Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

G.S. 29-06-2021

Goeie informatie over het product wat ik wilde bestellen. Daarna kon ik het makkelijk online bestellen. Op zaterdagavond besteld en op zondagmiddag in huis.

Kees 29-06-2021

Ik kon mijn producten makkelijk vinden en ze werden de volgende dag volgens de afgesproken tijd geleverd.

Frans8 29-06-2021

Online mijn bestelling geplaatst 5 maal Google Nest Protect de volgende morgen opgehaald in Amsterdam goed geholpen en tevreden weg gegaan

Tim 29-06-2021

Super service!! Altijd klant vriendelijk en die glimlach wordt altijd waargemaakt!

Alles wordt geregeld volgens afspraak!

Stephan 29-06-2021

Heb een mobiel aangekocht incl screenprotector. Mobiel was 4 dagen oud. Met mobiel in hand sta ik op vanuit de (zachte) bank. Vervolgens blijkt het scherm volledig gebarsten. De screenprotector is onbeschadigd als ook de kast. Toch beweert Coolblue dat de mobiel oneigenlijk gebruikt is en dat de volledige reparatie kosten van € 150 voor eigen rekening zijn! Blijkbaar is het normaal dat het zwakste glas eerst breekt, dat kan ik nog volgen. Maar mij lijkt dat er toch niet voor niets een screenprotector op zit van €25??? Ons inziens is het glas te strak in de kast geplaatst, kortom productiefout! Klanttevredenheid is een obsessie voor Coolblue, hoe dan??

FK87 29-06-2021

Uitstekende beschrijvingen van product en specificaties op de website, goeie prijsstelling, vaak nog aanvullende uitleg en video van productexpert.
Snelle levering, uitstekende klantenservice.

Anita 29-06-2021

Wat me opvalt bij Cool Blue is de zeer uitgebreide beschrijving van het product dat je wilt aan schaffen. Je kunt je via hun website eerst goed inlezen over het product zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan. En ook het bezorgen verloopt uitstekend volgens de afgesproken tijden in de mail die je krijgt.

Ron Schenkel 29-06-2021

Goede en duidelijke website, makkelijk om te bestellen. Zeer snelle levering.

J 29-06-2021

Top bezorging! Zelfs op zondag zonder extra koste 👍🏽
Product is helemaal zo als beschreven.

Ko 29-06-2021

Goed geregeld. Zaterdag besteld en zondag netjes afgeleverd met installatie tips van de bezorgers. Oude machine netjes mee genomen.

L.A. van Weenen 29-06-2021

Overzichtelijke winkel, vriendelijke gastvrouw en prima service ivm afhalen bestelling,

Marjolein 29-06-2021

Coolblue heeft een overzichtelijke website en goede klantenservice. Je wordt altijd goed geholpen, ook al je problemen hebt met jouw product. Service is dik in orde!

Cor 29-06-2021

Blijft 1 van de beste online winkels die er zijn.
Ruime keuze met goede beschrijving van de items.
Goede overzichtelijke pagina's waarbij vergelijken van items makkelijk gaat.
Snelle levertijden en ook goed retour beleid.
Toppie

Jet 29-06-2021

Coolblue is een fijne (online) winkel, prettig om producten te vergelijken, levert snel en heeft een goede service als een product stuk gaat. Bovendien zijn ze erg klantvriendelijk.

RJ 29-06-2021

Voor al mijn technische aankopen die ik snel thuis moet hebben ga ik naar coolblue. Snel geleverd, goede service met vaak duidelijke instructie/review video's op de website. De keer dat er met een product iets mis was, was dit snel en makkelijk te retourneren.

Familie Doorzon 29-06-2021

Ik was echt super duper mega enthousiast over de mogelijkheid voor een zondag levering! Een wat mij betreft fantastische meerwaarde, die in mijn geval echt super goed uitkwam. Super goede service en snelle levering!

S O 29-06-2021

Berichtgeving 15 min voor bezorging vind ik sowieso al een punt wat geprezen mag worden en waar veel van de concurrentie nog iets van kan leren, maar daarbij ook de milieu-vriendelijke manier van bezorging en de tweedekansjes methode wat zowel goed is voor het milieu als voor mijn portemonnee. Al met al een top zaak die zich voor meer dan alleen zichzelf inzet. Iets wat je tegenwoordig niet vaak meer ziet.

Paul P 29-06-2021

snel en goed bezorgd. goed verpakt en het bestelde was de volgende dag al in huis

ex-coolblue klant 29-06-2021

Coolblue is die snelle, gezellige, informele club waar je heel snel gemakkelijk en ook wel goed geprijst je electronica kunt kopen. Totdat er buiten je schuld iets kapot gaat. Dan geven ze jou de schuld en valt het niet onder de garantie. Tot het uiterste voor jou zeggen ze dan in hun commercials. Nou, dat heb ik gemerkt. Ze laten je het glashard uitzoeken. Gelukkig kun je dan nog naar de fabrikant gaan. In dit geval Lenovo. Zij hebben het probleem wel gewoon goed opgelost zoals het hoort. Alle credit voor Lenovo en als Coolblue al hun klanten blijft behandelen zoals mij, dan denk ik dat er weinig klanten overblijven.

Naftali 29-06-2021

Ik vind het een hele prettige site, en je wordt er ook vrolijk van. ook van de verpakking wordt men gelukkig

Charlotte 29-06-2021

Ik ben erg tevreden over Coolblue. Heb online een refurbished Ipad besteld en alles verliep vlotjes. Goede informatie op de website, makkelijk bestellen, snel geleverd en leuke berichtjes om je op de hoogte te houden. En, de Ipad ziet er als nieuw uit en werkt prima!

Margreet Jansen 29-06-2021

Site is overzichtelijk, online bestellen is gemakkelijk. Je kan zelf bepalen wanneer je het product wilt ontvangen. Via de track and trace kan je je bestelling nauwlettend volgen. In een tijdsbestek van een uur.
Je krijgt netjes een sms waarna er gebeld word dat ze met een kwartier bij je zijn.
Product wordt netjes bezorgd, vriendelijke bezorgers en als je er voor kiest dat ze je bestelling op de juiste plek willen zetten en aansluiten vragen ze of het product voor jou goed staat. Echte top service!!

Marcel 29-06-2021

Duidelijk en overzichtelijk.
Een keuze maken op de website is erg makkelijk en je wordt goed door het bestelproces heen geleid

Shepherd 28-06-2021

Duidelijke product omschrijving. Simpele bestel procedure. Snelle levering. Goede informatie over voortgang van bestelling. Bedankt.

Ruben 28-06-2021

Zeer goede service! Weet zelfs of mijn telefoon geschikt is ja of nee, dat noem ik dikke prima!