Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3959 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Coolblue 27-03-2021

Prima service. Er wordt rondom de levering van de IPAD ook veel info geleverd door Coolblue

T . Engering 27-03-2021

Heel tevreden met de goede service en aanschaf van de gedane aankoop duidelijke betaalbare site zeker van plan meerdere x hier aankopen te doen

jplin 27-03-2021

groot aanbod voor mooie concurerende prijzen, goede service alleen een erg lange wachttijd.

Petra 27-03-2021

De levering was snel en correct, ik ben goed op de hoogte gehouden over de vordering hiervan. Leuk aan Coolblue vind ik de humoristische manier van communiceren, dat tovert een lach op je gezicht!

Riebonk 27-03-2021

Alles op de site is duidelijk, nagenoeg zonder fouten en makkelijk te vergelijken. Zeer goed opgeleid en ingelicht personeel, die klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft.
Echt top. Ik geef Coolblue graag als voorbeeld van wat ik denk dat de goede manier is om met klanten om te gaan

R M 27-03-2021

Coolblue doet wat ze moeten doen en adviseren goed. Het is geen 10, omdat ik een kwartier van te voren gebeld zou worden. Maar ik ben nooit gebeld.

Ripi 27-03-2021

Prima webshop en snelle levering prima kwaliteit prijs verhouding prima voor deze Bluetooth speaker

Ron 27-03-2021

Wat n geweldig goede service ! Had voor aankoop telefonisch contact , had best veel vragen , werd zeer relaxed te woord gestaan , de deskundige had totaal geen haast en wist al mijn vragen te beantwoorden , heb er nog er nog n dagje over nagedacht en mijn bestelling ( LG oled uhd tv ) geplaatst . Meteen gebruik gemaakt vd ophang/installatie service . Ook dit werd perfect verzorgd , de installateur ( Ralph) had wederom geen enkele haast en heeft de klus perfect geklaard. Ben super tevreden met de LG tv , en is idd precies wat ik zocht . Was eerst bij de plaatselijke "concurent" geweest , zelfde prijs maar dit bezoek gaf zo'n onrust ( en onbeleefdheid ) , daarbij was hun deskundigheid niet op peil . Kan iedereen adviseren om bij Coolblue te kopen . Zo'n ongedwongen service is zeldzaam , wist niet dat je op zo'n fijne manier nog je aanschaf kon doen ,echt zeer deskundig en persoonlijk . Super !

Hans 27-03-2021

Levering prima site prima prijs prima maar product voldoet niet aan verwachting wat de accu prestatie betreft met circa 6 uur leeg

El Stengs 27-03-2021

Volgende dag geleverd , en dat is zo . en heel netjes verpakt . De levering kun je netjes bijhouden ,en netjes op tijd . mijn complimenten.

Stephan 27-03-2021

Duidelijke site en werk goed levering goed en netjes optijd zoals aangegeven zeker een aanrader

TvdVaart. 27-03-2021

Post .nl was 2 uur later dan dat men eerst had aangegeven . Ze gaven aan om tussen 12.15 uur en 14.15 uur de levering te bezorgen .

andre 27-03-2021

Snelle afhandeling van aankopen en retouren zeer vlot erg tevreden een dikke tien

Asli 27-03-2021

Snelle service, alles netjes ingepakt geleverd. Vriendelijke klantenservice.

Casper 27-03-2021

Hele overzichtelijke site met mogelijkheden tot vergelijken. Dit maakt je keuze veel makkelijker. Ook veel keuze om op te kunnen filteren!

Natascha Ribbens 27-03-2021

Op 05-03 heb ik contact gehad met een van de medewerkers van Coolblue, in dat zelfde telefoon gesprek heb ik een canon ef 100mm f/2.8l macro is usm lens besteld, die zou volgens deze meneer 17 maart binnenkomen in hun distributie centrum in Tilburg, ik zou een mailtje krijgen als hij er was maar er was wel al een afspraak gemaakt dat ik hem op 27 maar tussen 09:00 en 11:00 zou kunnen ophalen. Maandag 22 maart heb ik naar de klantenservice gebeld met de vraag waar mijn bestelling blijft, zei vertelde mij dat mijn bestelling vertraging heeft en dat hij 24 maart binnen zou komen, maar dat ik hem gewoon nog op 27 maart kon ophalen, op 24 maart in de avond had ik nog geen bericht vanuit coolblue dat ik nog maar eens gebeld heb met dezelfde vraag, dit keer vertelde deze dame mij dat hij wederom nog eens vertraagd was en dat hij 26 maart binnen zou komen en meteen door gestuurd zou worden naar het filiaal in Eindhoven. Vrijdag avond (de avond voor ik hem op zou halen) belde ik om er zeker van te zijn dat mijn bestelling er was maar ik kreeg een hele onvriendelijke man aan de telefoon, hij vertelde mij dat ze nu niet op voorraad waren waarop ik zei dat ik dat wist en dat ik hem om die reden besteld heb. En dat ik ook weet dat er 2 lenzen besteld zijn en 1 daarvan toch zeker van mij zou zijn. We gingen over en weer en ik kreeg het idee dat ze me gewoon al die tijd aan het lijntje gehouden hebben. Vanmorgen zou ik dus eigenlijk mijn lens ophalen maar had ik om 10:45 een mailtje dat mijn bestelling( zonder overleg met mij) geannuleerd is... telkens als ik aan de telefoon was moest ik alles opnieuw uitleggen terwijl ze voor elk gesprek vragen om het ordernummer en waarom je belt, je zou denken dat je dat dan opschrijft in de computer.. normaal heb ik prima ervaring met coolblue maar dit slaat echt nergens op, mij zien ze hier niet meer terug!

Henk 27-03-2021

Je kunt via de website alles snel vinden en vergelijken. De prijzen zijn concurrerend.
De bezorging is snel en zeer milieubewust.
Bezorgtijden zijn duidelijk en goed aangekondigd. Een kwartier van te voren krijg je te horen wanneer de fietskoerier aan je deur staat. Handig!
Eventuele retouren gaan zonder problemen.

Jan van der Bunt 27-03-2021

Duidelijk, geen toestanden, vlotte reacties, snelle levering, retouren probleemloos,geld direct terug, alles probleemloos tot nu toe

Robert van den Bos 27-03-2021

Op 26 maart 2021 bij CoolBlue vestiging Oostplein Rotterdam, oude telefoon laten overzetten naar een nieuwe smartphone.
Geholpen door een zekere Brian.
Topper die Brian.
Geweldig geholpen en een negen voor zijn klantvriendelijkheid en service.

Tina 27-03-2021

Snelle levering. Komen alle afspraken na. Regelmatig aankopen bij CB gedaan en altijd top service!

Edwin P. 27-03-2021

Duidelijke gebruiksvriendelijke webshop waarop het makkelijk bestellen is.
Gekozen omdat er een leuke actie was bij het product wat ik wilde hebben (ander gratis product)
Levering in orde, volgende dag in huis.

Jan 27-03-2021

Het hele proces van bestellen en bezorgen is perfect verlopen. Goed advies bij de aanschaf en 'coolblue's keuze', snelle bezorging en duidelijke communicatie wanneer het product bezorgd wordt. Daarnaast is het retourproces voor een ander product ook zeer makkelijk verlopen

Co Corbeau 27-03-2021

Ondanks de winkelsluiting, werd ik telefonisch goed geholpen en kreeg de juiste informatie.

Robyn 27-03-2021

Goede levering, komt de afspraken wat betreft levering na en houd je goed op de hoogte wat betreft de progressie. Verder staat in de emails duidelijk aangegeven wanneer je meer informatie kan verwachten. De website is gebruiksvriendelijk waardoor ik makkelijk kon vinden waar ik naar opzoek was. Met het product zelf ben ik ook erg blij en is goed verpakt geweest waardoor er geen beschadigingen op zitten. Erg tevreden over de webshop van Coolblue!

Linda v duivenboden 27-03-2021

Heb een tweedehands horloge van garmin gekocht.
Kreeg best veel korting voor eigenlijk een nieuw product... snel geleverd. Prima service