Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Martijn 19-08-2021

Super winkel!
Een Barista espresso apparaat aangeschaft.
Levering liep wat anders dan verwacht. Heb hierover gebeld en is prima afgehandeld.

Ceesie 19-08-2021

Coolbleu gemakkelijk bestellen via de app heel overzichtelijk en zeer snel geleverd.😀

Tanja 19-08-2021

Altijd weer goede service. Goed geholpen adgv mijn wensen en uiteindelijk een laptop in huis die perfect is voor mijn wensen. Coolblue altijd voor mij de eerste keus als het om aanschaf van nieuwe apparaten gaat!

Schuit 19-08-2021

Prima service, altijd snel geleverd en eventueel makkelijk te retourneren. ik kan iedereen deze winkel aanbevelen!

Robbie 19-08-2021

Meest slechte bedrijf ooit…!!!! Bestelling van ruim € 1000 geplaatst ordernummer 56118262 Geeft het afhaalpunt van de Hema mijn pakketten aan iemand met een andere straatnaam maar zelfde huisnummer mee… zogenaamd doen ze dan onderzoek en krijg je een mail terug dat je maar aangifte moet doen bij de politie maar dat is niet mogelijk om aangifte te doen van iets wat nog niet in jou bezit was… je word dus door PostNL coolblue en de Hema van het kastje naar de muur gestuurd..!!!!! Bestel hier nooit iets mensen zeer slecht bedrijf en sclechte service… maja de wachttijd van de klantenservice van ruim 45min zegt in dit geval weer genoeg het regent over dit bedrijf klachten.!!! Ben gewaarschuwd..!!!!!

Mark 19-08-2021

Snel, klantvriendelijk en deskundig. Binnen een dag geleverd op exact het aangegeven tijdstip.

Coolblue niet klantgericht 19-08-2021

Heb een klein probleempje dat ze heel groot maken.
Een bakblik van een broodbakmachine. Foto's gestuurd waaruit e.e.a blijkt.
Wilde alleen blik omwisselen maar dat past niet in hun procedures..

Julian 19-08-2021

Super winkel met super service. De site is zodanig overzichtelijk dat alle specificaties van de producten makkelijk terug te vinden zijn. Daarnaast zijn de prijzen op coolblue altijd up to date, waardoor je voordelig uit bent. Als laatste ben ik super tevreden over de “vandaag besteld, morgen in huis” levering. Kortom, geen negatieve punten aan deze webshop!

Marleen 19-08-2021

Na mijn aankoop kreeg ik nog een mail met tips over het installeren van mijn Fitbit. Dit vond ik fijn!
Ik hou ook erg van de manier van communiceren van cool blue. Vriendelijk, behulpzaam en een beetje humor.

Scheveninger 19-08-2021

Topwinkel en veel veel veel betere service dan bv Mediamarkt. Aardige bezorgers en namen de oude droger weer mee terug.

Sara 19-08-2021

Groot assortiment , advieskeuze en hulp , snelle levering en makkelijk gebruik vd app . Top!!

Angela 19-08-2021

coolblue is geweldig een vlotte levering en goed verzorgd.
wij zijn heel tevreden.

Rutjes 18-08-2021

Heel tof geholpen in Tilburg op 6 aug. jl. door een aardige gastvrouw en een aardige jongedame dame hielp ons goed met technische vragen, hierop heb ik bij thuiskomst online gelijk 3 Techie items besteld en de andere dag ontvangen. ik doe al wat jaren goede zaken met jullie....

M.Beks 18-08-2021

Precies gevonden wat ik zocht, ruime keuze en veelzijdig assortiment.
Zeer tevreden met de aankoop, en keurige en vriendelijke bezorgers.
Top!!

Geert O 18-08-2021

Heldere, makkelijke website en een erg goede klantenservice. Ik bestel al sinds Coolblue bestaat bijna alle elektronica daar en ben zeer tevreden over alle mogelijkheden: advies in de winkel, retourneren, goede afwikkeling schade en vrijwel altijd vrolijk personeel.

Sharon Woons-Tupamahu 18-08-2021

Coolblue alles met een glimlach is Coolrood alles met een rood oog met tranen
Zij adverteren met we bezorgen, installeren en de oude apparaat wordt meegenomen klopt ook van geen kant.
Ik heb voor mijn moeder een Samsung wasmachine besteld en deze zou dan op 5-8-2021 komen tussen 17:35 - 18:35 uur. Zij kwamen ook rond deze tijd maar omdat ik geen trekschakelaar had aangegeven hebben ze de wasmachine de oude niet losgekoppeld deze staat nog op het oude plek in de badkamer en de nieuwe wasmachine in de gang gelukkig op de eerste verdieping. En gaven ze aan dat er een speciale team moest komen voor de trekschakelaar???. Om een trekschakelaar een nieuwe erop te zetten moet mijn moeder even 30 euro betalen, en dat gebeurde op 7-8-2021. Gebeld voor een afspraak zouden zij op 17-8 dus 2 weken later komen en en de tussentijd zit mijn moeder met haar wasgoed dat nog niet gewassen kan worden. Bellen ze op de dag van de bezorging helaas kan er niemand komen want de team die dit moet doen zijn er niet want het is te druk?????? Als je een afspraak inpland kijk je altijd eerst of er een team kan en of het product wat gekocht is ook aanwezig is maar zo snugger zijn ze niet de klantenservice. Ik die zelfde dag nog gebeld wordt ik opgehangen, terwijl ik een half uur in de wacht stond en doorverbonden bent kon ik weer opnieuw bellen en stond ik weer een half in de wacht en werd ik naar de juiste afdeling doorverbonden, word ik aangesproken met je en jij en alles ging zo traag en niet volgens de juiste volgorde. Situatie uitgelegd komen ze niet met een compensatie over de brug en een nieuwe afspraak pas voor volgende week donderdag 26-8-2021. Hoe dan dan zit mijn moeder nog steeds met haar wasgoed. Heb toen maar aangegeven dat ze de oude wasmachine moet komen ophalen en de nieuwe wasmachine op de plaats moeten zetten want dan installeert mijn man wel de trekschakelaar want die had mijn moeder voor 30 euro gekocht maar toen ik vroeg kan u deze dan meegeven aan de chauffeur die de oude wasmachine komt ophalen werd er gezegd sorry het is niet voorraad?????? Nou ik wit heet en boos dat het geld maar teruggestort moet worden. Later heb ik een mail van hun gekregen met wat er werd besproken tijdens het telefoongesprek en heb ik daar op gereageerd en 8 negatieve punten erin gezet in de mail. Hun klantenservice is niet ok je spreekt een burger aan de telefoon nooit met je en jij altijd met U. De klantenservice van hun mag veel beter zijn want dat is echt onder maat en dit is echt niet coolblue met alles voor een glimlach dit is coolrood alles met een rood oog van het huilen. Nu komen ze morgen 19-8-2021 de wasmachine halen mijn man is nu naar mijn moeder toe vanuit zijn werk om de oude wasmachine los te koppelen van de trekschakelaar en de kraan af te sluiten en komt dan morgen 19-8-2021 weer terug na zijn werk om de trekschakelaar te installeren zodat mijn moeder naar bijna 4 weken dat zij haar berg wasgoed kan draaien met haar wasmachine. Nooit meer bij coolblue klantenservice is slecht, en de service is zeer slecht. Ik ben erg teleurgesteld in hun.

Timo Zondervan 18-08-2021

Het fijne van coolblue is dat je ook dingen kan vergelijken en niet zelf over al hoeft te zoeken

Aletta 18-08-2021

Coolblue is betrouwbaar doordat de klantenservice, mocht het nodig zijn, goed bereikbaar is, zelfs via de app kun je communiceren.
De producten worden op de dag geleverd dat is afgesproken en je krijgt een SMS als de bezorger in aantocht is. Het feit dat er een bezorgdienst op de fiets is, maakt dat coolblue ook nadenkt over het milieu.

mike 18-08-2021

redelijke marktconforme prijzen. maar bovenal een buitengewone klantenservice en bezorging

Mel 18-08-2021

Netjes op tijd geleverd. Duidelijke uitleg op de website waardoor ik weloverwogen een keuze heb kunnen maken.

Chris 18-08-2021

Prima service, genoeg verzendopties en aanbod, en altijd goed verpakt. Ik heb hier al vaak besteld en tot nu toe altijd tevreden!

Arthur 18-08-2021

Dit was mijn tweede bestelling bij Coolblue, na eerder een TV, betrof het nu een laptop. Mijn ervaringen bij het kiezen en kopen van de televisie waren al zeer positief en dat was nu niet anders. Ik twijfelde over een aantal punten, wat moest ik wel of juist niet kopen en de informatie op de site gaf mij op duidelijke wijze de antwoorden die ik zocht. En dan worden de bestelde producten ook nog uitzonderlijk snel geleverd!
Als tevreden eigenaar van mijn TV en laptop, zal ik zeker vaker bestellen bij Coolblue.

Ineke 18-08-2021

Deze Panini contactgrill had ik al jaren en de oude was kapot. Cool Blue had hem nog in het assortiment.
Levering op de gewenste datum voor een goede prijs.

Donald 18-08-2021

Had met spoed een koelkast nodig. Kon gelijk de volgende werkdag worden geleverd. We werden netjes op de hoogte gehouden wanneer ze het zouden bezorgen en tijdstip. Oude koelkast meegenomen en nieuwe aangesloten. Kortom super service!

Danimo 18-08-2021

Prettige webshop met duidelijke informatie over het product, de prijs en de levering. Ook de informatiepagina's met meer inhoudelijke informatie en uitleg over producten zijn behulpzaam.