Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4044 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 05-07-2022

Zo snel geleverd.
Hele goede internet webshop
Goed op de hoogte gehouden van levering.
Geen problemen...
Zeker de volgende keer eerst bij Coolblue kijken.
Oh en we zijn Nederlanders dus, goede prijzen in de webshop.
Ga zo door.

Baris 05-07-2022

Fantastische service en snellere levering. Ongelooflijk hoe Cool Blue meegaat met de tijd! Complimenten.

Marieke 05-07-2022

Goede vergelijkingsmogelijkheden
Goede suggesties
Overzichtelijke site
En bovendien snelle levering

Maantje00 05-07-2022

Goed en overzichtelijke webshop waarbij levering zeer snel was (op zondag bezorgd.)

Stef 05-07-2022

Ze bezorgen altijd snel en vooral het feit dat ze je van te voren aangeven binnen welk uur ze het bezorgen en daarna nog eens 15 min van te voren bellen dat ze er aankomen.
Buiten het bezorgen is het gewoon een duidelijke webshop met alle specifieke kenmerken die je maar nodig hebt.

Thomas Schrader 05-07-2022

Spel aangekocht, was fink in de aanbieding en zelfs op zaterdag betekend op zondag in huis. Helaas waren wij net weg maar door de coolblue fietser netjes bij de buren bezorgd.

Na korte onderhandelingen mocht het spel bij de buren opgehaald worden voor een koekje.

Lc 05-07-2022

Product kwam een dag later dan aangegeven, vervolgens was het product kapot na een half uur en reageert er niemand op de vragen die ik hierover heb.
Officiele reactie van Coolblue 06-07-2022

Goedemiddag,

Wat vervelend dat je bestelling zo in de soep is gelopen! We begrijpen goed dat je hier hulp bij wil.

We zijn bereikbaar via klantenservice@coolblue.nl. Hier helpen we je binnen 24 uur verder. Als je wil bellen zijn we bereikbaar via 010 798 8999. We lossen dit graag voor je op.

Coolblue

William van Oers 05-07-2022

Zoals elke keer supersnel het product bij elkaar gezocht en een supersnelle afhandeling met ideal.
en de dag erna (op een zondag) het artikel volgens afspraak al in huis.

JS 05-07-2022

Bestelproces was heel gebruikersvriendelijk, goede communicatie, snelle levering. Niks op aan te merken.

Yoeri Bouman 05-07-2022

Duidelijke site en snelle levering. Ik kon snel mijn gezochte product vinden op de site en had het de volgende dag binnen! Top bedrijf.

Susan Mitchell 05-07-2022

Goeie en duidelijke site. Eenvoudig bestelproces en snelle levering.
Maar veel belangrijker nog is de leuke en menselijke benadering in de communicatie!

Slechte service en niet klantvriendelijk 05-07-2022

Door gebruik te maken van een slechte bezorgings partner (Budbee) heb ik mijn product van Coolblue niet ontvangen. Tot twee maal toe werd de levering op het laatste moment niet uitgevoerd. Heb dus de bestelling geannuleerd en moet nu afwachten wanneer ik mijn geld terug krijg.
Dit kan volgens Coolblue als het product terug is in hun warenhuis, echter dat is mijn probleem niet daar ik het product nooit heb ontvangen. Tevens neemt de de kwestie van hun incompetente bezorgingsdienst ook niet serieus. Slechte zaak alom!!
Officiele reactie van Coolblue 05-07-2022

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het anders loopt dan verwacht met onze vervoerspartner. Natuurlijk balen wij hier ook van.

Zodra het product bij ons binnen is, maken wij de annulering direct voor je in orde.

Natuurlijk maken we jouw feedback ook bespreekbaar.

Sorry! voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Luuk 05-07-2022

Coolblue heeft veruit de prettigste website. Verder is het aanbod vrij compleet en de levering doorgaans snel en zonder problemen.

Arnhem 05-07-2022

Deze is duidelijk en een snelle levering.Ik ben zeer zeer tevreden met de aanschaf van de wasmachine,koelkast en kookplaat.

Connie 05-07-2022

Ik wilde iets retourneren en de medewerkster heeft dat voor me geregeld. Ik hoefde niks te doen en ik kreeg meteen geld terug. Ook het brengen ging snel en milieuvriendelijk met de bakfiets.

Shakebrake 05-07-2022

Coolblue heeft een super fijne website waarbij het mogelijk is om vergelijkingen te doen. Voordat ik een aankoop die lees ik altijd eerst de informatie van de expert.

Pascal 04-07-2022

Product besteld, helaas dag van bezorgen mail ontvangen dat er iets mis was gegaan.
Daarbij meteen doorgekregen dat ze 1 dag later zouden leveren. Nou dat was ook gebeurt.

Vind het een nette afhandeling en manier van zaken doen.

Ben ook erg blij met het gekochte product.

John 04-07-2022

Scherpe prijs, vooral als je kiest voor tweedekans. snelle en correcte levering (op de fiets!). Doen niet moeilijk als er iets mis gaat (heb ooit een monitor besteld die geleverd werd zonder HDMI kabel, terwijl dit wel in de omschrijving stond, deze werd zonder gedoe alsnog nagestuurd) of iets stuk gaat tijdens de garantieperiode (aangeschafte FitBit werd enkele malen zonder gedoe vervangen).

Roy 04-07-2022

Alles wat ik ooit heb besteld bij coolblue ging met een glimlach. Bij coolblue krijg ik goede service ook wanneer er iets mis is met mijn pakketje kan ik het zorgeloos terugsturen zonder eerst uren aan de telefoon te moeten zitten.
Ruim aanbod aan prachtige spullen en allemaal met een lach geleverd. Leuke teksten in de mailtjes, (groetjes aan de bezorger van PostNL) of gewoon de doos met ritssluiting zijn hele leuke toevoegingen welke je aankoop speciaal maken. Wil je niet bestellen kan je zelfs ook nog bij een shop naar binnen rennen welke altijd wel in de buurt is.
Perfect! I Love Coolblue (op de lotingen voor de PlayStation 5 na dan 😉) maar dat komt omdat ik niet uitgeloot was. 🤪

Petra thiessen 04-07-2022

Prima snelle levering. Duidelijk communicatie wat betreft het tijdstip en plaats voor ophalen bestelling.

Niels T 04-07-2022

Deze shop heeft mij geholpen met het zoeken van mijn nieuwe iPhone, ik had advies nodig over welke ik zou nemen. En welke verschillen tussen de pro en de normale waren. Lieve mensen, die echt het beste voor hun klant willen. Zelfs herkende ze me nog vandaag toen ik een glasplaatje wilde laten zetten. Super lieve en eerlijke mensen. Aldus toppers!

Bianca 04-07-2022

Fijne duidelijke website, snelle levering.
Ben altijd heel tevreden over de service.

A van Yperen 04-07-2022

Goede omschrijving van product en concurrerende prijzen. Daarbij ook snelle levering waar jezelf het tijdvak kan bepalen

HanS 04-07-2022

Snelle en uitstekende afhandeling van een defect (garantie), keurige vervangende levering.

Joke 04-07-2022

Snelle service.
Betaling lukte eerst niet. Zowel via de WhatsApp en via telefoon service uitstekend geholpen.
Top. En erg blij met het product, de mooie, goedwerkende robot stofzuiger.