Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Sullivan 26-04-2021

Duidelijke site, veel keus met goed overzicht van de verschillende beschikbare producten binnen dezelfde categorie.

Snelle en correcte levering. Wel ontving ik de email met bezorgtijd 's nachts terwijl levering gelijk aan het begin vd ochtend was.

Emile Bosch 26-04-2021

Ik heb onlangs adobe photoshop premiere elements willen bestellen maar per ongeluk adobe photoshop elements aangekruist en bij ontvangst geopend. Heb het teruggestuurd en het goede programma alsnog besteld de dag erna. Verzoek bij retour het geld voor verkeerde programma terug te storten. Kon helaas niet omdat het geopend was. Ik heb mijn verlies genomen. Heb dus twee programma's gekocht die in combinatie €50,00 goedkoper zijn. Maar daar wil Coolblue niets van weten omdat ik ze los besteld heb. Vind dit ondanks mijn onderbouwing niet erg coulant van Coolblue. Bij mij dus geen glimlach op mijn gezicht.

Jody 26-04-2021

Ik heb makkelijk een Chromebook aangeschaft en kreeg goede keuze hulp vanuit de webshop. Prima service met levering.

Anne 26-04-2021

Coolblue heeft goede snelle service. Als er iets is dan lossen ze het altijd netjes op. Ik bestel vooral graag bij Coolblue omdat ze uitgebreide en eerlijke informatie over de producten hebben op hun site. Ook bezorgen ze erg snel en zijn de pakketjes altijd heel netjes en secuur ingepakt!

Firefox 26-04-2021

Mooie koel/vries combinatie gekocht van Samsung, welke ook de Coolblue keuze was.
Netjes afgeleverd en op verzoek uitgepakt, dat was 1 min puntje. Andere min puntje was waterpas stellen.
Pluspunten : netjes afgeleverd zonder beschadiging(en) al het verpakkingsmateriaal meegelnomen. We kregen van te voren email, sms .
telefoontje 10 minuten van te oren dat ze er aan kwamen, super.
Mooie koelkast d.ie het perfect doet, mooie verlichting p. Je kunt al je spullen er goed in kwijt, een aanrader zou ik zeggen. Het vriesgedeelte is 3 lades waarvan 1 kleine en 1 grote en 1 middelmaat.
Bijgeleverd ijsblokjes maker is wel heel klein.

JOHAN 26-04-2021

De service is echt geweldig. Reageren vlot en komen altijd met een goede oplossing.

Jeffrey 26-04-2021

De webshop van CoolBlue is makkelijk begaanbaar en makkelijk te navigeren. Producten die besteld worden zijn over het algemeen snel verwerkt en thuisbezorgd.

Grasmaaier 26-04-2021

Eenvoudig om artikel (hand grasmaaier) te bestellen en is op afgesproken tijd bezorgd. Het artikel was goed verpakt en eenvoudig in elkaar te zetten.

Linda 26-04-2021

Ik heb diverse keren iets besteld bij Coolblue. De prijs-kwaliteitverhouding is heel goed en daarnaast is de afhandeling en levertijd van elke order een positief constante factor.
Ik kan alleen maar positief zijn!

Harold 26-04-2021

Nog steeds de beste winkel voor al je huishoudelijk apparatuur, Computers, TV, audio en aanverwanten!!
De service van Coolblue is nooit geëvenaard! Ga gerust de stad in en bekijk de artikelen bij concurrenten, maar bestel bij Coolblue is mijn advies. Ook nog eens een heerlijke website, waar alles overzichtelijk is te bekijken en vergelijken.
Ik ben een fan!!

Dorien 26-04-2021

Met een vraag gebeld; direct telefonisch geholpen en t product werd voor me besteld: volgende dag in huis; top serviu

Janwing 26-04-2021

Complete elektronicashop. De website geeft al goede voorlichting en is niet bang om de - punten van een product te noemen. De site is gebruiksvriendelijk en geeft ruim voldoende info over de status van je order. Je kan goederen tegen extra betaling zelfs dezelfde dag laten bezorgen als je niet meer kan wachten.

De shop bied niet altijd de scherpste prijs maar de service is fantastisch. Bezorgen - uitpakken - monteren - testen - al het afval meenemen en je oude apparaat.

IH 26-04-2021

Overzichtelijke site, snelle service, en ook niet onbelangrijjk: goede prijs :)

Groeneveld 26-04-2021

super snel geleverd en duidelijke plus en min punten van het product geeft een geod gevoel als je wat aanschaft

Margretha 26-04-2021

De leukste chauffeur met bijrijder gehad. Geweldige lach ook aan het eind van de dag. Gebruiksvriendelijke website. Ging snel en gemakkelijk en de volgende dag in huis.😊

Oscar 26-04-2021

Snel en accuraat (wat je eigenlijk ook verwacht, maar toch). Oude wasmachine meegenomen, nieuwe aangesloten op de plek waar wij hem wilde. Alles keurig. Ik belde later voor een vraagje over de machine, diegene wist direct wie ik was (beetje amicaal zo met je voornaam iemand die je niet kent te woord te staan (sommigen mensen zullen dit wellicht fijn vinden)) maar goed, zij kon mij wel direct antwoord geven op de vraag die ik had (niks navragen of wat dan ook). Dus prima!

Dennis Bos 26-04-2021

'S avonds om 21.30u heb ik besteld, de volgende dag om 13.00u in huis. Supersnel.
Verder moet ik lachen om de manier hoe Coolblue reclame maakt en de e mail met wacht therapie die je ontvangt na het bestellen.

Mark Hagen 26-04-2021

Ruim assortiment en ook de geschikte accessoires die je bij bepaalde producten nodig hebt en zo ben je dus in 1 keer klaar bij Coolblue, super

Patrick 26-04-2021

Alles wat ik tot nu toe gekocht heb is soepel verlopen. Goede beschrijvingen op webportal en reviews door andere kopers.

Simone 26-04-2021

Ik ben altijd zeer tevreden over Coolblue. De klantenservice is netjes en behulpzaam, mijn bestellingen staan altijd 24 uur later op mijn stoep en ben ik tevreden over de bestelde producten. Ik kan niet anders dan een 10 geven & Coolblue aanbevelen want kritiek of feedback heb ik niet!

Dominic 26-04-2021

Goede en snelle service. Zelfs als het soms even misgaat wordt er snel een oplossing bedacht. Klantenservice luistert en denkt mee. Tevens snelle levering, soms zelfs op zondag.

Daphne 26-04-2021

Goede shop, komen hun woord na voor 00:00 besteld volgende dag in huis. En product is ook goed.

Ri©k 26-04-2021

We kopen al jaren praktisch alle elektronica via Coolblue.nl, van HDMI kabels tot de wasmachine. Fijne site, goede service (ook als er een keer iets stuk gaat), vriendelijke medewerkers en snelle levering. Coolblue is een van de handvol online winkels die ik geregeld aanraad.

Jorik 26-04-2021

De beleving bij coolblue staat duidelijk boven de prijs. Het hele bestelproces is zo prettig ingericht dat je niet meer op zoek gaat naar een andere aanbieder die het product eventueel goedkoper aanbiedt.

Roger H. 26-04-2021

Goede en gebruiksvriendelijke website, met een frisse en eigentijdse uitstraling. Veel aanbod, goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook de 'Coolblue's keuze' is superhandig. Verder heel snelle levering, de verpakking en de bezorging bezorgen je zelfs een glimlach :-).
Goede support, duidelijke e-mail, eenvoudige betaling. Top-winkel!