Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eline 15-05-2023

Super goede website, alles is overzichtelijk. Veel reviews bij producten. Levering is snel en soms op de fiets wat natuurlijk duurzaam is. Ook hele goede klantenservice.

Stephan 15-05-2023

Nooit slechte ervaringen gehad met Coolblue, altijd snelle bezorging en in de zeldzame gevallen dat het nodig was; Snel en adequaat geholpen door vriendelijke medewerkers.

Maarten 15-05-2023

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het de eerste was waarvan ik een melding kreeg dat de collector's edition van Zelda: Tears of the Kingdom erop te bestellen was. Maar hiernaast vind ik de website ook erg mooi vormgegeven. De verschillende productcategorieën zijn allemaal mooi en overzichtelijk weergeven. Je kunt vrijwel alles er goed op vinden.

Raymond 15-05-2023

Goede prijs, supersnelle levering. Precies de reden waarom ik bij Coolblue bestel!

Ton 15-05-2023

breed assortiment met handige bestelmodule.
Snel en efficient geleverd.
Goede communicatie per email

Linda 15-05-2023

Het pakje kwam perfect op tijd , mijn aankopen waren prima verpakt en zoals ik had verwacht

Thomas 15-05-2023

Super snelle levering en alles werkt naar behoren! Zeker voor herhaling vatbaar.

Lotte 15-05-2023

De ps5 was lekker op tijd binnen. De dag na bestellen al. De order was helemaal compleet en kwam in goede staat binnen.

Patrick 15-05-2023

Filters kloppen niet. Het product wat ik heb gekocht zie je niet terug bij bepaalde filters. Vandaar de 9. Verder alles prima in orde.

WillemC 15-05-2023

Wat ik moest hebben was snel gevonden en keurig netjes op tijd toegestuurd. Ook binnen korte tijd.

Juan Wilches 15-05-2023

Het werd de volgende dag meteen in de ochtend geleverd en ik werd netjes 5 minuten van te voren gebeld! Het bureau is van goede kwaliteit en ik ga er een hoop jaren enorm van genieten enorm bedankt een absolute aanrader! Top service!

Quentin 15-05-2023

Fijne en snelle levering, netjes op de hoogte via de mail.
Komen hun afspraken netjes na.

Lennart Boot 15-05-2023

Pre order op de dag van uitkomst bezorgd. Goede informatievoorziening wanneer het kwam en aardige bezorger.

Suus 15-05-2023

Had een vraag aan de klantenservice gesteld via WhatsApp in de avond en diezelfde avond nog reactie, super!

Jodi 15-05-2023

Het ging om een pre-order en die is keurig op tijd geleverd. Waar veel werden geannuleerd bij andere bedrijven zijn jullie je belofte wel nagekomen. Zeer tevreden

Mieke Steenbergen 14-05-2023

We hebben een Campinggaz grill gekocht. Goed product met een goede prijs, bovendien met korting omdat we hebben gekozen voor een product dat retour was gezonden. Prima dat de winkel daar dan niet mee blijft zitten. Nette levering, helaas nog niet met de fiets maar dat komt vast een volgende keer.

JM 14-05-2023

Snelle levering, lage prijzen en als er onverhoopt een keer iets mis gaat wordt dat snel en zonder gedoe of gezeur direct opgelost. De klantenservice is goed bereikbaar en altijd ontzettend klantvriendelijk. Ik geef eigenlijk nooit een 10, maar deze is echt dubbel en dwars verdiend
Coolblue is mijn favoriete webwinkel voor elektonica en huishoudelijke apparaten!

Yasar 14-05-2023

Snelle levering, goede prijs, moeders kan weer stofzuigen, wat zou je nog meer wensen? Helemaal blij!

Grandioos 14-05-2023

Zeer vlotte en correcte aflevering, zoals was aangegeven. Soepele betalingsregeling.

Ron 14-05-2023

Site is gebruiksvriendelijk, je kan makkelijk producten vergelijken met elkaar. Goede omschrijving van de producten, veel keus.
Levering was de volgende dag al, keurig verpakt in een stevige doos.

Ben 14-05-2023

Gewoon goed. Word prima op de hoogte gehouden van de afhandeling van de bezorging. Waar bol enorm in kwaliteit heeft ingeleverd word het bij jullie alsmaar beter.

Kb 14-05-2023

Product kwam mooi verpakt en op tijd aan. Produkt zat stevig verpakt en heeft doordat het niet kon bewegen ook geen uiterlijke schade opgelopen. Bestel hier graag opnieuw

Sjors 14-05-2023

Harddisk aangeschaft. Was in de aanbieding maar tijdelijk niet voorradig. Via mail wordt je keuring op de hoogte gehouden als het product weer verkrijgbaar is.

Carlo 14-05-2023

Al verschillende zaken gekocht bij coolblue altijd snelle levering en voordelig in prijs.
De,e keer een droogmolen van brabantia gekocht en volgende dag geleverd.
Ja de service is gewoon goed.
Coolblue is een echte aanrader

Marja van den Broeck 14-05-2023

‘S avonds een pan besteld die de volgende dag al door de vriendelijke fietskoerier gebracht werd!
‘S morgens een sms en een kwartier voordat hij er was nog één. En dan ook nog een bericht via de mail.
Dat is toch topservice!! De mail over het gebruik van de pan maakte het helemaal af!