Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Jeffrey 07-10-2021

Gewoon altijd goed! De prijs is goed en concurreert goed mee met de markt. Veel producten direct uit voorraad leverbaar waardoor de levertijd ook bijzonder snel is.
Voor vragen of problemen met je product kun je ook altijd bij ze terecht.

L. Velthoven 07-10-2021

Een webshop waar het fijn en aangenaam is om bij te bestellen. Maar dit maakt het niet uniek.
Datgene wat Coolblue zo speciaal maakt is de geweldige klantenservice. Met elke vraag kan je bij hen terecht en je wordt altijd vriendelijk geholpen.

PMP 07-10-2021

Mager zesje. Vriendelijke ontvangst. Maar de verkoper verllor het overzicht tijdens alle handelingen. Ik ging de winkel uit wel met het product maar zonder factuur. Ook de beloofde factuur per mail niet ontvangen.

Desiree 07-10-2021

Goed geholpen in de winkel, er werd goed geluisterd naar onze wensen. Helaas was de uitgekozen laptop niet op voorraad, maar kon besteld worden.

Uiteindelijk zijn we verder gaan kijken naar gelijkwaardige laptops en is de keuze op een andere gevallen.
Goede uitleg over overige garantie mogelijkheden.

Aitor Janssen 07-10-2021

Nu al bijna anderhalve week aan het wachten op mijn nebula apollo beamer. Ik heb al 4 keer gebeld en welgeteld 2 en een half uur aan de telefoon gehangen om achter hun fouten aan te rennen. Pakketje is kwijtgeraakt bij postNL, dat ten eerste. Kan gebeuren. Na te hebben gebeld is mij verteld dat mijn pakket opnieuw zou worden opgestuurd, waarna ik het eerste pakket terug zou moeten sturen mocht die nog worden geleverd. Ik kreeg een mail waarin stond dat diezelfde avond nog het pakket de loods zou verlaten zodat deze de dag erop geleverd zou zijn. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Na geen track&trace code te hebben ontvangen ben ik maar weer gaan bellen voor een uur lang. Even later kreeg is te horen dat ze mijn pakket zijn vergeten in te pakken, maar dat het geregeld is en dat ik hem dan de dag erop zou krijgen. De dag erna precies hetzelfde verhaal. Geen track&trace en weer bellen. Is er weer iets misgegaan waardoor mijn pakket de loods niet is verlaten. De man die mij op dat moment hielp zou "het helemaal geregeld hebben" en kon mij garanderen dat het pakket de dag erna alsnog thuis geleverd zou worden. Nu is het die dag later en heb ik wederom geen verzendbevestiging dus ook geen track&trace. Wat moet ik in godsnaam nog doen om mijn pakket te ontvangen. Dit is echt schandalig en ben dit niet van coolblue gewend. Ik krijg alsmaar loze beloftes dat ik het de dag erna moet krijgen maar niks. Op een aanschaf van 350 euro mogen ze wel een beetje laten zien dat het ze iets interesseert of ik een goede ervaring heb ja of nee. Heel slecht en ik ben nog steeds wachtende, ik kan straks weer een uur gaan bellen voor waarschijnlijk nog een loze belofte.

Florian 07-10-2021

Ik kreeg een update dat mijn product weer op voorraad was en ik heb deze gelijk kunnen bestellen. De bestelling was helaas wat vertraagd, maar hier kreeg ik netjes een mailtje van. Al met al, de wachttherapie had ik nodig, maar netjes op de hoogte gehouden.

Labaak 06-10-2021

Goede prijs kwaliteit
Mooi beeld na wat aanpassingen
Mooi design
Bluetooth
Makkelijk installeren
Weinig apps in smart store beschikbaar
Beeld heeft wat kalibratie nodig
Geluid is oke

het is echt een fantastische televisie. Het beeld is mooi, HDR wordt ondersteund! Geweldig dus!
Een mooie televisie die goede kwaliteit bied voor de prijs. Doordat het een wat goedkopere smart tv is is de appstore niet heel uitgebreid, maar Netflix, Amazon prime en youtube zijn gewoon beschikbaar. Dit kun je oplossen met een chromecast voor o.a videoland. het beeld is erg goed. Geluidskwaliteit is zeer goed. Dat de tv over bluetooth beschikt is een pluspunt. Ook is er een handige app beschikbaar om je telefoon te gebruiken als afstandsbediening.

Service van Coolblue is van begin tot eind uitstekende.
Van aanschaf tot prijs tot bezorgen tot na zorg tot tegoeden die ze aanbieden
Ik koop eigenlijk alleen maar bij Coolblue alleen hierom

En ze verloten ook nog eens tegoed on te shoppen na je review

Heb al vaak een review geschreven en koop alleen maar bij Coolblue eigenlijk
Hoop dat ik eens een X win dan is me hele leven compleet

FcAve 06-10-2021

Duidelijke keuze mogelijkheden, makkelijk te bestellen. Goede prijs en uitleg

Arthur 06-10-2021

Een schitterende laptop met muis en koptelefoon besteld en ontvangen. Alles was keurig verpakt en werd zoals afgesproken de volgende dag bezorgd. In het woud der laptops gaf Coolblue door middel van uitgebreide filters de laptop die voor mij perfect was. Hij was ook nergens goedkoper te vinden. Al met al zeer tevreden met mijn aankoop en afhandeling door Coolblue.

Natasja 06-10-2021

Red, white, (Cool) Blue
I love you

Ben echt gek met Cool Blue, de website om te vergelijken, de telefonische en whats app service, de levering .
Met Cool Blue krijg ik eigenlijk altijd een glimlach.

Gijsbert 06-10-2021

Koop er al jaren. Goeie site met duidelijke informatie. Scherpe prijs. In het verleden is er ook wel eens iets mis/kapot gegaan maar service altijd erg vriendelijk, snel en coulant.

Axel 06-10-2021

Ik heb gekozen voor Coolblue omdat ze betrouwbare leveringen doen. Zowel de website en de app is erg overzichtelijk. Coolblue is duidelijk in hun communicatie, dus je weet waar je aan toe bent. Levering is betrouwbaar en duidelijk!

bpater 06-10-2021

We hebben al meerdere keren tweedekans producten bij Coolblue gekocht. Iedere keer weer keurig verpakt en van goede kwaliteit, als nieuw. Het scheelt een hoop kosten, is prima product. Vaak alleen te zien dat verpakking een keer open is geweest. Met behoud van garantie. Duurzame oplossing en blije klant! Je bent een dief van je eigen portemonnee als je die kans niet neemt.
Snelle levering en goede service.

Michaël 06-10-2021

Ruime sortering op website met meestal scherpe prijsstelling.
Goede extra informatie per mail over het gekochte artikel.
Bezorging keurig op afgesproken dag en binnen het opgegeven tijdslot.
Vriendelijk personeel.

Joris 06-10-2021

Coolblue heeft veel artikelen tegen een mooie prijs. De humor van het bedrijf is ook fijn om tegen te komen op onverwachte plekken

Boris 06-10-2021

Coolblue, altijd top. Perfecte service en prettige vormgeving. 15 minuten voor mijn bezorging kreeg ik een sms dat de fietsbezorger onderweg was. En ja hoor, hij was precies een kwartier later bij mijn huis. Enige jammere, niet altijd de goedkoopste. Vind ik persoonlijk zonde, want coolblue heeft een enorme gunfactor

SimonT 06-10-2021

Coolblue pretendeert dat service belangrijk is. Maar dan zou het fijn zijn, als Coolblue de toezegging hoe de defecte handset gerepareerd zou worden, gewoon nakomt. Door een andere medewerker die de reparatie later behandelde, werd de toezegging niet nagekomen. Degene die de toezegging per e-mail deed, kan je niet meer te spreken krijgen.

Manuel Florack 06-10-2021

Ik was opzoek naar oortjes/hoofdtelefoon omdat die van mij kapot was ik ging op zoek en waar ik op uit kwam is een beats headset deze was hier 50 euro goedkoper de service is het beste en heb het pakket binnen een dag ontvangen. Ik bestel voortaan alle digitale spullen bij cool blue

Hj 06-10-2021

Ben vaak in de winkel geweest om te zien wat je koopt. Nu online gekocht ben daar ook zeer tevreden over. Goede omschrijving van het product. Ook met de levering ging alles zoals ze hebben gemeld. Dat was top. Zal vaker als ik iets nodig heb via coolbleu bestellen. Zeer tevreden

Stefanie 06-10-2021

Het was druk, dus daar werd ik na een persoonlijk welkom bij binnenkomst netjes op gewezen. Uiteindelijk maar een paar minuten gewacht op mijn beurt. Buitengewoon vriendelijk geholpen. Product van mijn keuze bleek niet op voorraad, maar er werd meegezocht naar een gelijkwaardig alternatief waar ik erg blij mee ben.

Sander 06-10-2021

Goede prijzen, goede communicatie over je bestelling en snelle levering. Gewoon top.

Maria 05-10-2021

Ik werd door de reclames op tv naar jullie site getrokken. Alles voor een glimlach? Wel, dat wil ik dan wel eens zien. De keuzehulp is goed. De website werkt prettig en is overzichtelijk. De bezorging thuis is in één woord fantastisch. En ik kon op zondag weer aan het werk met mijn nieuwe laptop! Met een glimlach. Echt waar!

Nielss 05-10-2021

Razendsnelle bezorging, extreem duidelijke website. Super goede klantenservice. Enige goede keuze om al je elektrische apparatuur aan te schaffen!

H koudijs 05-10-2021

De site is heel duidelijk en je word door het keuzemenu echt geholpen met een keuze maken super fijn! Ook een snelle service!

Roelof 05-10-2021

Op zaterdagavond stofzuiger bestelt en levering op zondagmiddag. Top, en zonder extra kosten.