Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3845 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kloosterman 07-10-2022

Ik vond het tegenvallen dat niet de mogelijkheid was om mijn oude stofzuiger met de bezorger terug te sturen. Ik moest andere inschakelen om de oude stofzuiger bij het milleu station inteleren.

Frank Jacobs 07-10-2022

Printer besteld en volgens afspraak geleverd. Dat maakt digi-shopping heel aantrekkelijk, ook door dat de prijs concurrerend is.
En de printer is inmiddels geïnstalleerd en werkt naar verwachting.

JB & K 07-10-2022

Website duidelijk, fijne zoek, en vergelijk mogelijkheden. Snelle levering.

Richard 07-10-2022

Hele duidelijke communicatie. Niet te veel mail en niet te weinig. Afspraak is afspraak

Nol 07-10-2022

Blijft toch lekker, een coolblue winkel dicht bij. Op internet gericht zoeken en supersnel je product op kunnen halen in een winkel waar je prettig persoonlijk benaderd wordt. SERVICE met hoofdletters is het devies en dat maken ze waar.

Ries 07-10-2022

Er wordt een duidelijke uitleg gegeven van de mogelijkheden met het apparaat.

Raymond 07-10-2022

Ik vindt coolblue geweldig al mijn telefoons heb ik bij coolblue gekocht.me playstation 5 komt er ook vandaan via de loting.enme 4k sony 55 inch smart tv ook.ben zeer te spreken over coolblue.

Stefanie 07-10-2022

Klantenservice was echt top! Super snelle en vriendelijke service ! Aanrader !

Frans 07-10-2022

Nette webwinkel, betrouwbaar, veel keuzes en snel geleverd. Ook de keuze van Cool Blue is een aanwinst.

Pim 07-10-2022

Altijd snelle levering en goede service. Of je nou een wasmachine besteld of een telefoonhoesje, je kunt er altijd vanuitgaan dat ze doen we zij beloven.

Jonky 07-10-2022

Duidelijke en informatieve website. Ook een vlotte levering van het bestelde artikel

Céline 07-10-2022

Snelle levering, compleet, goed vergelijkingsadvies. Fijn dat VVV bon geaccepteerd werd.

Petra 07-10-2022

Het is een duidelijke en overzichtelijk website.
De 2e kans producten vind ik een absolute uitkomst.
Bezorging is erg snel. En bij veel filters staat wat het precies betekend. Zeer fijn.

Kok van Es 07-10-2022

Ik ben al jaren klant bij Coolblue en met grote tevredenheid vanwege hun grote assortiment in artikelen, prijsverhoudingen maar vooral het vertrouwen in Coolblue en de klantenservice om als voorbeeld te geven dat ik een friteuse van 7 jaar oud waar 10 garantie op stond, zonder enige weerwoord van Coolblue terug kon brengen en mijn aankoopkosten van destijds terug kreeg. Dat noem ik nog eens service. Natuurlijk had ik de friteuse wel eerst schoon gemaakt voordat ik hem terug bracht. Dat vind ik van mijn kant dan vanzelfsprekend.
Ook weet ik als ik een aankoop wil gaan doen dat als ik even Google er altijd wel een webwinkel te vinden is die net even iets goedkoper is dan Coolblue, maar toch ga ik dan naar Coolblue omdat ik ze volledig vertrouw en de service, mocht er toch iets zijn met de aankoop, meer dan prima is.
Dit is de reden dat ik altijd eerst op Coolblue ga kijken als ik iets wil gaan kopen en de snelle, indien op voorraad, is zeer prettig. Ja we zijn verwend met “vandaag besteld, morgen in huis” dat dit bijna normaal gevonden wordt, maar dit wordt (bijna) altijd wel gerealiseerd door Coolblue, mits het artikel op voorraad is.
Ik ben super tevreden met Coolblue!
Kok van Es
Den Haag

Gerko 06-10-2022

Eigenlijk perfect. De enige reden dat ik soms een concurrent kies, is als de prijs veel lager is of als coolblue het niet heeft

Dory 06-10-2022

Goede service, meestal snelle levering
Goede website, waar je simpel kunt zoeken naar wat je wilt

marcel 06-10-2022

goede prijs en betrouwbaar en produkt compleet in de winkel goede begeleiding

R.dg 06-10-2022

De bezorger waren super vriendelijke en behulpzaam. Er zitten wel lakschade op de zijkanten en aan de bovenkant zit er een paar krassen. Dat is wel jammer!

Karin 06-10-2022

Goede informatie op de website en het is eenvoudig om specificaties van producten te vergelijken. Het product was ook goedkoper dan bij concurrenten. Daarbij maakt Coolblue een feestje van het aankoopproces en krijg je heldere instructies per e-mail over het installeren. Dit was zó duidelijk dat ik de gebruiksaanwijzing van de fabrikant niet meer nodig had. Ik werd er wel vrolijk van!

Ano Niem 06-10-2022

Nette prijs en zeer snelle levering!
Per Coolblue fiets en in de avond, precies op afgesproken tijdstip. Keurig!

Martijn Stekelenburg 06-10-2022

Ik bestel al jaren alles wat enigszins elektrisch IS BIJ Coolblue. Prijs altijd goed, volgende dag in huis (of eerder) niet moeilijk doen over retouren. Ze nemen alle belemmeringen weg om te bestellen.

J.Berndsen 06-10-2022

Ik vind de shop super goed.. Alles netjes uitleg op de site Alles netjes geleverd vriendelijk persoon die het gebracht heeft.. Ik heb veel plezier van de was machine

R.Smit 06-10-2022

makkelijk te vinden en bestelling kwam ook mooi op tijd,
er is een duidelijke informatie of het te leveren produkt

Martijn Bon 06-10-2022

Super duidelijk, kreeg ook aanbevelingen die je nodig hebt voor t gekochte product. Snelle levering, goede prijs.

Marianne 06-10-2022

Wij kiezen altijd voor CoolBlue omdat website heel erg gemakkelijk en overzichtelijk is. Altijd een goede prijs en heel belangrijk de service van Coolblue is geweldig! Ook in de winkels komen wij graag, we worden altijd heel vriendelijk en deskundig geholpen.