Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4021 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ross 14-05-2023

Uitstekende service van bestelling tot levering Regelmatige updates over levertijd.
Vriendelijke chauffeur televisie geïnstalleerd en werking duidelijk uitgelegd.
Coolblue zeer klantvriendelijk.

eastbird 14-05-2023

Prima product informatie over strijkijzers. Tot in alle details. vegemakkelijkt de keuze voor iets dat je misschien een keer per decennium misschien aanschaft. Per onderdeel is de terminoligie wesliswaar veranderd maar met de info inder het knopje goed te begrijpen. Dus kies je vrijwel hetzelfde strijkijzer met een nieuw typenummer en nauwelijks iets extra's . Maar wel voor een kleiner bedrag als tien jaar terug. Werd het nog vlot geleverd ook :-))

Stefan 13-05-2023

Prima service, vragen worden netjes beantwoord en de prijzen zijn keurig. Omschrijvingen op de site zijn ook duidelijk en correct en helpen ook echt bij het maken van de juiste keuze. Ook de achteraf ontvangen gebruiks-tips zijn super.

Nico 13-05-2023

Zakelijk gezien een goede ervaring.
Alleen jammer dat er op zondag gewerkt wordt

Bianca 13-05-2023

Fijne site om producten uit te zoeken, favorieten op te slaan, het bestelproces is makkelijk en verzending is heel snel. Ik ben tot nu toe een tevreden klant.

Lana 13-05-2023

Mijn wasmachine was stuk gegaan op woensdagavond, ik bestelde een nieuwe en de volgende dag werd hij al geleverd! Degenen die de wasmachine naar boven moesten tillen waren hele toffe mannen en hebben het top gedaan!

R.c. Stoute 13-05-2023

Een hele fijne Philiphs stofzuiger uit de 7000 serie besteld, volgende dag voor tien uur in huis, heerlijke service!

Riky 13-05-2023

Perfecte informatie over de bezorging, zeqlfw 15 min voor de bezorging een smsje

Jolanda 13-05-2023

Duidelijke omschrijving van het product
Stofzuiger gekocht en die doet het goed.
Snel geleverd.

Mike 13-05-2023

Levering was super, gezellige gasten en vriezer werd mooi op de plek gezegd en uitgelegd, super!

Nathalie 13-05-2023

Super overzichtelijke website, zeer gebruiksvriendelijk en eenvoudig om je bestelling te plaatsen. Énkel het ingeven van een buitenlands mobiel nummer (ik ben grensarbeider) was niet mogelijk. Dát is het énige werkpuntje dat ik Coolblue kan meegeven.

Mireille Kloeze 13-05-2023

Koelkast is drie trappen omhoog gebracht toen men zag dat mijn dochter dat niet alleen voor elkaar ging krijgen. Top service!!

Jan 13-05-2023

goede keus,goede rpirijs en kwaliteit; + eenvoudige bestelling en en snelle levering. Airfryer werkt prima en doet wat hij moet doen

Fijne zaak 13-05-2023

Fijne winkel, ik kan hier meestal vinden wat ik zoek en voor een goede prijs, de bezorging is altijd tiptop, in dit geval van een warmtepomp droger, gelijk aangesloten en met goede uitleg, ook bij eerder gekochte artikelen altijd een goede service. Dus heb ik iets nodig kijk ik altijd eerst bij Coolblue.

Rob 13-05-2023

Wat een briljant idee om dmv een vragenlijstje een keuze te kunnen maken in het oerwoud van printer-land. Ik heb nu een apparaat helemaal toegesneden op mijn eigen gebruik én niets te duur ...Top!!

Gerwin van der Plaats 13-05-2023

Coolblue heeft een geweldige site, levert snel, heeft goede prijzen en ik mag de humor en kleine kwinkslagen in hun communicatie! Daarom koop ik graag bij Coolblue.

Amstelveen 13-05-2023

Makkelijke website snel t product wat ik nodig had gevonden en netjes de volgende dag geleverd

eric M 13-05-2023

prima beschrijving van de verrekijker het advies van een andere draagriem was terecht.
netjes op tijd geleverd

Robert van Waning 13-05-2023

Het assortiment is zeer uitgebreid en toch vind je gemakkelijk wat je zoekt en ook (heel belangrijk) relevante reviews.
In de winkel (Amsterdam) zijn de medewerkers vriendelijk, behulpzaam en terzakekundig.
Zij kunnen natuurlijk niet alles over alles weten en dat is dan weer een nadeel van zo'n groot assortiment.

Diane 13-05-2023

Mooie artikelen en mooie prijzen en snelle levering! een hele fijne winkel.

Top bedrijf 13-05-2023

Duidelijk, eerlijk, snel en goede service.
Duidelijke communicatie en bellen 15 minuten voor aanvang, erg prettig

Raquel 13-05-2023

Bezorging op tijd en goede informatie over de bezorging. Eerdere aankopen met goede service en installatie van wasmachine en droger.

F. G. 12-05-2023

Het grote assortiment en de keuze's is geweldig. Na contact gehad te hebben kreeg ik Krups koffieautomaat voor de juiste prijs, was geweldig! De dag erna konden we genieten van onze eigen Baristakoffieautomaat. Geweldige snelle service.

Mirjam van Slooten 12-05-2023

In de avond iets besteld en de volgende ochtend werd het met de fiets bezorgd door een aardig persoon.

Peter 12-05-2023

Prijs kwaliteit verhouding is goed, was wel een speciale aanbieding. Simpel besteld en snel geleverd. Duidelijke communicatie over moment van levering. Top