Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Diny 02-07-2021

Fijne winkel goede levering En ook nog een fijne prijs BEN ZEER TEVREDEN OVER DE BESTELING

F. 02-07-2021

Supersnelle levering en enthousiaste bezorgers! Producten zijn ook top. Zeer tevreden.

Hans Hover 02-07-2021

Altijd perfecte adviezen, ook voordat het bestelde artikel wordt geleverd. Vriendelijke mensen aan de telefoon. prima allemaal.

Denise 02-07-2021

Superfijne telefonische hulp gekregen. Ik had twijfels over welke wifi usb geschikt zou zijn voor onze situatie. Binnen een paar minuten de beste opties per mail gekregen. Direct besteld en het werkt fantastisch. Erg goede service!

Ton Brouwer 02-07-2021

Uitstekend voorgelicht aan de telefoon. Eerlijke uiteenzetting tussen prijs, kwaliteit en wat het bedrijf zelf vindt van het te kopen produkt. Rustige attitude , veel deskundigheid en veel humor van degene die ik aan de lijn had
Evenzo in de winkel aan het Oostplein in Rotterdam. Ook daar ben ik, zoals altijd, vriendelijk geholpen.

David 02-07-2021

Coolblue bood de laptop het goedkoopst aan en een snelle levering. De laptop zat gewoon netjes in een doos

Peter Gatsma 02-07-2021

De klant vriendelijkheid is erg goed, berichtgeving dat product onderweg is maak je al blij.
Zelden zoiets meegemaakt, geeft de koper moet.

HelenaVD 02-07-2021

Prima webwinkel voor alle elektronica. Er was een probleem met de levering (bezorger bleek ziek). Ter compensatie van het langere wachten werd een tegoedbon aangeboden. Netjes opgelost dus! Hulp via telefoon en whatsapp met medewerkers prettig.

Anna 02-07-2021

Bestelling was snel verzonden, ik werd steeds goed op de hoogte gehouden via de e-mails en er was zelfs wacht therapie beschikbaar!

Ron Clarijs 02-07-2021

Productie prima zoals omschreven en zoals we gewend zijn van coolblue supersnel geleverd

Jeannette Peak 02-07-2021

Snel en netjes geleverd! Ik had nog gebeld met een vraag en ben heel vriendelijk te woord gestaan.

Nadia 02-07-2021

De bestelling savonds gedaan en in de ochtend ontvangen, bizar hoe snel! Daardoor ook meteen de keuken kunnen afmaken.
Ook was Coolblue de enige met een scherpe prijs en gaf duidelijk aan welke set ik moest kiezen.
Top service? Bedankt! 👌🏼

Annie 02-07-2021

Ik heb mijn laptop bij Coolblue gehaald met de bijbehorende accessoires. De levering was supersnel en netjes, en de site gaf van te voren al aan wat handig zou zijn als extra aankoop bij de laptop. Wel had ik een Microsoftpakket gekocht wat achteraf niet de juiste bleek, dat was wat minder duidelijk op de site te lezen. Voor de rest, goede service en fijne producten!

Sem 02-07-2021

Ik vind Coolblue echt top ik heb om half 11 in de avond besteld en het was er morgen vroeg al en echt top kwaliteit.

Gerry 02-07-2021

prettige huiskamerachtige omgeving (A'dam Zuid, boven etage), aardige behulpzame jonge jongens die je geduldig op weg helpen (overzetten oude laptop naar nieuwe) en je niet de indruk geven: snel-snel (ik ben 75-plusser).
Ik fietste tevreden naar huis met mijn nieuwe aanwinst.

Robert 02-07-2021

Op zaterdag een bestelling geplaatst, en hij werd gewoon gratis op zondag bezorgd.... Helemaal top.

Ilse 02-07-2021

Eigenlijk alles top, nooit problemen gehad. Snelle levering en scherpe prijzen!
Super handige site ook met advies en vragen waardoor je snel jouw ideale product kunt vinden

Vincent 02-07-2021

Goede service en snelle levering.
Jullie houden me goed op de hoogte hoe het met mijn bestelling gaat. Koop graag bij coolblue :)

Jan 01-07-2021

De Amerikaanse koel/vries combinatie heeft een prima prijs/kwaliteitverhouding. Bezorging was op de overeengekomen dag en tijdstip. Hulpvaardig en klantgericht personeel.

bos 01-07-2021

zeer snel zoals belooft geleverd en geen gedonder met inloggen en het product ziet er goed uit

ALEXANDER EVERS 01-07-2021

Fijne service en prettige website, groot assortiment en duidelijk. Snelle levering en goed verpakt, eerder een keer gebruik moeten maken van Garantie en dit is goed en snel afgewikkeld, een van de beste Webwinkels die ik gebruik.

Rinus 01-07-2021

Beste Coolblue, wat een waardeloos bedrijf zijn jullie en gaan jullie met klanten om! Jullie reppen met minimaal 24 maanden garantie maar zodra je er buiten bent doen jullie niks! 2,5 jaar geleden een Samsung televisie gekocht die nu een fabricage fout heeft en jullie zeggen gewoon sorry we zien dat de garantie verlopen is en kunnen niks voor je betekenen! Schaam je! Minimaal 24 maanden bedoelen jullie maximaal 24 maanden mee, zo wordt je als klant in het ootje genomen. Voor mij eens maar nooit meer Coolblue!

Bjorn 01-07-2021

Super snelle levering en fijn mailcontact je weet gewoon dat het hier vertrouwd is (:

Hanneke 01-07-2021

Scherpe prijzen en snelle levering.
E-reader Touch Lux 5 gekocht.
Alles zit erop: WiFi, mogelijkheid om met SD- kaart geheugen uit te breiden, leeslicht wat zich aanpast aan omgeving. Reader is direct leesklaar , was binnen 1 minuut gepiept!
Ben er heel blij mee

Lesley 01-07-2021

Omdat ik goede berichten van Coolblue heb gehoord, ik heb een steelstofzuiger + dweilfunctie cadeau gedaan als verrassing voor mijn moeder haar verjaardag. Hij kon snel geleverd worden en vriendelijke bezorger.