Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ilona 14-08-2022

De thuiswinkel is een goede service. Volgende dag in mijn huis is grote snelheid.
Grote verscheidenheid aan producten beschikbaar

Math 14-08-2022

In de winkel uiterst vriendelijk en deskundig behandeld. En aankoop via website geheel volgens wens verlopen. Website geeft ook duidelijke informatie, om goede keuze te maken.

Alex van den Dolder 14-08-2022

Bestelde artikel volgende dag al af te halen op vestiging andere kant van het land. Inchecken voor de deur en medewerker vriendelijk en gelijk bij naam noemen bij openen winkel. Deskundig advies en vriendelijke service

Stephanie Boer 14-08-2022

Ik ben nog nooit bij Coolblue binnen geweest maar wat een wereld van verschil zeg! Ik kwam daar al binnen en werd zo vriendelijk ontvangen! Op het wachtbordje stond de wachtrij polonaise en vond dat zo grappig! Toen werd mijn naam opgeroepen en ik had zo een vriendelijke man! Ik heb gezellig met hem staan kletsen! Heeft me goed geholpen en daardoor hele fijne oordopjes gekocht! Zelfs nog advies gekregen wat ik nooit verwacht had, dat als ik de kleur niet mooi vind ik ze mag omruilen?! Ik meen het serieus, ik ben echt onverwachts meer dan tevreden! Je gaat nergens anders zo een goede klantgerichte service,gezelligheid en vooral oprechtheid vinden! Enigste nadeel vind ik dat ze weinig winkels hebben in Rotterdam, daar zouden ze meer van mogen zetten! Daarom krijgen ze van mij een dik verdiende 9!

Ettelien 14-08-2022

Snelle levering, redelijke prijzen en zeer goede service. Bestellen hier vaker, ze doen letterlijk alles voor die glimlach..

Niek den Hertog 14-08-2022

Zeer accuraat in de bezorging. Juiste informatie op de juiste tijd. Technische en informatieve ondersteuning bij het gekochte artikel!

Marianne 14-08-2022

Mijn stofzuiger slang ging ineens kapot. Snel gezocht naar een stofzuiger met korting en minimaal geluid. Bestelling werd snel geleverd naar mijn wens. Fijne levering.

Marian 14-08-2022

De levering is altijd super snel, en de service is altijd geweldig.
Ook een ruim assortiment.

RRR 14-08-2022

Zeer vriendelijke, geduldige, behulpzame klantenservice.
Zowel als aan de telefoon, als de bezorgers.

Trudy 14-08-2022

Eerlijk is eerlijk, ik heb voor CoolBlue gekozen omdat het artikel dat ik zocht hier het goedkoopst was. Maar ik ben blij met deze shop, heb hier al vaker artikelen gekocht . Prima, gebruiksvriendelijke website. De levering was binnen een dag, ook om blij van te worden…

André 14-08-2022

Afspraken worden keurig nagekomen.
Artikel is geleverd voor een goede prijs en levering volgens afspraak.

Ik 13-08-2022

Ik koos tot nu toe Coolblue omdat het snel en vriendelijk was. Was er erg blij mee. Ik maak nu voor de tweede keer vertraging mee... en dan is een en ander plotseling net zo 'lastig' dan met andere webwinkels. Volgende keer maar weer zelf ophalen en dan zie ik wel of het Coolblue wordt of bijvoorbeeld Mediamarkt.
Officiele reactie van Coolblue 17-08-2022

Beste,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je wederom de dupe bent van een vertraging. Hier zijn wij ook niet blij mee.

Sorry!

Met vriendelijke groet, Coolblue

martijn 13-08-2022

Mooie webwinkel waar je makkelijk kan zoeken en filteren. Ook de coolblue adviezen zijn erg makkelijk.

Buurtmusem Kamperpoort 13-08-2022

Goede begeleiding bij een aankoop en verdere details over de aankoop van apparatuur . Snelle afhandeling van de bestelling. Ik zou graag Coolble aanbevelen als een betrouwbare winkel.

a willems 13-08-2022

duidelijke site, goede uitleg van de artikelen.
daarna en snelle bezorging, alles goed verpakt en dus keurig geregeld

Raymond 13-08-2022

Na mijn eerste aankoop bij Coolblue ben ik erg tevreden! De klantenservice heeft me goed en snel geholpen om wat vragen te beantwoorden. Ik kreeg het product snel opgestuurd en de verpakking was stevig genoeg om een breekbaar product in goede staat te houden.

Edd 13-08-2022

Defecte Aftershokz Aeropex retour en met een tegoed ter waarde van het aankoopbedrag direct een nieuwe Aftershokz Pro besteld. Met andere woorden niet een 10 maar een 11 voor alle service. 👊🏽👍👌✔️

Kay Leusink 13-08-2022

Duidelijkheid op de cite. Snelle bezorging. Je krijgt wat bestelt en hoe ze het uitleggen kortom gewoon goed bezig cool bleu

M 13-08-2022

Goede omschrijving van de producten. Levertijd is snel. Vriendelijk personeel die de apparaten komen leveren.

Marianne 13-08-2022

Heel prettig winkelen bij Coolblue! Snelle levering op gemelde levertijd en goede service. Zonder problemen werd mijn oude apparaat meegenomen. Vriendelijke bezorger! Zeer tevreden

Per 13-08-2022

Duidelijkheid, overzichtelijk, goede service en goede prijs kwaliteit verhouding.

Iris 13-08-2022

Zeer tevreden met de levering. Daarna nog even contact gehad met de klantenservice omdat ik vragen had over de gebruiksaanwijzing, hierbij ook goed geholpen. Wel een tijdje aan de telefoon moeten wachten maar de belastingdienst is lastiger te bereiken.

Ellen 13-08-2022

Doordat ik goede ervaringen heb met cool blue heb ik hier mijn kitchen aid blender gekocht.
Diezelfde dag zag ik dat hij bij kitchen aid ook te koop was en ik er een accessoire bij kon krijgen.
Cool blue gebeld of zij die ook konden leveren, helaas kon dat niet maar ze hadden alle begrip dat ik deze terug zou sturen en hem vervolgens bij kitchen aid zou bestellen.
Ze bleven heel vriendelijk en begripvol, ze gaven mij advies hoe ik dat het beste kon doen. Deze reactie was echt heel erg fijn. Dankjewel hiervoor.

Gert Koutstaal 13-08-2022

Ik koop al jaren regelmatig artikelen via Coolblue. Alleen al het feit dat ik er regelmatig terugkom, zowel voor zakelijke als privé aankopen zegt al genoeg. Alles met een glimlach. Ik adviseer ook altijd iedereen bij Coolblue te kopen ook al vanwege de standaard twee jaar garantie, waar ik eenmaal gebruik van heb gemaakt omdat de rits van een laptoptas niet goed meer was. Geen centje pijn om een nieuwe te krijgen. De kwaliteit van een organisatie blijkt immers pas echt goed, als je een keer een probleem moet oplossen.

Sjoerd 13-08-2022

Op 6 augustus een vaatwasser besteld. Vandaag besteld morgen in huis! Doordat we hem willen laten inbouwen en er dus een monteur nodig is duurt het wat langer, geen probleem. Zaterdag 13 augustus zou die geleverd en geïnstalleerd worden. Dit kost 30 euro extra en je moet je hele dag vrij regelen want ze kunnen komen tussen 07.30 en 18.00.We hadden een mail gehad waarin staat dat als het product verzonden wordt we de factuur krijgen en er stond in om 05.00 krijg je een track en tracé code. Zaterdagochtend in de mail kijken en geen mail ontvangen van coolblue. Op bellen en na 15 min in de wacht te staan wordt ons doodleuk verteld dat er niet betaald is en het apparaat niet geleverd wordt. Klopt dat er niet betaald is, hebben we nooit een mail van gehad. Enige wat bij ons bekend is is de tekst uit de mail ;Zodra je bestelling verzonden is, krijg je een verzendbevestiging met daarin je factuur. Dit klopt zei de jongen maar je moet een betalingsmail gehad hebben en die is niet betaald. Uiteindelijk blijkt dat coolblue de mail vergeten is te sturen. (geen sorry gehoord). Maar zegt de jongen dan had jij even moeten bellen naar coolblue. Dit klikt voor mij gek. Coolblue maakt een fout en ik moet bellen? Ik ging er vanuit dat er pas betaald moest worden als het product verzonden was. Dat is niet zo, aldus de jongen. Volgende bezorg en installatie optie is over 2(twee!!!) weken. De jongen gevraagd om mee te denken na een andere oplossing. Die is er niet. Slechts het opnoemen van andere data. Het feit dat coolblue een fout maakt en het personeel niet instaat is om de fout te erkennen en mee te denken heeft mij zeer teleur gesteld. Ik kreeg het gevoel dat ik het zelf maar op moest lossen en moest zitten op de blaren omdat ik zelf niet heb gebeld, omdat de betalingsmail niet was verzonden. Jammer van een goed aangeschreven bedrijf als coolblue, leuke praatjes op de website, leuke filmpjes op internet, maar wanneer er een probleem is geven ze je het gevoel dat je niks waard bent. Geen sorry, niet de indruk wekken echt een oplossing te zoeken. Gevolg na heel veel zeuren en een lang gesprek, morgen wordt de vaatwasser geleverd en volgende week zaterdag geïnstalleerd. En oja een bon 30 euro die ik de volgende keer weer mag besteden, mocht ik dit doen bel ik gelijk op of de betaalmail verstuurd kan worden!
Officiele reactie van Coolblue 17-08-2022

Beste Sjoerd,

Dank je wel voor je review. Wat een ontzettend vervelende situatie. Heb je een orderbevestiging ontvangen? Daarin geven wij aan dat we past versturen na betaling. Naast de orderbevestiging dien je inderdaad ook een verzoek om te betalen te ontvangen.

Helaas is het bij onze installateurs drukker dan verwacht en daarom dat de planning het niet toelaat om op zeer korte termijn een afspraak te maken.

Sorry!

Coolblue