Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Willem Willems 05-04-2021

De Philips stofzuiger XB9154/09 kon ik voor €10 goedkoper krijgen elders. Echter gezien mijn ervaring met de zeer goede service van Cool blue, kies ik toch voor Cool blue. Na ontvangst bleek in de handgreepingang een blokkade te zitten, die nergens vermeld wordt in de omschrijving, zodat de slang er niet inging. Na telefoontje met Cool blue konden we al om 10.00 uur op eerste Paasdag ons melden in de winkel. Euvel werd direct opgelost. Hulde

Jacob 05-04-2021

Duidelijke no-nonsens site met goede prijsstelling. Ook de keuze structuur op hun site heel handig

F Schalks 05-04-2021

Zeer tevreden, zowel over het bestelproces waarin alles duidelijk stond beschreven als de levering. Ook werd tijdens het bestelproces alles aangegeven voor wat betreft de levering. Indien op voorraad de volgende dag geleverd. Heel fijn!
Wat erin beloofd werd, werd ook nagekomen.
In de nacht voor de dag van levering wordt een mail verstuurd met de vermoedelijke levertijd.
Een kwartier voor levering wordt je gebeld met de mededeling dat ze onderweg zijn en wanneer er geleverd wordt.
Ook de levering zelf gebeurt vlot en netjes. Beleefde bezorgers. En tevreden over het bestelde product.
Al met al een aanrader om bij coolbleu te kopen.

Sandy Mollis 05-04-2021

Het assortiment bij Coolblue is overweldigend.
Alhoewel, ik twee dagen heen en terug moest reizen vanwege gemis in nauwkeurigheid.
Bij de aanschaf van een hub voor mijn Mac Book Pro had ik een juiste usb aansluiting nodig voor mijn 2e beeldscherm. Ik had niet erbij stil gestaan om de kabel mee te nemen. Vandaar dat het bij een vraag bleef en ik een hub met mijn Mac Book meekreeg. Thuis aangekomen bleek de draad niet op de hub te passen, dus reisde ik weer terug naar de winkel. Nu bleek dat de hub niet in de winkel verkrijgbaar was en besteld moest worden. De bestelling werd ingevoerd in de computer. Bij thuiskomst, twijfelde ik of de bestelling daadwerkelijk verricht was, aangezien ik geen bestelcode en dag van bezorging ontvangen had. Ik belde het hoofdkantoor op, gaf mijn gegevens door, en wat bleek: de bestelling was inderdaad niet doorgekomen. Dus in plaats van de verwachte bezorgdatum, ( n.l. de volgende dag) had ik nog lang op mijn bestelling kunnen wachten. Ik schrijf dit, niet vanwege enig ongenoegen, het is alleen een TIP: check, check , dubbelcheck, jouw bestelling ZELF😊

Robert 05-04-2021

Onlangs verhuisden we naar een woning 5 minuten fietsen van ons oude adres. Per ongeluk het oude adres gebruikt voor de bestelling. De bezorger belde ons: 'ik sta bij jullie oude huis maar hoor dat jullie verhuisd zijn, wat is jullie nieuwe adres dan zorg ik dat ie daar morgen komt,' ik gaf hierop mijn nieuwe adres waarop de bezorger zei: 'o zo dichtbij dan kom ik nu direct wel even langs' en 5 minuten later stond ie voor de deur. Perfecte service!

Mike Venema Nust 05-04-2021

Coolblue heeft een goede klantenservice, snelle levering of click en collect. Daarnaast een goede actuele prijs en weer blij als klant!

Piet Konings 05-04-2021

Beste shop online, nooit problemen, staan direct voor je klaar, met raad en daad.

JolVer 05-04-2021

Snelle levering, artikel is op de site omschreven zo ik het uit de doos pakte. Goed en uitgebreid omschreven!

Marco 05-04-2021

De Coolblue shop is duidelijk en biedt veel productinformatie. Daarbij is de info goed toegespitst op het type product. Ook het vergelijken van producten is goed en simpel opgezet.
De afhandeling van bestellingen gaat altijd vlot. Service is altijd binnen handbereik en klachten worden ook vlot en netjes afgehandeld.

Perry 05-04-2021

De beste site, by far!! Geweldige toelichtingen en adviezen inclusief heel zinvolle video's. En, service, service, service. Perfecte levering en snelheid, super vriendelijk. Heb geen 10 gegeven omdat de prijs niet altijd de allerscherpste is. Maar mijn lijst aankopen de afgelopen 10 jaar is bewijs van mijn tevredenheid. Ga zo door!

Ingrid 05-04-2021

Als we iets willen bestellen kijken we altijd eerst bij coolblue wat een fijne service bieden ze. Zo fijn dat alles er lekker overzichtelijk en duidelijk uit gelegd staat.
En dan de snelheid waarmee het gaat, savonds besteld en de volgende dag in huis, echt subliem!!!
Voor ons niks anders dan coolblue

wilmien 05-04-2021

Na eerder bezoek aan de winkel waar ik uitermate goed en vriendelijk werd geholpen, dit keer besloten (corona) via webshop te bestellen.
Bezorging meer dan fantastisch

Femke 05-04-2021

Levering meteen de volgende ochtend, per fiets. Tussentijds netjes berichten wanneer de levering zou plaatsvinden.

Ron 05-04-2021

Na foutje in systeem van coolblue met 2de kans product heb ik telefonisch contact opgenomen en is mijn frustratie over het niet meer beschikbaar zijn van dit product weggenomen door een tegoedbon. Ik heb het product hierna nieuw besteld in de shop. Dat ging natuurlijk prima.

Henk N te H'doorn 05-04-2021

Duidijke web-site. Duidelijke omschrijvingen en een goede prijs en een snelle levering. Wat wil je nog meer!

Ed Aubri 05-04-2021

Goede service, goed product, aflevering vol naar wens. De heren hebben onze nieuwe vriezer netjes op hun plaats gezet en oude mee genomen.. stond erbij en keek er naar laten we zeggen..

Erik 05-04-2021

Goed geholpen door klantenservice
En de mensen die de spullen hebben gebracht zijn erg professioneel die willen helpen en zetten alles keurig netjes op zijn plek en nemen zonder morren da oude weer mee
Top en bedankt voor de goede service

Klaas 05-04-2021

Zwarte Smartphone besteld en betaald, en lelijke blauwe gekregen, hierover contact opgenomen en zaterdagmiddag 3 april bij Postnl gebracht, (verzenddozen van Coolblue zijn ook veel te ruim) waarom lezen die mensen die het inpakken niet goed wat ik bestel, nu maar weer afwachten wanneer ik de bestelde zwarte Smartphone thuis krijg.

Ed 05-04-2021

Iedere keer weer vandaag bestellen morgen leveren. Altijd conform order. Probleemloos. Faire prijs.

Sanne 05-04-2021

Je wordt snel op de hoogte gebracht van de status van je bestelling! Netjes en snel geleverd!

Ted 05-04-2021

Eenvoudig besteld , goede korting.
Besteld artikel de volgende dag in huis ,op de tijd die vtv aangegeven was in de mail.
En ook nog eens helemaal groen op de fiets gebracht.. helemaal goed 👍🏻

Freek Caffin 05-04-2021

De door ons gekochte artikelen bij Coolblue zijn altijd met zorg en toewijding snel bij ons geleverd. Daarom kiezen wij altijd voor Coolblue ook indien een door ons gewenst artikel bij een andere leverancier dezelfde prijs of lager hanteert.

Leo 05-04-2021

Top service retour aangemeld en ruilen was zo geregeld volgende dag tv opgehaald en gelijk de andere gekregen echt klasse en dat zeker voor een glimlach.

Ron Vermeulen 05-04-2021

Duidelijke site en na het bestellen zeer goede updates van de stand van zaken.

Kiymet 05-04-2021

Levering was in orde! Ik heb voorheen ergens anders besteld en erg ontevreden. Voortaan zal ik ook alleen maar bij Coolblue bestellen omdat alles netjes en goed is afgehandeld met onwijs vriendelijke bezorgers! Mijn product is onwijs mooi!!