Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3848 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jon 06-01-2023

Snel geleverd en prima thuisgebracht. Vriendelijke en behulpzame bezorgers, die mooi binnen de tijdsafspraak kwamen.
Namen de verpakking ook weer mee... fijn!

Sofie 06-01-2023

Top levering door vrolijke en vriendelijke medewerkers die het al hebben uitgepakt en op de juiste plek zetten. Product voldoet aan alle verwachtingen dus helemaal top.

Marie 06-01-2023

Supersnelle levering door Coolblue. Daarnaast word je goed op de hoogte gehouden over de verzending van je pakketje en hoe laat je het kan verwachten. De mails zijn duidelijk en aansprekend. Goede service!

Zomertijd 06-01-2023

Alles voor een glimlach wordt iedere keer waargemaakt. Of het nu gaat om een retour, schade of advies. Ze staan klaar en nemen je serieus.

Tamara 06-01-2023

Je kunt uit meedere merken vergelijking maken.
Je wensen invullen en daar komen dan de producten uit welke het beste aan je wensen voldoen.
Snel en op tijd geleverd.

Jeroen 06-01-2023

Een papiervernietiger aangeschaft omdat de oude was vastgelopen. Lekker overzichtelijk site en veel recensies helpt bij het maken van de juiste keuze. Coolblue levert uit voorraad en de volgende dag was de papiervernietiger er. Nog nooit zo veel en lang achter elkaar papier kunnen vernietigen, geeft een goed gevoel. Geen vastlopers, niet oververhit. Ook plastic pasjes verdwijnen zonder problemen in de versnipperaar. Coolblue bedankt voor de hulp bij de keuze en snelle levering!

Tinos 06-01-2023

Super service! Bestellen via de app, meteen een bericht van verzending en de volgende dag met de fiets (duurzaam!) bezorgd. Ook retouren zijn makkelijk en snel, alleen jammer dat je nog steeds een label moet uitprinten (niet duurzaam).
Als Coolblue het heeft, koop ik het daar.

Thijs 06-01-2023

Duidelijke keuze hulp, uitgebreid assortiment en degelijk support en assistentie bij zowel aankoop als service.

Lorine 06-01-2023

Op de site stond alles duidelijk aangegeven en ik kreeg precies wat ik had verwacht. Geen schade aan het product dus ook nog eens een goede en snelle bezorging. Helemaal top!

Bas Assink 06-01-2023

Doet wat het beloofd. Stofzuiger ook trouwens. Die zuigt, dat doet de service van Coolblue dan weer niet.

PAtrick 06-01-2023

Problemen worden uiteindelijk OPGELOST !! / Altijd vriendelijke klanten service, kunnen mogen helaas niet altijd alles doen wat ik graag zou willen als oplossing, Wordt ook netjes uitgelegd. Ben echt te vrede met COOLBLUE !!!

Hans 06-01-2023

Bestelling van koel-vriescombinatie keurig de volgende dag afgeleverd. Extra betaald voor plaatsen.
Echter om ca. € 25,00 extra te betalen voor het plaatsen is enigszins overdreven.
De koelkast werd door de voordeur een paar meter verder gelijkvloers in de keuken geplaatst Dat was het eigenlijk.
Werd niet op het net aangesloten om de zien of de koelkast werkt en op mijn verzoek werd gekeken of de kast waterpas stond. Dit middels een waterpas(je) op de kast te zetten en een foto hiervan te maken. Dat was het. Snel verdiend!

Dolfijn 06-01-2023

Een aankoop online gedaan. De website is goed overzichtelijk. De verzending ging vlot en netjes. Ook was het pakket goed te volgen via track en trace.

Geert 06-01-2023

Ze boden altijd goede service, maar die is nu tot een nulpunt gedaald. In november ging onze wasmachine(onder garantie) kapot. Voordat er een monteur kwam (welke de machine kapot verklaarde) en het moment dat er actie ondernomen werd voor ruiling waren we bijna 3 weken verder. Uiteindelijk maar besloten om dat ding op te laten halen en zelf een nieuwe te kopen bij een andere winkel, want Coolblue dacht in deze niet met ons mee. Daarna sinds 10 december bezig om mijn geld terug te krijgen. Dit loopt en zou volgende week (meer dan een maand later) dan eindelijk rond moeten komen. Echt schandalig.

Carlijn 06-01-2023

Bestelling kwam helaas wat later, maar het was vlak voor kerst, dus te begrijpen. Verder good verpakt, netjes bezorgd, en het product is wat het moet zijn.

Chris 05-01-2023

Direct duidelijk wat hoe wanneer indien je iets bestelt. Mijn product was refurbished. Zat ook in een nieuwe verpakking die heel duidelijk aangeeft dat het een tweedekans betreft.

Wim 05-01-2023

Mooie webshop waar de te zoeken artikelen snel te vinden zijn.
Ook de reviews hebben altijd mijn aandacht. Geven een goede indicatie of het aan de wensen en voorwaarden voldoet.
Verder is de prijs/prestatie-verhouding altijd in orde, en tevens de snelle aflevering.
Ook veel waardering voor de bezorgers. Altijd vriendelijk en correct !!! Chapeau !!!
Coolblue is en blijft mijn favoriete winkel !!!

Ronald Helmes 05-01-2023

Goede keuze en voor een schappelijke prijs. Al meerdere keren besteld bij deze webwinkel en altijd tevreden met de aanschaf.

Rene 05-01-2023

ik heb een steelstofzuiger gekocht, maar 1 dag later stond ie op de site 50 euro goedkoper
Officiele reactie van Coolblue 15-01-2023

Beste Rene,

Het is natuurlijk flink balen als een product kort na aankoop goedkoper wordt.

Onze prijzen veranderen constant op basis van enorm veel factoren. Gelukkig hebben we er bij Coolblue voor gekozen om een prijsverschil binnen 30 dagen na aankoop altijd terug te storten. Ik zie dat dit bij jouw bestelling inmiddels al is gebeurd.

Hopelijk bevalt de steelstofzuiger verder erg goed!

Coolblue

OlafStaal 05-01-2023

Groot assortiment, zelfs incourante(re) artikelen, gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Fantastisch Bedrijf 05-01-2023

Jullie website is smooth, service is fantastisch, personeel is sociaal, bestellingen zijn altijd spoedig verzonden en optijd. Fantastisch

Roland Pieters 05-01-2023

Fijne website met duidelijke product omschrijvingen , lekker veel foto's en scherpe prijzen. Verder is er een vlotte levering, alhoewel ik geen haast heb hoor, maar het was snel binnen.

Henry Box 05-01-2023

Cool blue heeft een fantastische service
De Google nest mini is een zeer fijn apparaat

Sil 05-01-2023

Leuke webshop met genoeg keuze en vaak mooie aanbiedingen. Dit keer een 2e kans product besteld. De staat van het product was zoals beloofd en snel geleverd. Ik was er in ieder geval blij mee!

Hero 05-01-2023

Door tip van vriendin bij coolblue terecht gekomen en idd hele snelle en goede levering!!
Ook qua prijs goed t.o.v. andere leveranciers !
Het senseo apparaat bevalt t.n.t. prima (lekker bakje koffie :) en vooral fijn dat je zelf de sterkte kan bepalen!
Gebruiken het apparaat pas 2 dagen dus kan alleen zeggen dat we t.n.t dik tevreden zijn.