Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Bob 28-04-2021

Misschien wel de beste online shop die ik ben tegen gekomen. Duidelijke site, overzichtelijk bestelproces, status updates over bestelling, betrouwbare levering en goede service als er onverhoopt een probleem is met het product of wanneer je een vraag hebt. Ze zijn niet altijd de goedkoopste maar als het nodig is betaal ik graag iets meer voor bovengenoemde punten.

Marcurios 28-04-2021

Altijd goede ervaringen met Coolblue, als iets niet goed is of niet bevalt, krijg je snel je geld terug nadat je het retour hebt gestuurd, en de meeste spullen zijn top in orde, en razendsnel bezorgd.
De Redmi Note 9 die ik nu gekocht heb bevalt me uitstekend, prima telefoon voor een zacht prijsje, goede camera erin, mooi spul.

Jeroen 28-04-2021

Coolblue levert altijd correct, op tijd en zonder poespas. Ook als items niet op voorraad zijn wordt dit van tevoren helder gecommuniceerd. Mijn standaard online retailer voor alles wat met wit & bruingoed te maken heeft!

Dea 28-04-2021

Ik heb draadloze oordopjes gekocht op Coolblue. Veel gehad aan de vergelijking tool maar ook de reviews, beschrijvingen, en unboxing videos die ze maken. De site is gewoon super handig om je research te doen en tot een beslissing te komen welk product aan al je wensen voldoet. Het werd bezorgd op de fiets - ook zoiets wat ik zo tof vind aan Coolblue.

Jasper 28-04-2021

Geweldige webwinkel! Alleen maar positieve ervaring met zowel bestellen als retouren. Levering is altijd snel en volgens afspraak en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bezorging. De voorraad is altijd up-to-date, waardoor je ook nooit op je proeuct hoeft te wachten. Op de webpagina wordt duidelijk weergegeven wanneer een product is uitverkocht waardoor er nooit onduidelijkheid is over de levertijd van je bestelling.
Een keer wilde ik iets retouren, en kreeg ik mijn geld terug zonder dat ik het proeuct terug hoefde te sturen.

Nick 28-04-2021

Uitstekende en snelle service. Niet de allergoedkoopste, maar ik betaal liever iets meer waarbij ik weet dat ik achteraf geen gezeur heb. Ook garantieafhandelingen in het verleden liepen altijd naar wens (bijvoorbeeld harddisk die na een jaar stuk ging en zonder discussie werd vervangen). Soms constateer ik wel eens een onjuistheid in de productinfo en dan wordt dit aangepast.
Ben al klant sinds de PDA Shop en met mij vele kennisen en familieleden.

Frans van der Ven 28-04-2021

overzichtelijke webshop, wat ik fijn vind: er is veel informatie over het product en alternatieven, het helpt om de juiste keuze te maken.

Bram 28-04-2021

Een uiterst modern bedrijf, dat absoluut van een portie humor houdt. Service met een glimlach en ook nog stiekem razendsnel. Een aanrader.

NReuver 28-04-2021

Ik heb afgelopen week een bluetooth speaker bij Coolblue besteld. Vanwege mijn werktijden is het afleveren via een pakketdienst niet handig. Via de webshop zag ik dat ik ook in de winkel in Arnhem kon afhalen, dus hiervoor gekozen. Ik kreeg keurig een tijdslot, en later ook nog per mail de bevestiging dat mijn bestelde product klaar ligt, ruim voordat ik moest vertrekken richting de winkel.

Eenmaal daar aangekomen hoefde ik niet lang te wachten en werd ik vriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Hij vroeg me of ik bekend was met het merk en of ik uitleg nodig had. Dit was niet nodig, maar wel prettig gesprek gehad. Bovendien pakte de medewerker snel het bestelde product en was ik in minder dan 5 minuten klaar met het ophalen. De medewerker gaf nog aan dat de bon/het garantiebewijs per mail werd opgestuurd. Deze zat bijna direct na het verlaten van de winkel in mijn email.

Kortom: een prettige ervaring. Ik ga vaker op deze manier een product bestellen!

John 28-04-2021

Prima levering, mooi product voor een goede prijs, ben er blij mee, tot een volgende keer !

Hennes 28-04-2021

Enorm goede service, snelle bezorging, overzichtelijke site en alles makkelijk terug te vinden. Zeer over te spreken.

Kkaatje 28-04-2021

Wij zijn zeer tevreden over Coolblue. Duidelijke website, snelle levering en goede klantvriendelijkheid bij vragen. Kortom een top winkel!

Femke 28-04-2021

Super webshop! Al meerdere keren wat besteld en de klantvriendelijkheid is elke keer super goed. Bezorging idem

Frans 28-04-2021

Het gehele traject vanaf bestelling t/m aflevering is uitermate overzichtelijk en efficient. Je voelt je als consument serieus genomen. Als het een tandje minder zou zijn is het nog altijd uitstekend.

Maurice 28-04-2021

Topwinkel, producten zijn altijd goed en netjes, personeel is vriendelijk en weet waar ze over praten.

Wat weinig producten op winkelvooraad, maar dat is het concept, vaak de volgende dag af te halen of in huis.

Duidelijk en behulpzame website.

Glenn 28-04-2021

Een goede beschrijving van het product en duidelijke vermelding van alle voorwaarden. Pakket is netjes op tijd geleverd en coolblue informeert je bij alle stappen van het proces. Zeker niet de laatste keer dat ik bij coolblue iets bestel.

Eline 28-04-2021

Halsoverkop een tv savonds besteld, volgende dag direct netjes bezorgd tot aan de deur! Super snelle service!

Johan Anneveld Lopez 28-04-2021

Uitstekende ervaring, alles was duidelijk op de webshop en die was ook gebruikersvriendelijk. Direct na bestelling een confirmatie mail gekregen met alle info die ook helemaal precies klopte en netjes op de aangegeven datum geleverd

Robbert 28-04-2021

CoolBlue maakt het maken van een goede keuze in het (soms grote) aanbod, zo ook met airfryers. Duidelijk korte beschrijvingen.

GioCatorii 28-04-2021

Goede website zeer overzichtelijk en heel goed de product informatie weergegeven hoe en wat alles er bij hoort zeer netjes uitgewerkt Coolblue zal ik zeker aanmerken bij mensen die ik ken

Richard 28-04-2021

Bij CoolBlue op zaterdagavond een vraag over een TV gesteld, vervolgens binnen een uur antwoord. Hierna de TV direct besteld, zondag in huis. Toppers.

James 28-04-2021

Er is mij het juiste product geleverd zoals dat beloofd was. Verder werkt het product goed naar behoren. :-)

Peet 28-04-2021

Wederom helemaal top👍
Zaterdagmiddag mijn bestelling geplaatst en zondag keurig op het genoemde tijdstip bezorgd.
Kreeg ook gelijk een installatie aanwijzing mee om alvast van te voren door te nemen. En dat maakt het net allemaal een stuk makkeljjker.
Ik ben en blijf een grote liefhebber van coolblue.

dennis vd velden 27-04-2021

Snel bezorgd en makkelijk betaald. Iets duurder dan andere online winkels maar geen bezorg kosten compenseert dit en de goede service.

Pepijn 27-04-2021

Super snel reactie op mijn vraag via WhatsApp.!
Snelle service en snelle levering