Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4058 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marian 21-12-2021

Eenvoudig en overzichtelijk, makkelijk te bestellen en snelle aflevering. Heb ook contact gehad met klantenservice en die service was uitstekend en hielp me goed op gang

C 21-12-2021

Top service en snelle levering. Apple producten netjes verpakt en altijd op voorraad.

Pieter 21-12-2021

Just in time delivery op zondag in de morgen wel net in het schema zoals van te voren aangegeven.

Babette 21-12-2021

Je wordt snel geholpen en met een glimlach. De medewerkers maken graag een praatje. Wanneer je daar geen zin in hebt is het ook goed en ben je snel weer weg door de snelle en goede service. Even een beschermplaatje erop plakken ook geen probleem.

Ronald 21-12-2021

Werd goed op de hoogte gehouden van de komst. Via email, sms en zelfs telefonisch. Afval werd keurig meegenomen. Helemaal top .

Thomas Schröder 21-12-2021

Zeer goed geholpen in de winkel met het vinden van de juiste oortjes! De medewerker was enthousiast en positief

Colin 21-12-2021

Professioneel, snel en betrouwbaar. Binnen 1 dag in de kerstperiode in huis, bedankt.

Daarnaast een duidelijke communicatie en bezorging met een glimlach.

Ingrid van Middelkoop 21-12-2021

Goede en snelle levering Omruilen en terug sturen niet moeilijk. Klein pakje (horloge) wordt in een grooooooote doos geleverd. Onnodig groot.
Zo nu win ik echt niet meer, maar dat wilde ik toch even melden.
Mvg,
Ingrid van Middelkoop

MadMax 21-12-2021

Betrouwbaar, goede service, milieubewust, is karakteriserend voor deze internetwinkel.

Patrick 21-12-2021

In deze tijd van grote onzekerheden wat betreft Corona, is het een verademing dat ik kan vertrouwen op een veilige en snelle levering van goederen door Coolblue!

Michael 21-12-2021

Scherm voor xbox besteld. Vrijdag avond besteld en zaterdag keurig netjes bezorgd. Top

Jan 21-12-2021

Coolblue heeft een duidelijke website met een goede manier van aanbevelen. Je vindt makkelijk wat je nodig hebt. Eigenlijk kom ik altijd uit op "Coolblue's keuze". Slim. Doordat ze ook op veel plekken winkels hebben kan je met problemen of retouren altijd ergens terecht. Ook de bezorging is snel en op tijd door hun eigen service.

Bert63 21-12-2021

Voor de kerst wilde ik een laptop aanschaffen via Coolblue en deze betalen met mijn Mastercard.
Nadat de eerste keer mijn Matercard werd geweigerd stond er een wel een gereserveerd bedrag op mijn rekening.
Volgens de klantenservice zou dit gelijk weer worden rechtgetrokken en binnen een paar dagen opgelost zijn.
Omdat zij niet wist waarom de card werd geweigerd, heb ik nog een keer geprobeerd de laptop te kopen.
Helaas lukte het ook een tweede keer niet.
I.p.v. dat de reserveringen werden ingetrokken werden deze omgezet in twee betalingen, waardoor ik straks ff €1398 moet voorschieten.
Bij Coolblue werken dus mensen die kunnen bepalen of een aankoop verricht kan worden, maar dit niet gelijk terugdraaien als een card geweigerd wordt.
Volgens de klantenservice duurt het zo'n 20 dagen voordat alles weer rechtgetrokken wordt i.p.v. enkele dagen.
Ik zit over een paar weken flink in de problemen ,omdat ik het bedrag gewoon eerst moet betalen, vooral omdat ik nu een laptop heb gekocht bij een andere aanbieder waar ik wel gewoon met de Mastercard kon betalen.
Waarom kan het bij een bedrijf als Amazon wel gelijk worden hersteld ,maar bij Coolblue niet?
Geld uitgeven kan bij Coolblue heel makkelijk,maar als er weer terugbetaald moet worden,gaat dit heel moeilijk.
Voor mij geen glimlach met de Kerst.
Dank je wel Coolblue!

Chef Renty 21-12-2021

Heb hier pas een monitor gekocht. Prijzen zijn redelijk, website is duidelijk en overzichtelijk, levering gaat supersnel ('s avonds besteld, volgende morgen om 08:00h in huis). Kortom, een goed adres om je spullen te kopen.

Henk Boven 21-12-2021

Coolblue had de beste prijs en de snelste levering.
Na bestelling duidelijke informatie over wanneer de levering zou plaatsvinden.

San 20-12-2021

Duidelijke website, mede omdat ook de vvv cadeaukaart hier besteedbaar was koos ik voor deze winkel. Ook het infomeren per mail wanneer mijn pakket verzonden was, is prettig

Joëlla 20-12-2021

Fijne en vriendelijke service! Op vrijdag heb ik een koelkast besteld en deze werd op zaterdag geleverd door 2 vriendelijke jongens van Coolblue. Ze hebben ‘m netjes uitgepakt, op de juiste plek gezet en mij voorzien van een goede uitleg. Creëert vertrouwen en geeft meteen een extra fijn gevoel bij je nieuwe aankoop :) Thanks Coolblue!

A. Smit 20-12-2021

Fijne website, makkelijk zoeken en producten vergelijken. Filters toepassen, reviews bekijken. Ze beloven op voorraad, dan de volgende dag geleverd. En ja hoor, als geadverteerd netjes de volgende dag bezorgd door een Coolblue bezorger op de fiets. Allemaal netjes geregeld voor een scherpe prijs.

Leon 20-12-2021

Coolblue doet altijd wat ze beloven en geeft service in het geval van problemen.

Harm 20-12-2021

Fijn aanbod met goed product omschrijving. Ze doen er inderdaad echt alles aan om een glimlach op jouw gezicht te krijgen. Meerdere ,alen hebben wij om de manier van communicatie moeten lachen. Echt leuk!

Yvonne 20-12-2021

Handige informatie over producten, dat maakt het kiezen makkelijker! Fout product was geleverd maar was met 1 telefoontje opgelost. Alles voor een glimlach maken ze waar.

Michelle 20-12-2021

Product is prima maar de bezorg service van budbee waar ze mee samen werken is dramatisch!
Telefonisch contact met coolblue is ook niet goed gegaan.

Esther 20-12-2021

Goede, heldere en duidelijke product omschrijving. Prima keuze en vergelijk tussen soortgelijke producten met overzicht van de verschillen. Snelle levering.

Jeroen 20-12-2021

Duidelijke en overzichtelijke website met zeer veel aanbod. Doorzoeken van de producten gaat zeer makkelijk en het is mogelijk om diverse producten uit een zelfde categorie te vergelijken.
Op dag van levering nog een extra mailtje ontvangen met daarin tips over aangeschaft product. Top

Driek 20-12-2021

Snelle levering (binnen 24 uur); prima berichten over tijd van levering; Vriendelijke en deskundige bezorgers die alles met een glimlach deden, ook al liep er nog water uit onze oude wasmachine.