Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3844 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Akko 15-04-2023

Snelle levertijd, veel keuze.
Ook is op de site en in de app het vergelijken van spullen makkelijk.

Sara 15-04-2023

De mogelijkheid op een vergelijking te doen op de Coolblue website van de verschillende producten is geweldig!
Bestelling werd inderdaad de volgende dag bezorgd, op de aangegeven tijd. Complimenten!

Hendrik Vermeulen 15-04-2023

Coolblue heeft goede prijzen, snelle levering. Belangrijkste is dat je heel makkelijk producten kan vinden met de ingebouwde filters.
Ook het label cool blue advies is voor mij doorslag gevend. koop graag bij ze mijn spullen. super shop

Gerard 15-04-2023

Betrouwbare winkel, misschien een tikje duurder dan elders, maar daartegen over staat een zeer goede service. Ruilen, teruggeven en hulp zijn vlot en correct. Daardoor koop je zonder risico en met echte garantie.

Rob 15-04-2023

Cool Blue doet wat hij belooft, de juiste dag van levering, op tijd, en correcte aflevering. Toppie!!

Els 14-04-2023

Makkelijk - overzichtelijk en snel, dus daar was ik wel tevreden mee.
Ook snelle levering.

Ferry 14-04-2023

Voor Coolbue gekozen omdat de prijs goed was voor het product dat waar ik naar op zoek was. Hele snelle levering!

Everdina 14-04-2023

Super goede bediening, levering en afhandeling! Onze wasmachine ging stuk. Nieuwe makkelijk besteld bij coolblue, eisen en wensen duidelijk te vinden op de site om de geschikte machine uit te zoeken. In een dag geleverd en op de plek geplaatst waar ik t wilde hebben. En de oude machine ook van de verdieping naar beneden gebracht. Super service en ook nog tips gekregen van de jongens die de machine geplaatst hebben en zo erachter gekomen dat onze kraan verkalkt was en deze tijdig kon vervangen. Onwijs blij met de geleverde service en wasmachine! De machine draait als een zonnetje, niet veel lawaai en veel keuze in soorten wasprogramma’s precies zoals gewenst!

Jan 14-04-2023

Goed product omschrijvingen, snelle verzending en vriendelijke klantenservice.

Martiene 14-04-2023

Prima bezorging, op tijd, oude koelkast meegenomen. Heel blij met de informatieve website, goede service!

a.boot 14-04-2023

Prima prijs, snelle levering!
Coolblue is interessant met zijn prijsstelling voor games!

Jesse Schilperoort 14-04-2023

Geweldige winkel 10/10 ik heb mijn tweede scherm hier .... gekocht en hij werkt fantastisch, ook was hij heel veilig verpakt echt een goede service

Bert 14-04-2023

Snelle levering, goede prijzen voor de producten, goede service, zeer uitgebreide beschrijvingen van de producten.

Patricia 14-04-2023

Ik vind de website goed overzichtelijk. Ze hebben goede service en maken duidelijke afspraken.

Fred Kristel 14-04-2023

Keurig en beleefde bezorger, de wasmachine doet wat hij moet doen, dus zeer tevreden.
Alleen de melding van bezorg tijd kan beter achterwege gelaten worden want die klopt niet en niet allen bij mij.

Fred Kristel.

Els vd V 14-04-2023

Alles wat ik heb besteld wordt de andere dag in perfecte staat afgeleverd. De garantie is uitstekend. Als ik een probleem heb wordt die meteen opgelost. Gelukkig maar 1 keer gebeurd. Ik bestel al jaren bij Cool bleu en blijf daar vaste klant.

Cheyenne 13-04-2023

Product online besteld en kon het meteen afhalen in de winkel. In de winkel ging het aanmelding heel makkelijk en binnen een paar minuten geholpen en mijn product meegekregen.

Het was toevallig op Tweede Paasdag en konden we door de winkel door paaseieren zoeken. Heel leuk gedaan.

anne 13-04-2023

Duidelijke omschrijving van het product. De levering kwam in 2 delen, product en een bijproduct. Levering van de bestelling zou dag na bestelling binnenkomen. Deel 1 was keurig te volgen en deel 2 van de bestelling waar het eigenlijk om begon, was niet te volgen en werd niet geleverd de dag na bestelling. Geen update geen melding. Dat verwacht ik niet van coolblue. Bestelling werd wel de dag erna geleverd.
Officiele reactie van Coolblue 14-04-2023

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als het langer duurt dan verwacht. Hier balen wij ook van.

Ons excuus voor het ongemak.

Coolblue

Antoinette 13-04-2023

Siemens combi oven gekocht! Binnen 2 dagen bezorgd in duidelijk aangegeven tijd. Bezorgers vriendelijk en snel en netjes de oven ingebouwd! Super tevreden over de Siemens oven, de bezorgers, de duidelijkheid en snelheid van levering!!!

Marcella 13-04-2023

Fijne website, zeer duidelijk en veel informatie. Snelle en nette bezorging.

Huub 13-04-2023

Vanwege de scherpe prijs bij CoolBlue een AEG condensdroger besteld. Daarna een supersnelle levering op 2e Paasdag. Duidelijke mails vooraf over het leveringstijdstip. Een ontzettend aardige chauffeur die het verpakkingsmateriaal én de oude droger meenam! We zijn zeer tevreden!

Aviva 13-04-2023

Superfijn bedrijf, altijd op tijd geleverd en heel fijne klantenservice als er iets mis is!

Sandra 13-04-2023

De shop is top, maar als je € 0,99 extra betaald zodat het in de avond geleverd wordt dan moeten zij het niet rond 12:30 uur in de middag laten bezorgen.
Verder vind ik dat ze alles tip top in orde hebben.

Lot 13-04-2023

Goeie service, onze nieuwe diepvries zonder alle verpakkingen tot achtering het huis gebracht. Duidelijke en kloppende aflevertijden.

Celine 13-04-2023

Heel fijn geleverd. Vriendelijke meneer en heeft de tijd genomen voor uit teleggen wat te doen. Wij gaan vaker met coolblue bestellen