Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Janet 01-06-2022

Ik heb nu 2x besteld bij Coolblue. Via de app bestellingen plaatsen is heel makkelijk, er wordt echt supersnel geleverd en goed en adequaat gereageerd via e-mail.
Kortom makkelijk, snel en overzichtelijk
In de app kan je alle informatie vinden die je nodig bent.

Marianne 01-06-2022

Levering met een glimlach conform belofte en ook daadwerkelijk het pakketje met een glimlach in ontvangst genomen van de vriendelijke en vrolijke en correcte fietsbezorger. Fijn dat je een sms krijgt als de bezorger onderweg is, zodat je weet waar je aan toe bent qua bezorgtijdstip.

Mr Bosselaar 01-06-2022

Scherpe prijzen. Goede klanten service.
En een goede website waar alle noodzakelijke informatie terug te vinden is.

Mitchel K. 01-06-2022

Al vaker bij coolblue besteld, en nooit problemen gehad met zowel het bestelproces als de levering.

cobien 01-06-2022

site en klantenservice is prima. Maar de levering niet. Fout artikel geleverd . Ik had hier besteld ivm snelle levering maar uit eindelijk duurt het nu al meer dan 5 dagen. Het het artikel nog niet

Beste Cobien,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Wat enorm balen om te horen dat je een verkeerd product van ons hebt ontvangen, sorry hiervoor.

Heb je onze hulp nog nodig? Dan willen we je graag vragen om contact op te nemen met geenglimlach@coolblue.nl. Zodra we een ordernummer van je hebben ontvangen, gaan we verder voor je aan de slag en kijken we met je mee naar een oplossing.

Alvast bedankt en we zien je mail graag tegemoet.

Coolblue, Ik glimlach niet meer. 01-06-2022

Samsung wasmachine gekocht bij Coolblue voor 800 piek. Top levering, aardige gasten. Na 2,5 jaar echter defect. Geen probleem, bij Coolblue zit je goed zou je zeggen. Grappige is dat het dezelfde situatie is als onze vorige wasmachine die nét na 2 jaar stuk ging.
Dan de eerste reactie van Coolblue. Komt ongeveer neer op: “helaas pindakaas voor jou! er is niets wat we kunnen doen. Doei!”
Ik hen wijzen op wet en regelgeving. Je mag namelijk uitgaan van een verwachte levensduur en die is bij lange na niet gehaald. Dat erkend Coolblue ook. Split de kosten van een reparatie o.b.v. díe levensduur. Dát zou fair zijn.
Coolblue erkent dan dat zij inderdaad wél gebonden zijn aan wet en regelgeving en gaan meehelpen. Fijn! Je kan dan denken, foutje (gebeurd wel eens, toch?), we pakken het nu samen op. Ding is alleen dat dit exact zo gaat als de vorige defecte wasmachine. Nu even opletten dus, dit klopt niet meer is mijn gevoel. Je krijgt het gevoel dat ze zich er eerst uit proberen te bluffen(?).
Dan de volgende truuk: de kosten van de reparatie zo in elkaar steken dat je eigenlijk nog niets weet en vooral alles op mij wordt gedeponeerd. Voorrij- en onderzoekskosten 95,- en arbeidsloon monteur 60,- en eventuele materiaal kosten zijn voor ons zelf. Uiteraard bij hun eigen aangewezen reperateur. Eindrekening kan op geen enkele manier concreet gemaakt worden. Met andere woorden, bestel fijn een nieuwe. Hoe ben je dan in godsnaam volgens de levensduur de reparatiekosten aan het delen?!
Aan de voordeur zegt samsung Planet First en Coolblue doet alles voor de glimlach. Ik glimlach niet meer en Samsung zijn wasmachinehandel lijkt na wat onderzoek een gigantische eco-bubbel te zijn.
Echt jammer dit.

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wat balen om te lezen dat je er met de afhandeling van de reparatie van jouw wasmachine niet goed met ons uitkomt. We willen graag deze zaak nogmaals met je bespreken om te kijken of we nog iets voor je kunnen doen.

Momenteel kunnen we met de door jou verstrekte gegevens, geen actieve order koppelen aan jouw review. Daarom willen we je graag vragen om contact op te nemen met geenglimlach@coolblue.nl. Zodra we een ordernummer van je hebben ontvangen, gaan we verder voor je aan de slag en kijken we met je mee naar een oplossing.

Alvast bedankt en we zien je mail graag tegemoet.

Anton 01-06-2022

Heel vriendelijke en behulpzame verkopers ook een aangeboden reparatie goed en snel uitgevoerd.

Huub 01-06-2022

Na bestelling binnen afgesproken tijd geleverd. Product afgeleverd op afleverpunt waardoor ik zelf het tijdstip kon bepalen waarop ik het ophaalde.

Ina Middelkoop 01-06-2022

de site is heel gebruiksvriendelijk en de bezorging was precies zoals beloofd

Jamie Carlos 01-06-2022

Goede service, betrouwbare en duidelijke informatie op de website. De service is van een hoog niveau, alles gaat op een leuke manier met grappige teksten.

Jan Nijland 31-05-2022

Er is een breed aanbod van producten. Goede prijs-kwaliteit verhouding, goede uitleg bij de producten (specificaties) en een uitstekende service als er iets niet juist is of als er vragen zijn. Zeer fijn en aardig personeel in de winkel in Groningen. Perfect geholpen en van het juiste advies voorzien.

peter 31-05-2022

Goed en snel geholpen. Ook levering was snel en makkelijk. Onlangs ook wasmachine laten leveren. Dit ging ook snel en makkelijk en de jongens die het kwamen brengen waren vriendelijk en ook niet beroerd om een andere machine ( wasdroger) voor ons naar beneden te sjouwen.

Geoffrey Smith 31-05-2022

Makkelijke site met to date informatie, vergelijkend sterk, je maakt een snelle goede keuze zo.

Site werkt goed, betaling soepel en uitleveren icm post nl top met track en trace.

Just a happy customer.

gerard m 31-05-2022

Goede website met heel veel info, alles goed en snel geleverd, ook de keuze om sommige handelingen [tegen betaling] te laten uitvoeren is heel fijn, en de prijzen zijn ok.

Guido 31-05-2022

Heel slecht als je adverteert met volgende dag geleverd moet je dat ook doen en niet drie dagen later.

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat uitgerekend jouw bestelling de dupe is van de drukte bij ons.

Sorry!

Nynke 31-05-2022

Ik heb voor Coolblue gekozen door hun duurzame manier van het verzenden van producten. Daarnaast is de website heel gebruiksvriendelijk en geeft het bedrijf mij het gevoel dat ze het fijn vinden dat ik bij hen bestel.

Samsung TV 31-05-2022

Een goed artikel , fijne snelle bezorging en een vriendelijke bezorger . Helemaal toppy !

Bianca 31-05-2022

Fijn online bestellen, zeer goede services. Jammer dat er staat “ voor 23.59 besteld morgen in huis” want dat was niet zo. Nou vind ik dat niet erg maar als je er op rekent……..

Bas 31-05-2022

Prima shop met ruim aanbod.
Bezorging echter 9nder de maat...i Phone werd voor de deur gelegd zonder aan te bellen....terwijl wij een pakjesbrievenbus hebben......goed dat het niet weggepakr is

John 31-05-2022

Levering niet dag later zoals wel aangegeven. Kwam uiteindelijk nog een dag later wel dus viel op zich mee, maar dat was een zondag. Overall een 6, net voldoende.

Nicoleta 31-05-2022

Coolblue komt zijn afspraak voor 23.00u bestellen, de volgende dag in huis gewoon na. Ook als de volgende dag een zondag is.

Ook is het fijn om zoveel reviews terug te vinden op de site zelf. Dat geeft een goed idee of je wel of niet door moet gaan met het bestellen van een product.

Amber 31-05-2022

Coolblue is altijd betrouwbaar. Producten worden zo snel als mogelijk geleverd en het is heel duidelijk wanneer dit gaat plaatsvinden.

André 31-05-2022

Snelle levering, ook in het weekend. Besteld zaterdagavond, bezorgd begin zondagmiddag.

E noord 31-05-2022

Zaterdag bestelt morgen in huis stond er…..
Pakket nu alweer uitgesteld naar woensdag, had ik hem maar ergens anders bestelt, weet nu nog steeds niks
Officiele reactie van Coolblue 31-05-2022

Beste meneer/mevrouw,

Sorry!

Syl 31-05-2022

Supersnelle levering. Zelfs op zondag!
Geweldig. Enige minpunt is dat het om een heeeel klein pakje ging ( samsung galaxy buds 2) maar verpakt was in een enorme doos. Beetje overbodig qua verpakkings materiaal.
Verder dik tevreden. Kwaliteit van de oortjes is super.