Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anne 11-05-2023

Snelle levering, werd netjes 20 minuten van tevoren gebeld wanneer ze er zouden zijn en mijn bestelling is keurig afgeleverd

Marijke 11-05-2023

Coolblue is een klantvriendelijke winkel. De service en garantie zijn uitstekend en de medewerkers zijn zonder uitzondering deskundig en erg aardig. Ook artikelen die elders niet voorradig zijn, weet Coolblue razendsnel te bezorgen. Daarom kies ik telkens opnieuw voor Coolblue.

G 11-05-2023

Altijd efficient om iets bij coolblue te kopen en evt. installaties worden ook goed gedaan!

R.v.D 11-05-2023

Alles keurig geleverd
Ik heb de bestelling later laten leveren dit alles ging perfect
Goede service
Dank

HRo 11-05-2023

Met hdmi perfect werkend met Ziggo humax, ook de 2 speakers werken uiteraard perfect

11-5-2023 11-05-2023

Geweldige winkel, met dito medewerkers. Mijn verwachtingen worden altijd waargemaakt.

Josine 11-05-2023

Supersnelle levering, duidelijke site. En met deze waterkoker het goedkoopst.

Herman Oosterbroek 11-05-2023

Uitstekende en zeer informatieve site. In de winkel word je inderdaad met een glimlach en vooral uiterst welwillend geholpen. Na het eventueel retourneren van een aankoop volgt restitutie van het aankoopbedrag binnen enkele dagen.

Mich 11-05-2023

Snelle bezorging en op de fiets! Coolblue maakt het shoppen zo leuk met alle leuke teksten bij bestellen, tijdens het ‘wachten’ en berichten iets voor leveren. Je hebt helemaal zin om je product te ontvangen

Daniëlle 11-05-2023

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.
Een Sony draadloze koptelefoon, die er precies uitziet zoals op de afbeelding.
De koptelefoon was netjes verpakt.
En een super snelle levering.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Fleur 11-05-2023

Mooi koffiezetapparaat met thermoskan met de kleur titanium.
Werkt prima.

Wat ik mis is een waterkoker van Titanium.
Deze wil k bestellen naar kan deze nergens terug vinden.

Dieneke 10-05-2023

Het product dat ik zocht , kwam direct naar voren met de ingegeven zoekterm. Moest een specifiek Apple snoer zijn, ook direct duidelijk welke keuze er was. Bestellen, betalen en een dag later op de mat. Goede mailtjes over bestelling tot moment van levering.

Ruthie 10-05-2023

Duidelijke website. Product beschrijving is duidelijk, snel besteld en thuisbezorgd

Regina 10-05-2023

Duidelijke uitleg en vergelijking met gelijksoortige producten.
Snelle levering
Goede service

Michel 10-05-2023

Helder overzicht en makkelijk te vergelijken tussen verschillende producten

Teleurgestelde klant 10-05-2023

Zoals eerder aangegeven een apple watch ultra gekocht met beschermglas. De apple watch was in de verkoop maar niet door coolblue geleverd. Beschermglas wel. Maar goed daar heb je niks aan zonder een apple watch. Het geld van de reeds betaalde apple watch is paar dagen later netjes terug gestort op de rekening echter ik kon een dag later een andere apple watch bestellen voor de volle prijs gezien de aanbieding verlopen was. Contact met de coolblue klantenservice was niet echt klant vriendelijk.

De af handeling vind ik persoonlijk niet netjes en zeker niet klantvriendelijk dat door een fout van coolblue de klant de dupe wordt en dus meer mag gaan betalen. Bij deze de laatste keer dat ik iets bij coolblue bestel.

De overige spullen (Apple watch 8 voor moederdag en extra bandjes, laders etc. hebben we dan ook ergens anders gekocht gezien we niet kunnen vertrouwen op de leveringen van coolblue.

Teleurgestelde en boze klant.
Officiele reactie van Coolblue 16-05-2023

Beste meneer/ mevrouw,

Wat jammer dat het zo mis is gelopen met jouw bestelling. Logisch dat je hier van baalt.

In dit soort situaties is het nog mogelijk om het toestel voor dezelfde prijs te ontvangen. Mocht je hier nog gebruik van willen maken, neem dan contact op met ons via geenglimlach@coolblue.nl.

Hopelijk is de verrassing voor je moeder erg goed bevallen!

Coolblue

COOLBLUE 10-05-2023

Snelle service en levering. Goede ondersteuning dmv website en videos. Netjes geregeld.

Bosui 10-05-2023

Altijd klant vriendelijk. Snel in reactie een levering en staan altijd klaar om vragen te beantwoorden

Jonker 10-05-2023

Goede middag. Niet aangebeld om af te leveren. Naar afhaal punt gebracht en nu geeft het volg systeem aan dat het teruggestuurd is omdat het beschadigd zou zijn.
Allemaal een beetje kort door de bocht. Normaal ben ik zeer tevreden over Coolblue maar helaas deze keer niet.
Vr gr
Kees
0651594922
Officiele reactie van Coolblue 16-05-2023

Beste Jonker,

Wat jammer dat het zo is misgelopen met jouw bestelling!

We hopen dat je inmiddels toch van je bestelling hebt kunnen genieten. Is dit toch niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice. We komen graag samen tot een fijne oplossing.

Verder willen we je adviseren om jouw telefoonnummer te verwijderen. Dit is namelijk een openbare review website. Het zou jammer zijn als jouw telefoonnummer in verkeerde handen valt.

Coolblue

Arnold 10-05-2023

Zeer goede service zoals we van Coolbleu gewend zijn. Goede website en goede keuzemogelijkheden. Na bestellen zeer goede terugkoppeling wat de status van je bestelling is. Zeer correcte bezorging en vriendelijke bezorgers. Kortom onze aankoop was weer een feestje!

IrisIrene 10-05-2023

Overzichtelijke site, duidelijke productomschrijvingen en de levering verloopt altijd soepel en snel.
Ik heb één keer iets moeten terugsturen wegens defect en dat is erg klantvriendelijk en vlug afgehandeld.

Marcel 10-05-2023

gewoon goed en snel, nooit gezeur. Ook de prijzen zijn keurig, maar de service doet mij besluiten alles bij coolblue te kopen.

Patrick Thieme 10-05-2023

Goede prijs is natuurlijk altijd belangrijk, maar daarnaast een goede product omschrijving natuurlijk ook.

Coolblue had een mooie deal en de volgende dag lag deze al bij mij thuis. Helemaal top

Noël 10-05-2023

Duidelijke website met goede uitleg van de producten.
Makkelijke betaling en snelle levering.

Edgar 10-05-2023

Alles loop perfect goed, snel en duidelijk .Zeer uitgebreid uitleg ......................