 24 uur is geleverd!

Claudia 17-04-2023

Ik had heel snel een docking station nodig voor thuis om te werken en bij Cool Blue wordt alles altijd heel snel geleverd, zo nu ook weer, op vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend al geleverd, Top!
Ook advies ingewonnen over welke ik dan het beste kon bestellen door te bellen met Cool Blue en daar ben ik ook heel goed en vriendelijk geholpen.
Wat een topwinkel, en goede service!

Rick 17-04-2023

Altijd goed bij coolblue. Lage concurrerende prijs. En een perfecte bezorging op een zelf gekozen dag.

Tom 17-04-2023

Altijd snelle actie na het plaatsen van een bestelling. Daarnaast vind ik de uitgebreide informatie bij elk product heel erg fijn. Er is een actieve user base die informatieve reviews achterlaten. Ik heb achteraf nog nooit voor verrassingen gestaan.

FransK 17-04-2023

Vanwege de ligging en bereikbaarheid was het voor mij prima om naar Amsterdam te rijden en mijn bestelling op te halen. Bestelling lag op de afgesproken datum in Amsterdam, opgehaald, vriendelijk en behulpzaam personeel. Je bent er nog klant.

Paul 17-04-2023

Goed en snel, alleen kado bon etc. is erg onduidelijk wanneer deze ingewisseld kan worden.

Adrie Lapre 17-04-2023

levering volgens afspraak en in perfecte staat. apparaat werkt zoals beschreven op de site!

Joyce 17-04-2023

Fijne overzichtelijke webshop. De tweedekansjes zijn heel fijn: ze gooien geretourneerde en geopende apparaten niet weg, maar verkopen ze weer voor een lagere prijs. Goed voor het milieu en de portemonnee.

Susanne 17-04-2023

Goede prijs, snelle levering, product zoals verwacht. Enige minpunt was de grote doos waarin het verzonden werd. Daar paste wel 100 doosjes in. Had volgens mij ook in een envelop gepast.

Matthijs 16-04-2023

Snel bezorgd, ik kreeg een smsje dat de bezorger er bijna was. Coolblue was de goedkoopste, plus ik kreeg nog eens 20 euro cashback op mijn apparaat. Top service.