Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4031 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michiel 23-12-2021

Duidelijke informatie over producten op de website. Snelle levering. Coolblue doet wat het belooft.

Peter 22-12-2021

Ik koop vrijwel al mijn consumentenelektronica. Altijd een goede prijs. Hele duidelijke informatie, waaronder filmpjes en aankoop advies. En bovenal een hele goede service. Gratis retourneren en direct het geld terug zonder vragen.

Sharoniepony 22-12-2021

Helemaal prima. Bestelling compleet, bezorgtijd kwam overeen. Goede ervaringen met Coolblue.

Rianne 22-12-2021

Mooie kerstdeal. Snel besteld helaas niet volgende dag leverbaar omdat er geen bezorging kon plaats vinden maar dag erna netjes tot binnen gebracht.

OdiliaM 22-12-2021

De beschrijving van producten op jullie site is zeer uitgebreid en het is makkelijk om soortgelijke producten met elkaar te vergelijken, waardoor het me lukte om binnen 1 middag een keuze te maken uit het aanbod. Communicatie over levertijd en bezorgmoment was duidelijk en klopte, zelfs in deze drukke decembertijd was het pakket op de aangegeven dag (zaterdag besteld, maandag afgeleverd) op het aangegeven afhaalpunt. Fijn trouwens dat het bij een Postnl-punt afgehaald kon worden, meer plekken om uit te kiezen dan bij een Coolblue-filiaal.

Roel 22-12-2021

Hele prettige webshop. Contact altijd vriendelijk, support is geweldig. Weinig negatiefs over te zeggen; grootste nadeel is dat klantenservice contact niet via mail kan, maar de toevoeging van WhatsApp als medium maakt dit minder wegend.

Odette 22-12-2021

Wat een goede service krijg je toch bij Coolblue. Het bezorgmoment kwam niet goed uit, even bellen en het werd meteen aangepast naar een tijd en dag die mij beter uitkwam!

Jai 22-12-2021

‘Cool’ bedrijf (hahaha, pun intended 😂👌🏽). De styling en communicatie zijn super hip en grappig. Hedendaags en down to earth. De website is heel makkelijk te navigeren. Goede suggesties bij product searches en ook goede additionele suggesties. Productinformatie is uitgebreid. Vergelijken is simpel en de overal look en feel van de site is fijn.

Mark 22-12-2021

Ik ben al jaren fan van Coolblue. Elke aankoop is zonder gezeur. Het zou een 10 zijn, ware het niet dat Coolblue soms net iets duurder is dan andere webwinkels. Zodra er echter een probleempje met het product is vergeet je snel dat je meer hebt betaald gewoon omdat de ondersteuning bij problemen, ook met tweedekans artikelen, gewoon erg soepel is. Ook als een leverancier garantie han moeten verlenen dan zorgt Coolblue ervoor dat als het te lang duurt er een goede oplossing komt.

Betty 22-12-2021

Was eenvoudig om het product te kiezen dat het beste bij mij past. Goede informatie en makkelijk te bestellen. Ook de levering was heel snel. Vind vooral de communicatie van coolblue op een grappige wijze samengesteld, bijv. als je het op een ophaallocatie laat brengen: het pakket blijft 7 dagen liggen, daarna vinden wij het zielig. Echt een andere manier van communiceren, leuk!

Mike 22-12-2021

Levering van hoesje voor kobo e-reader met ontwerp fout, waardoor uit-knop kan worden bediend.

Zie ik later op internet reviews dat dit een bekend probleem is.

Onbegrijpelijk dat Coolblue dit product dan niet gelijk uit het assortiment haalt.

Nu zit ik met een probleem….

Simon Corson 22-12-2021

Heldere gegevens over de producten en voorwaarden in de app, prima informatie in het bestelproces en correcte aflevering. Ondertussen heb ik (voor eerder gekochte producten) een paar keer gebruik moeten maken van de reparatie service en die is ook dik in orde.

Manon 22-12-2021

Weer bewezen: alles voor een glimlach. Ik twijfelde of de nieuwste iPad op voorraad was en kreeg via Facebook zeer snel reactie dat het goed zat. Direct besteld. Helaas door de kerstdrukte lukte het niet om de dag daarna te leveren, maar waar ik zo blij van werd is dat ze dan gewoon de zondag (dag later) leveren. Kom ik toch nog vrij direct genieten van de iPad. Top service!

Inge 22-12-2021

Heldere communicatie op de website. Snelle levering. Goede updates. Een 9 omdat er altijd ruimte voor verbetering is.

Betty 21-12-2021

Snelle afhandeling maar wat ik nog belangrijker vond: een ontzettende aardige, vriendelijke bezorger. Met recht een visitekaartje!

Oufuf 21-12-2021

Snelle levering. Goede klantenservice. Spamt je mailbox niet vol met troep. Heel blij met de producten die ik tot nu toe besteld hebt.

CP 21-12-2021

Een betaald product is alleen bruikbaar als het bezorgd wordt. Met extra betaling + dag speling in bezorging en afgesproken tijdstip tussen 17:00 en 22:00, je blijft de avond thuis, geeft de bezorger Budbee om 19:48 aan dat ze er over 6 minuten zijn en om 19:55 "Oh nee, we hebben het niet kunnen bezorgen", terwijl er dus nog 2 uur tijd is.

Joris 21-12-2021

Ik had een kadokaart van Coolblue, vandaar dat ik een product besteld heb bij Coolblue. Helaas was het product vrij prijzig vergeleken andere aanbieders. Verder is het product op tijd geleverd en verliep het allemaal soepel. Als de prijs van het product scherper was geweest dan had ik zeker een 8 of een 9 gegeven en Coolblue aanbevolen. Voor nu ken ik andere leveranciers met een goede service en betere prijzen, en zou ik dat bedrijf eerder aanbevelen.

C 21-12-2021

Ik heb gekozen voor Coolblue vanwege de snelle bezorging nl de volgende dag al en op zondag.
De prijs lag iets hoger dan bij anderen.
Maar nam dat voor lief vanwege de bezorging.

Fijn zou het zijn om achteraf te betalen, via Klarna bv

Arthur 21-12-2021

Het is eenvoudig bestellen op de site en de levering was zoals vooraf aangegeven. Dit was een levering op zondag binnen 24 uur. Dat vind ik netjes.

Dg 21-12-2021

Het valt tegen als je bestelling zondag geleverd zou worden en het wordt dan uiteindelijk pas dinsdag geleverd.

Sven 21-12-2021

Bij de aanvang van mijn bestelling werd alles perfect behandeld en toen ik nog een bijkomende vraag had per e-mail werd deze snel beantwoord.

Ashley 21-12-2021

Goed product, prima verpakt, snel geleverd en goede communicatie wat betreft levering.

Meeltjes 21-12-2021

Goede prijs en snel geleverd. Mooi op tijd voor de kerst dus en dat is weer goed voor de sfeer thuis.

Louwrens 21-12-2021

Betrouwbaar,maak een keuze voor ons, snel geleverd, is bol.com nu voorbij. Goede site en een goede administratie