Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Hem 25-05-2021

Goed en duidelijk overzicht van alle producten op de website. Ruim assortiment en goede prijs/kwaliteit verhouding, dit vooral i.c.m. de tweedekans producten. Levering altijd op tijd met duidelijke track and tracé systeem. De winkel zelf heeft altijd vriendelijk personeel die altijd voor je klaarstaan (niet zoals de "concurrent" waar ze van je weglopen wanneer je een vraag hebt).

Kok 25-05-2021

Website en producten zijn perfect, echter was de levering en installatie teleurstellend, niet wat ik gewend ben van Coolblue. De buizen waren bijvoorbeeld niet aangesloten op de droger, en bezorger had geen verlengstukken bij zich om zowel wasmachine als droger te koppelen.

24-05-2021

Ik vind Coolblue een fijne winkel. Breed assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel.

André Steenbeek 24-05-2021

Super snelle levering en een goed werkende website. Aan de telefoon goed en snel geholpen top.

hans 24-05-2021

wij werden goed op de hoogte gehouden van de bezorging via de mail
De tv werd nog vroeger bezorgt als werd aan gegeven

Phil. 24-05-2021

Duidelijke berichtgeving over dag en tijd ,snelle levering .
En de goederen worden gebracht met een glimlach.
En mooi op de afgesproken tijd.

Nienke 24-05-2021

Overzichtelijke website, duidelijke beschrijving van de producten. En vaak ook nog aantrekkelijk geprijsd.

Fred 24-05-2021

Heel handig, toen product weer op voorraad was kreeg ik een mailtje. Daarna kon deze besteld worden, erg handig deze service.

limefish 24-05-2021

Coolblue is misschien niet altijd de goedkoopste (web)winkel maar door een supersnelle levering van producten met een hele duidelijke communicatie over het tijdstip van bezorgen geef ik wel een 10!

Marina 24-05-2021

Zo ontzettend klantvriendelijk, mails met leuke antwoorden, dozen met leuke teksten, echt heel grappig!
Producten probleemloos vol tijd geleverd door vriendelijke bezorgers, die je ook nog wijzen op de 30 dagen omruilgarantie!

Bert en Rose 24-05-2021

Goede en duidelijke site. Communicatie duidelijk en direct. Wordt goed op de hoogte gehouden qua tijdstip bezorgen. Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers die de artikelen bezorgen.

Peter 24-05-2021

Het juiste cijfer staat er helaas niet bij, mij benieuwen hoelang dit bericht er op blijft staan😔 0 is eigenlijk nog teveel
Ik ga er maar van uit dat jullie deze berichten zelf invullen of dat geen van deze review schrijvers ooit eens een garantie gevalletje hebben meegemaakt, de betekenis van dat woord moeten bij deze oplichtersbende misschien eens opzoeken.
Ik heb helaas IPhone12 aangeschaft echter met deze telefoon kon ik niet normaal telefoneren, tijden gesprek viel steeds de ander we zodat ik niets hoorde soms was het net andersom. I phone was zo goed als nieuw (2 maanden) zonder enige beschadiging voorzien van originele screen protector.
Krijgen we mail dat ze de klacht niet kunnen vinden maar dat ze voor €320,00 euro willen voorzien van nieuw glas want deze was stuk. Als we niet gebruik willen maken van deze SERVICE dan moesten we even € 40,00 euro betalen voor onkosten anders kregen we telefoon niet terug!
Na veel heen en weer gemail en de ene leugen na de andere hebben ze toegegeven dat beschadiging bij Coolblue is gebeurd.
ik heb aangegeven dat ik iphone niet terug wil ten eerste omdat ze klacht niet gevonden hebben, 2 minuten bellen met dat ding en het is duidelijk, en de simpele eis gewoon nieuwe te sturen omdat ze anders niet werkend toestel retourneren . Sturen die stakkers in de originele verpakking waarmee wij Iphone terug gestuurd hebben een ander gereviseerde telefoon met een ander I mei nr op. Of deze het doet heb ik geen idee van niet gebruikt maar ik wil geen gereviseerde Iphone van iemand anders

Jan 24-05-2021

Snelle en accurate levering. Goede informatie over levering en verzendstatus

Bert 24-05-2021

Belangrijke dingen koop ik bij coolblue omdat ik dan zeker ben dat het goed gaat met levering en after sales service

Simon 24-05-2021

Duidelijke product omschrijvingen en uiterst vriendelijke en professionele bezorging. Prijzen ook erg schappelijk, na vergelijking op Tweakers en dergelijke.

Herman 24-05-2021

Was al stuk in de auto. Daarna word er gezegd klant heeft hem geweigerd, lijkt me wel. Ondanks dat het pinkster weekend is niets meer gehoord.

Rian 24-05-2021

Motivatie omdat ik van dit artikel meerdere goede reacties heb ontvangen. Zelf moet ik het artikel nog uit proberen.
De bestelling doen ging makkelijk en bezorging volgende dag al door leuke bezorgster op de fiets met een lach terwijl het weer bar slecht was. Dikke 10 voor Coolblue !

modderkolk 24-05-2021

makkelijk en overzichterlijk
bezorgers waren vriendelijk en keurig echt TOP

Perry 24-05-2021

Deze shop is niet altijd de goedkoopste maar de service, betrouwbaarheid en de lever snelheid zijn voor mij vaak doorslaggevend. Dan betaal ik ietsje meer maar dan weet ik zeker dat het goed komt. Zelfs als ik ontevreden ben over het bestelde artikel. Gewoon weer netjes inpakken en kan het zo weer terug. Tip bewaar de eerste 30 dagen je verpakkingen en folies. Dan krijg je je geld meestal voor 100% terug zelfs als je het al gebruikt hebt.

Eduard 24-05-2021

Shop is uitstekend en omdat er mooie aanbieding kwam heb ik smart tv gekocht bij coolblue shop.
Service is ook zeer goed. Heb nog afgelopen jaar ook wasmachine gekocht bij hun.
Dus ik kan zeggen ben een tevreden klant van Coolblue.

Herman 24-05-2021

Het is supersnel bezorgd en we zijn zo blij met de nieuwe aanwinst en oude tv kon ze moeiteloos meenemen. Petje af voor Coolblue.

Christien 24-05-2021

De informatie op de website is helder en duidelijk. Ook als je het niet begrijpt dan wordt je verweZen naar een video of de helpdesk. Ik zeg TOP

A.Rolandus Boers 24-05-2021

zeer eenvoudige manier van bestellen en altijd direct contact over vervoer en bezorging en stipt op tijd

Anne-Marie 24-05-2021

Snel overizcht, handig hulpmiddel voor het vergelijken van producten en duidelijke zoekfunctie met filtering .

Laura C 24-05-2021

Site is zeer gebruiksvriendelijk, met goede uitleg en voor -en nadelen bij producten. Zo kun je makkelijk vergelijken. De levering is snel (binnen 24uur) dus je kan al snel van je nieuwe producten genieten!