Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Prinses 12-01-2023

Snelle levering en een
Top bezorging , vriendelijke behulpzame medewerker en een heel fijn mooi product.

Mandy 12-01-2023

Makkelijk, duidelijk en vlot online besteld. Kind kan de was doen. Nu nog even wachten tot het kind de handleiding kan lezen.

Geert 12-01-2023

Ik zocht een 'zuinige' koelkast met bepaalde eisen. Via google kwam ik bij Coolblue terecht en daar vond ik deze koel-vries combinatie. Ik heb deze eind 2022 besteld en kon aangeven dat ik hem op 9 januari 2023 geleverd wilde hebben. Via de mail op de hoogte gebracht wanneer de levering zou plaatsvinden en een kwartier voor afleveren gebeld door de chauffeur.
Al met al dik tevreden!

Marc 12-01-2023

Ze zijn niet de goedkoopste maar zeker de beste in service en daar heb ik die paar euro’s wel voor over. Nog nooit teleurgesteld..

Javier Alvarez 12-01-2023

Alles wat beloofd is wordt waar gemaakt. Goede communicatie en veel product ondersteuning. Klasse!

Roy 12-01-2023

Hele duidelijke website, makkelijk om vergelijkingen te maken waardoor het maken van de juiste keuze eenvoudig is. De service is vervolgens keurig.

Myrm 12-01-2023

Bestellen, leveren enz handig en snel en het apparaat werkt prima. Het maakt iets meer geluid dan mijn eerdere apparaten van een bekender merk maar zeker niet storend. Aan de binnen kant is het enige praktische verschil dat ik het bovenste laadrekje niet kan verstellen maar dit deed ik toch al niet zo vaak door de jaren heen. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Aanraden? Ja, zeker vanwege de prijs.

Robert 12-01-2023

Goede prijs en tenminste geleverd zoals beloofd, binnen een dag. Andere shops houden zich hier meestal niet aan en dat is waardeloos

Rikie 12-01-2023

Zeer goeie en snelle service, ik had een verkeerd product besteld en dit werd meteen opgelost, het hoefde niet eens retour door de extra kosten en het bedrag werd meteen teruggestort.Dit noem ik goeie service .Dankjewel.

Christel 12-01-2023

Heel snel en makkelijk een Samsung oplader via de site besteld en de levering was in orde. Kon het de volgende dag ophalen bij het gekozen ophaalpunt.

J.Tuil 12-01-2023

Goede Service, leuke aanbiedingen, snelle en goede levering, juiste informatie over het product, af en toe iets duurder dan bij vergelijkbare sites, maar dat maakt de service en informatie wel weer goed, kwaliteit en service heeft ook zijn prijs.

Mart 12-01-2023

De manier waarop CoolBlue zich uit en presenteert is natuurlijk hardstikke leuk. Goede klantenservice en prima site. Bestellen is erg makkelijk.
Wat ik wel mis, is de keuze om achteraf te betalen. Dat vind ik erg makkelijk en weerhoud mij wel om sneller aankopen te doen hier.
Ook de voorraad is soms beperkt, ze bieden producten aan, niet voor de scherpste prijs, maar als deze niet meer voorradig zijn kan het lang duren voordat ze er weer wel zijn. Haal de producten er dan vanaf zou mijn tip zijn.
Ik zou CoolBlue zeker aanraden, zouden ze wat scherpere prijzen hebben en Klarna of Afterpay, zou ik meer hier te vinden zijn. Service is top!

CD 12-01-2023

Makkelijke en overzichtige web winkel, kun je makkelijk en snel vinden wat je zoekt.
Goede en snelle Service

LG Dualup 12-01-2023

Good price point for a returned item, product was as described and delivery was speedy!

Cecile 12-01-2023

Ik heb al eerder bij jullie spullen aangeschaft en ben zeer tevreden.
Voor mij extra fijn, omdat ik o.a door een vervelende ziekte met lichamelijke beperking niet meer op een prettige manier naar een winkel kan.

Inge 12-01-2023

De omschrijving van de produkten is altijd heel uitgebreid en bij levering handige handleidingen in gemakkelijk te lezen taal ook voor diegenen die niet zo digivaardig zijn. De produkten worden snel geleverd (ook met de bakfiets!) en zijn voldoende verpakt.

Loïs 12-01-2023

Ik vind Coolblue super fijn. De site is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, de branding spreekt me aan omdat het zo optimistisch en duideijk is en de verzending gaat super snel. Geweldig!

Kim 12-01-2023

Coolbleu is altijd goed en betrouwbaar. Niet altijd de goedkoopste maar in ruil daarvoor krijg je goede service en we maken graag altijd gebruik van de tweedekansjes. Een heel mooi idee en zeker iets wat gemotiveerd mag worden.

Anita 12-01-2023

Duidelijk, snelle bestelling en geweldige fiets levering binnen de aangegeven tijd.

G. Knuvers 12-01-2023

Super klantvriendelijke medewerkers in Coolblue-winkel in Den Bosch. Met het verkregen advies was mij duidelijk wat voor mij de geschikte smartphone zou zijn. Een dag later via Coolblue-website tot koop overgegaan en inmiddels dik tevreden met mijn nieuwe smartphone.

Bart 12-01-2023

Vandaag besteld morgen in huis en het klopt keer op keer. Tevens zijn ze goed bezig qua bezorging, deze was nu al een aantal keer per fiets. Goed bezig Cool Blue ga zo door!!

Sanne 12-01-2023

Voorraden worden snel en goed aangevuld. Overal was de telefoon uitverkocht maar bij Coolblue kwam deze wel een paar keer per week terug op voorraad. Daarnaast is de snelle levering ook echt top.

Vink 12-01-2023

Bestelling altijd keurig op tijd als beloofd of af te halen in de winkel. Met account alle bestellingen en facturen te downloaden. Super handig!

Tariq 12-01-2023

Hij was snel binnen. Vrijdagavond om 21:00 besteld en kon hem om 13:00 de volgende dag al ophalen. Product doet het to nu toe goed. Ik ben er blij mee. Zal er de volgende keer nog wat bestellen! :D

Jorrit 12-01-2023

Duidelijk, goed, snel, goede prijs! Altijd een duidelijke uitleg over de specificaties en ook makkelijk te vergelijken in de app of op he website.