Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anja 23-08-2022

De bestelling heb ik op zaterdagavond gedaan en de volgende ( zondag in huis ) later ook met coolblue gebeld voor de aanbieding die er bij zat ( gratis koffie) ben ik netjes te woord gestaan en hebben ze mij zelfs keurig geholpen .Ik kan alleen maar zeggen ga zo door .
Het enige min puntje was de wachttijd voor ik iemand aan de lijn had , maar ach ben niet de enige met een vraag

Rob 23-08-2022

Prima geordende winkel, prettig personeel, deskundig advies. Voor ons de eerste keer dat we Cool Blue bezochten, maar zeker niet de laatste keer!

Ben 23-08-2022

Snelle bezorging en goed dat alleen de doos zelf is verzonden met alleen een verzendstikker er op. Product werkt zoals was aangegeven en ben er blij mee.

Nathalie 23-08-2022

Altijd goede service bij coolblue. Als ik iets nodig heb dan koop ik het standaard hier. Duidelijke site, snelle verzending en vriendelijke, deskundige medewerkers. Ook makkelijk is dat al je aankopen en binnen snel zijn terug te vinden in je account

Irene Bakker 23-08-2022

Coolblue is betrouwbaar, heeft een hele klantenservice en goede producten. Ik kan veelal alle informatie en ik vind het een groot voordeel daarbij dat zijzelf de afhandeling van de eventuele klachten doen. Ik voel me echt klant bij hen . Ik raad coolblue bij iedereen aan.

Daisy Boersma 23-08-2022

Top !
De spullen worden heel snel geleverd door ontzettend lieve en betrokken medewerkers .
Wij zijn blij met Cool Blue en bestellen in eerste plaats altijd bij ze .

Producten top 👍🏻
Snelle bezorging top 👍🏻
Medewerkers Top 👍🏻

Kortom geweldig bedrijf .

Frank Spl 23-08-2022

Zeer tevreden. Goede zoekfunctie met goede filters. Meer dan voldoende keuze voor de juiste prijs. Als er al "problemen" mochten zijn. Is er een goede helpdesk. Service in de winkel zelf is zeer vriendelijk en van goede kwaliteit.

Wim van Aubel 23-08-2022

Zeer snelle levering. En de keus is zeer groot. Een diep assortiment. De keuze viel op Cool blue, omdat zij de enigste was met het juiste product. Alleen de levering van post nl was niet op de juiste wijze. Maar dat is niet een fout van Cool blue. Jullie houden de kwaliteit hoog en dat is goed.Houden zo......

Paul 23-08-2022

Site zeer overzichtelijk, soms iets te langzaam. Goede keuzemogelijkheden om tot een beslissing te komen.
Zeer snelle levering.

Tonny 23-08-2022

Goede informatie en snelle levering. Goed verpakt, niet in extra veel te grote doos. Ik ben blij dat er niet veel verpakkingsmateriaal is gebruikt terwijl het toch doelmatig is beschermd tegen stoten en dergelijke.

vlndr 23-08-2022

Goed aanbod, voldoende nuttige info op de website, goed bereikbaar, snelle levering, altijd goed 🙂

Frisbeki 23-08-2022

Op vrijdag tafelgrill besteld. Zou zaterdag geleverd worden. Door falen van post.nl wordt het maandag. Lekker als je zondag gasten krijgt en de tafelgrill nodig hebt.
Voor de klant is niet duidelijk welke logistiek post.nl doet, en welke bezorging Coolblue zelf doet.

Maggy 23-08-2022

Betrouwbaar, snel, assortiment lijkt wel kleiner te worden desondanks geslaagd

Klaas 23-08-2022

Bestelling op afgesproken dag en binnen tijdslimiet afgeleverd bij zelf gekozen afhaalpunt. Via tack and trace goed te volgen en duidelijk een melding dat product bij afhaalpunt is binnen gekomen.
Product voldoet aan beschrijving en veilig verpakt. Klein pakket in kleine doos.

L van Veenendaal 23-08-2022

Ja de website is helder , de levering correct, het product prima in orde, ik ben helemaal tevreden !

Johan 23-08-2022

Overzichtelijke website, duidelijke communicatie en snelle levering. Vriendelijke bezorger

Maria 22-08-2022

Een mooie headset gekocht voor 199 euro. De volgende dag was hij 50 euro goedkoper op hun eigen site. Bij sommige andere zaken was hij naar ik nu zie ook 50 euro goedkoper. Had ik maar wat verder gekeken.
Officiele reactie van Coolblue 23-08-2022

Beste Maria,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als een dag later jouw product goedkoper blijkt te zijn.

Bel even met onze klantenservice, we hebben daar vast een oplossing voor.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Ronald 22-08-2022

Goeie service, snelle levering. Wel altijd een prijsvergelijk doen! CoolBlue heeft de neiging om prijzen bij schaarste op te drijven. En niet zo zuinig ook. Tevens vermoed ik dat als je maar een beperkt aantal kan bestellen, dat ze hopen uiteindelijk het product nog als één van de weinigen te kunnen leveren en dus weer de prijs op kunnen schroeven door schaarste.

Diana 22-08-2022

Echt een prima shop. Groot assortiment en de app is heel gebruiksvriendelijk. Met een paar knoppen is de aankoop geregeld en de levering is altijd op tijd. Daarvan word je ook goed op de hoogte gehouden. Ik winkel graag bij Coolblue.

ERIC 22-08-2022

Ik heb een 2de kans product gekocht. Helaas toch een flinke beschadiging. Zalndit nooit meer doen en kan het iedereen afraden.
Officiele reactie van Coolblue 23-08-2022

Beste Eric,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend als de Tweedekans niet aan jouw verwachting voldoet.

Onze klantenservice zit voor je klaar om samen naar een oplossing te kijken.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Leo 22-08-2022

Binnen een dag kon ik mijn bestelling ophalen en kreeg ik uitleg over het product.

Maria 22-08-2022

Bestellingen worden altijd keurig op tijd geleverd. Mocht er onverhoopt een probleem ontstaan bij een product, dan wordt dit correct en zo snel mogelijk opgelost. Als extra krijg je vaak een mail met adviezen over het gebruik van je gekochte product. Altijd handig.

Jolanda 22-08-2022

Duidelijke foto's en omschrijvingen, en perfecte levering. Tijdvak van een uur en een kwartier vooraf nog een sms. Een verademing in vergelijking met andere leveranciers.

Leo de Bruin 22-08-2022

Supersnelle levering, met de fiets. Dat waardeer ik zeer. Daarnaast netjes verpakt en een concurrerende prijs!

Drs C. B. 22-08-2022

Op basis van eerdere, goede ervaringen met Coolblue heb ik onlangs een laptop met accessoires besteld. Prijs /kwaliteit verhouding prima in orde en naar wens.
Twee zaken bevielen me minder.
Het pakket werd op een verkeerd adres bezorgd (PostNL?).
Één accessoire heb ik geretourneerd. Coolblue zegt dit niet ontvangen te hebben terwijl het correct en via onze receptie is verstuurd. Ik vertrouw erop dat eea door Coolblue alsnog wordt rechtgetrokken.