Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4098 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M. A. 14-05-2022

Ruime keuze op de site, tegen gunstige prijzen.
Bestelling snel en volgens afspraak geleverd, naar volle tevredenheid.👍

Van den Ende 14-05-2022

Recentelijk een dure wasmachine aangeschaft die al naar 5 weken volledig stuk is. Coolblue weigert de machine om te ruilen omdat de 30 dagen regel versterken is. Inmiddels 2, 5 week verder en nog steeds geen oplossing. De monteur is gekomen en geeft aan dat de materialen niet leverbaar zijn. Het kan nog wel een aantal weken duren. Coolblue en de monteur gebruiken mij als tussenschakel zonder oplossing. Intussen zit ik al weken zonder wasmachine met een gezin van 5 personen. Ze laten je gewoon in de kou staan
Officiele reactie van Coolblue 16-05-2022

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als de machine direct al kuren vertoont. Via een andere review site hebben wij je reeds van een reactie voorzien.

Coolblue

Gielen 13-05-2022

Al vaker producten besteld. Altijd heel netjes en snel afgehandeld. Ook de klantenservice is dik in orde. Doen niet moeilijk en zijn klantgericht. Kortom, erg tevreden.

Stefan 13-05-2022

Er is veel keuze in wasmachines en door de handige filters kan ik snel mijn keuze maken. Ik was vooral op zoek naar een wasmachine die energiezuinig is en Coolblue heeft hier een speciale filter voor, top! Ik heb de bestelling op zondagmiddag gedaan en maandag vóór 10.00u stond het apparaat aangesloten op z'n plek. De bezorgers waren op tijd, erg vriendelijke en gaven aangevraagd adviezen en tips. Van start tot een finish perfect geregeld!

Sarina 13-05-2022

Ik heb expres gewacht tot mijn product bij Coolblue in de aanbieding was want de garantie service bij Coolblue is zo fijn!

John 13-05-2022

Alle afspraken keurig nagekomen. Product is netjes aangekomen en voldoet naar verwachting

Angelieke 13-05-2022

Ik vind de site altijd erg gebruiksvriendelijk, gemakkelijk zoeken naar het juiste product en het filteren op wensen die ik bij het product heb. Service inderdaad altijd met een lach😊

Cool Blue-We love you ! 13-05-2022

Alles voor een glimlach-nog net niet wakker gebeld-we hadden niet gerekend op zo'n vlotte service-maar dolblij met de bestelde
Oppo telefoon. Gebracht per fiets in keurig klein doosje, dus geen verspilling van brandstof en kartonnen kanjerdoos met plastic.
Top Cool Blue !

Caspar 13-05-2022

Simpel bestelproces, goede keuzehulp en daarna snelle levering! Geleverd product voldoet vervolgens aan gecreëerde verwachting.

Peter 13-05-2022

Ik shop graag op de site van Coolbleu omdat er veel info over het product staat wat je zoekt en het ook snel geleverd wordt.

Arjan 13-05-2022

Bij deze shop wordt je echt geholpen met advies of technische vragen je kan er terecht. Coolblue heeft me geholpen ook toen de oplossing niet direct gevonden kon worden. Door de vriendelijkheid en geduld gecombineerd met vastberadenheid kon Coolblue mij helpen waar de leverancier het had opgegeven. Uitkomst probleem gevonden en kon mijn bestelling gebruiken. Petje af voor Coolblue!

Jan van Velzen 13-05-2022

Het bestellen, de bevestiging ervan en de levering verliepen snel en zonder problemen.

Rene 13-05-2022

Service is goed, volgende dag bezorgd
Track en trace werkt prima
Apparatuur werkt zoals verwacht

John 13-05-2022

Op donderdag bestelling gedaan en betaald. De bestelling zou de volgende dag geleverd worden, maar kreeg bericht dat het zaterdag zou worden. Zaterdag een bericht dat het maandag wordt, en maandag weer bericht dat het dinsdag zou worden. Dinsdag bericht dat het woensdag wordt. Na diverse telefoontje's een pakketjekwijt formulier moeten opsturen en toen kon ik het pakketje donderdag in de winkel Almere ophalen.
Officiele reactie van Coolblue 16-05-2022

Beste John,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam verloopt met jouw bestelling. Natuurlijk hoort dit niet en daarvoor ons excuus.

Coolblue

Kristel 13-05-2022

Zaterdag besteld en op zondag ( Moederdag ) keurig geleverd! Netjes met track en trace natuurlijk.
Top als je het in een fysieke winkel niet kunt kopen (waar wij wonen)

Frans van Antwerpen 13-05-2022

Een zeer klantvriendelijke winkel. Koffie bij ontvangst en een intakegesprekken van de wensen. Direct daarna doorverwijzing naar de juiste afdeling. Geen wachttijden en doeltreffende service. Prima shop

Sebastian 12-05-2022

Voor Coolblue gekozen omdat ze ook tweede kans producten hebben. Ik heb een mooie blue tooth speaker besteld en tweede kans scheelde me 30 euro en het was er keurig de volgende dag, gratis bezorgd. Het apparaat was gewoon als nieuw alleen de doos was open geweest. Geen probleem voor mij en iedereen blij. Ook heeft coolblue leuke filmpjes met reviews en tests.

Patricia 12-05-2022

100% tevreden over Coolblue: goede overzichtelijke website, bezorging op datum die ons uitkwam, kwartier van tevoren een telefoontje dat ze eraan kwamen, vriendelijke en kundige bezorgers/installateurs.

Anne-Mieke 12-05-2022

Levering van mn e-reader de volgende dag (zondag), aankondiging van tijden per sms, keurige supervriendelijke bezorger en nog een bedankkaartje van hem per post voor de fooi.

F. Boumans 12-05-2022

Snel en doen wat ze beloven. Goede info op de site, coolblue reviews zijn nuttig en meestal veel klantenbeoordelingen

Janiya 12-05-2022

Ik heb gebeld met de vraag over het navigatie systeem, kreeg een eerlijke en goede informatie.
De bestelling was snel met de fiets geleverd, heel goed gedaan, Coolblue!

Ben blij met z’n service!

Jozzeeland 12-05-2022

Snel, vrolijk en vriendelijk. De benadering van Coolblue ervaar ik als prettig. Het is fijne ervaring om daar je aankoop te doen vanwege de experts met extra info, de reviews, de mogelijkheid om te vergelijken tussen producten en de top 10 per categorie.

Dirk Wopereis 12-05-2022

Ik heb in de app iets besteld. Je navigeert makkelijk door de app en het product is snel geleverd. Alles wordt gecommuniceerd wat heel prettig is.

Vinnie 12-05-2022

Coolblue is, voor mij, toch wel de beste allround webshop in Nederland. Ik heb nog nooit problemen met leveringen gehad en ook het personeel komt altijd blij over. Kudo’s voor deze organisatie hoor.

Gert 12-05-2022

Wat is er niet goed bij Coolblue? Altijd goede service met vriendelijk personeel. Nooit moeilijk doen over een eventueel retour.

Nu een nieuwe telefoon besteld bij Coolblue, deze was zelfs goedkoper dan bij enkele andere winkels. Je krijgt dus én uitstekende service voor een aantoonbaar goede prijs.

Het enige minpunt is dat mijn telefoon niet op dezelfde dag bezorgd werd, maar ja een man mag dromen toch?