Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

gerhard 10-05-2023

eenvoudige bestelprocedure en eventuele correcte hulp of advies,
verzending snel en geheel volgens de juiste procedure en tijd

Robert 10-05-2023

Zo onvoorstelbaar slecht geholpen.

Bestelling niet geleverd. Nieuwe afspraak gemaakt, wederom niet geleverd. In totaal 3 x klantenservice moeten bellen:
1 x 19 min in de wacht.
1 x 1 uur en 29 min in de wacht.
En vandaag weer 20 minuten met als resultaat alleen excuses en weer opnieuw proberen te leveren.

Die lach hebben ze niet op MIJN gezicht gekregen. Ik vind dit zeer slecht.

Uiteraard mijn bestelling geannuleerd.
Officiele reactie van Coolblue 10-05-2023

Hoi Robert,

Wat ontzettend jammer dat het zo mis is gelopen met jouw bestelling. Logisch dat je hier van baalt. Wij balen er ook ontzettend van.

Als je toch nog met ons naar een oplossing wil kijken, wil ik je vragen contact op te nemen met geenglimlach@coolblue.nl. Vermeld hierbij een link naar je klacht en je ordernummer. We zullen dan samen kijken of we toch de glimlach bij je terug kunnen winnen.

Hopelijk kun je toch snel van je bestelling genieten!

Coolblue

Colette 10-05-2023

Goede prijs, snel & klimaatneutraal geleverd en keurige bezorger die belde toen er niemand thuis was.

SSouvlakii 10-05-2023

pakket met post nl bezorging dikke prima post nl kan mij geen tijd gven dus ik annuleer het pakket staat dat het toch geleverd is einde dag , er was niks en nooit aangebeld , word mij aan de telefoon beloofd dat ik in 5 dagen reactie zou hebben over hoe het opgelost word we zijn nu 10 dagen verder iedere dag weer een belofte van ja morgen heb je reactie en word je gebeld
Officiele reactie van Coolblue 10-05-2023

Beste meneer/ mevrouw,

Wat jammer om te lezen dat er problemen zijn met de bezorging van jouw pakketje. Logisch dat je hier van baalt. Wij balen er ook ontzettend van.

We kunnen je verzekeren dat wij op de achtergrond hard met ons onderzoek bezig zijn. Je begrijpt vast dat als PostNL aangeeft dat het pakket wel is geleverd, we dit goed moeten onderzoeken.

We hopen je snel meer te kunnen laten weten!

Coolblue

Loek 10-05-2023

Duidelijke uitleg over de levering en een fijn systeem dat aangeeft wanneer m’n pakketje komt, helemaal top!

Monique 09-05-2023

Ruime keus, makkelijke website, handige filters op de site. Bestellen gaat makkelijk met ruime keuze betaalmogelijkheden en bezorgdatum is ruim van te voren in te plannen. Heel duidelijk welke service erbij zit of erbij gekocht moet worden, en wat je erbij koopt aan service heeft een goeie prijs. Prettige bezorgers, fijn dat er vooraf duidelijk via mail, sms en telefonisch wordt gecommuniceerd over de definitieve bezorgtijd. Nette bezorgers, werken netjes en zorgvuldig en zijn vriendelijk.

Ingrid 09-05-2023

Dankzij het uitgebreide keuzemenu en de toelichting bij alle verschillende opties ben ik naar de juiste keuze geleid. Mijn bestelling is snel (precies zoals gepland) geleverd en was goed verpakt. Al met al helemaal tevreden!

Aline 09-05-2023

2e kansjes zijn voordelig geprijsd, de informatie op de website heel fijn uitgebreid en je kunt goede verschillende producenten vergelijken en zij doen precies wat belooft. Zaterdag besteld, 's avonds bericht hoe laat ongeveer, de volgende zondagochtend een preciezer tijdsvenster en 15 minuten voordat ze voor de deur staan een telefoontje dat ze eraan komen.

Ruud 09-05-2023

Makkelijke site, veel producten op voorraad en bezorging in het gehele weekend

Giovanni Refos 09-05-2023

Zeer vriendelijke en meewerkende klantensevice. Ik had gevraagd om de tenaamstelling van de factuur te wijzigen, en dit was geen enkel probleem. De bestelling van barista automaat op vrijdagavonden gedaan, levering zondagmiddag. Perfect geregeld allemaal

R de bruijn 09-05-2023

2e kans product gekocht, uitstekende prijs.
Werdt netjes bezorgt. Product zelf was ook netjes en onbeschadigd. Goede communicatie over de levering via fiets courier en ook de dag na bestelling op tijd gelevert. Top ervaring
Zou hier zeker vaker een product bestellen

Jantje 09-05-2023

De site is zeer gebruiksvriendelijk, de bezorging abnormaal snel en pakket keurig verpakt. Chapeau Coolblue !!

Linda 09-05-2023

Groot assortiment, snelle levering en goede uitgebreide omschrijving van de producten.

Frank Nijpels 09-05-2023

Wij zijn al jaren blij met Cool Blue.
Nette prijs, snel geleverd en als er iets op de vijfde verdieping gebracht moet worden zijn het altijd zéér vriendelijke mensen. Ze doen alles voor een glimlach en die krijgen ze dan ook!!

Sanne 09-05-2023

Duidelijke website, bestellen is zo gedaan. Levering is snel en netjes. Toen de bezorger opmerkte dat er niemand thuis was (oeps) werd er netjes gebeld en overlegd wat te doen met het pakketje. Dik tevreden.

Tijn 09-05-2023

Informatie op de site is duidelijk. Heb voor een 2e kans artikel gekozen in nieuw staat. Bezorging was de volgende dag met duidelijke info over het tijdstip, en het kwam ook mooi op tijd. Bezorger op de fiets was vriendelijk. Product was inderdaad als nieuw, alleen de verpakking was open geweest. Alles zoals op de site omschreven.

Jan 08-05-2023

Snel geleverd goede service en lekker makkelijk
Je hoeft de deur er niet voor uit

Sasja 08-05-2023

Veel keuze, giede website. De airfryer voldoet aan de omschrijving. Heel blij mee. Bezorging heel snel.

Marit 08-05-2023

Snel gevonden wat ik zocht met de computerkeuze hulp, volgende dag werd het al bezorgt en op de fiets

Lisette Roding 08-05-2023

Scherpe prijs, dat om te beginnen! Goede productspecificaties, duidelijke foto’s en aflevering binnen 1 dag per fiets! Dankjewel Cooool Blue

Jan de Kleier 08-05-2023

Van het begin tot eind een helder proces. Waarbij achteraf de handleiding nog werd meegestuurd. Ideaal met dit chinese apparaat

Roosje 08-05-2023

Ik bestelde online een ladyshave en koos ervoor om hem af te halen in de winkel. Eenmaal in de winkel was de wachttijd
na aanmelding meer dan 15 minuten. Toen ik eenmaal aan de beurt was werd ik goed geholpen door de medewerker.

Tim Feukkink 08-05-2023

Geweldige website, pas een draadloze oplader besteld, optijd binnen gekomen en werkt perfect!
altijd hele fijne service en levering, nooit geen problemen mee, mocht er wat zijn word het keurig opgelost. Binnen 1 dag geleverd!
Ik bestel hier alles👌🏻
Zeer tevreden over Coolblue

Dennis 08-05-2023

Zeer tevreden klant!! Goede product omschrijving, duidelijke reviews, tips voor installeren (handig)!! CoolBlue blijft een leuke winkel om bij te bestellen, communiceren tijdelijk over updates en houden zich aan de afspraken!

RB 08-05-2023

Goede prijs en super snelle levering met de fiets dus nog milieuvriendelijk ook!