Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Sietse 29-04-2021

Duidelijke product omschrijving en komt de afspraken na, die gemeld worden op de site qua levering.

Marius 29-04-2021

Coolblue komt echt altijd de met haar gemaakte afspraak na. Ook het retour circuit is perfect geregeld.

Peter 29-04-2021

Prima prijs en service. De communicatie is duidelijk. Top! Alles wat wordt beloofd wordt nagekomen. Positief is dat er ook met de fiets wordt geleverd- verantwoord en goed bezig!

Astrid 29-04-2021

Ik was op zoek naar een koptelefoon die Noise canceling had en een ingebouwde microfoon. Deze voldoet aan al mijn eisen. Prima koptelefoon!!

Roald 29-04-2021

Bliksemsnelle levering. Leuke teksten bij de bevestiging van de order. Dat stemt je vrolijk.

Lou 29-04-2021

Alle artikelen waren op voorraad en konden direct opgehaald worden. Goede service.

Esteban Palman 29-04-2021

Snelle levering, voor 23:59 besteld morgen in huis ,alle producten op voorraad , klantenservice is van de hoogste kwaliteit ,veel beter dan de concurrent

Olga 29-04-2021

I made an order at night, and in the morning already pick up my order. Very quick.
Good price. Thanks

Mika H 28-04-2021

Alles verliep naar wens, pakketje kwam zelfs iets voor de aangegeven afleverdatum aan en ik heb verder geen problemen gehad met de levering!

W 28-04-2021

Top service. Artikel was op zaterdag besteld en zondag werd die al bezorgd.

E3 28-04-2021

Coolblue heeft een breed aanbod, kan meestal snel leveren en dat is nog altijd helemaal goed gegaan.

ROB 28-04-2021

Snelle levering aardige bezorgers ,doen wat beloofd is, duidelijk over service als je dat nodig hebt

T. de Wijs 28-04-2021

Prima service en snelle levering, zelfs in het weekend. Vriendelijke behandeling.

Lola 28-04-2021

Coolblue leverde mijn bestelling ZO snel! ‘s Avonds laat nog besteld, volgende dag voor 14:00 al in huis. Echt helemaal top. Producten zijn precies als beschreven, niks op aan te merken. Dozen zijn vol verpakt met zo min mogelijk lucht. Daarnaast vind ik de site heel fijn. De juiste filtermogelijkheden worden aangeboden waardoor ik precies het product kan vinden met de voorwaarden die ik belangrijk vind. Alleen jammer dat er op de site geen goede vergelijker zit, waarin je zelfgekozen producten zou kunnen vergelijken met elkaar. Verder echt een top winkel!

B. Bakker 28-04-2021

Duidelijke website met adequate vergelijkingsmogelijkheden en brede keuze in assortiment. Goede klantenservice met snelle terugkoppeling op gestelde vragen.

Marcel van Dijkhuizen 28-04-2021

Omdat men waar maakt met de afgesproken leverdatum , netjes volges afgesproken tijd., zo zijn er maar weinig die dat kunnen

TON HAGEDOORN 28-04-2021

Super snelle levering,snelle reactie op mijn vraag per Email,duidelijk antwoord wat heeft besloten mijn aankoop te doen.Al met al fijne en duidelijke website.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Marbosch 28-04-2021

Snel, netjes, compleet. Deze site biedt wat je zoekt, en levert direct. Ik ben absoluut tevreden.

Chantal 28-04-2021

Coolblue is zo makkelijk en fijn! Ze zetten de plus- en minpunten op een rij, je kan producten vergelijken en genoeg reviews lezen. Betaling en bezorging gaat makkelijk en snel! Alleen maar positief kan ik over coolblue denken! 😊

AJ van der Perk 28-04-2021

Coolbleu heeft een duidelijke website. Als je iets zoekt kun je heel nauwkeurig aangeven in de linker balk met vragen wat je wilt.
De omschrijving bij een artikel is voldoende, kunnen ander websites een voorbeeld aannemen.
De bezorging is ook perfect.

Marchien 28-04-2021

Fijne webshop, veel informatie, fijne klantbenadering. Bezorging was en ook voorzien van goede informatie

Haarhuis J.A. 28-04-2021

Correcte en heel vlotte levering, het pakketje arriveerde zelfs nog voor het aangegeven tijdstip, goede service.

ellekari 28-04-2021

vroeger kon ik bij problemen bellen; nu is het erg moeilijk om contact met jullie te leggen; maar goed na 3 uur worstelen is de installatie toch gelukt; maar niet stabiel; moet ik elke dag weer opnieuw doen

Sylvie 28-04-2021

De site van Coolblue is overzichtelijk en het bestelproces eenvoudig. Ook zeer tevreden met de snelle levering en de vriendelijke en kundige bezorgers.

JR1965 28-04-2021

Duidelijke website met (misschien wel wat te) veel keuze. Snelle en correcte levering, oude apparaat meegenomen en de nieuwe werkend op zijn plek gezet. Zeer tevreden!