Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4089 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

GM 05-02-2022

Alles klopt gewoon. Ik heb voor de eerste keer een 2e kans product gekocht. Stond erop als: als nieuw. Is gecontroleerd (wat zichtbaar was aan het Coolblue zegel). En het was ook niet van nieuw te onderscheiden. Beschermfolie was eraf maar dat mag ook; het is 2e kans. Er was geen enkel gebrek te vinden. Heb genoten van de humor in het bestelproces en de track en tracé van Coolblue was nog sneller dan die van PostNL zelf. Aanrader!

Sara 05-02-2022

Zeer goede service!! Een hele gebruiksvriendelijke en aangename website om aankopen te doen. Verder ook heel tevreden over de duidelijke en heldere e-mails ivm betaalbevestiging en levertermijn. De producten werden ook heel snel en correct geleverd. Ik bestel zeker en vast nog op coolblue!

S. 05-02-2022

Ik bestel hier al best vaak en ben nog nooit teleurgesteld geweest. De tweedekans deals vind ik echt een briljant idee en daar maak ik dan ook gebruik van als het er is.

WiEl 05-02-2022

gemakkelijk uitzoeken en ook nog extra korting vanwege energiecontract. Op tijd bezorgd en goed geinstalleerd.

Paul 05-02-2022

Productomschrijving en reviews zijn correct en informatief.
Prijs en kwaliteit zijn in overeenstemming.
Vlotte levering, conform toezegging.

Veling 05-02-2022

De bestelling is goed en vlot aangekomen en in goede orde bevonden. Het apparaat werkt volgens de aangegeven regels en wij zijn er erg blij mee.

Sander 05-02-2022

Ik koop altijd mijn producten bij cool blue. Door de jaren heen heb ik deze winkel als zeer klant vriendelijk en service gericht ervaren.

Veen 05-02-2022

Goede deurbel, zeer snel te installeren en de volgende dag al thuis bezorgd.

Levi 05-02-2022

Ik had snel een nieuwe telefoon nodig. Op de website duidelijk en overzichtelijk kunnen kiezen tussen de verschillende merken. De precieze versie verschillen zijn goed weergeven. De bezorging was ook top want de volgende dag kwam de fietskoerier mijn nieuwe telefoon al brengen terwijl ik pas 's avonds laat besteld had. Erg tevreden over de gehele service!!

M.de Valk 05-02-2022

Gezocht, gevonden , besteld, verstuurd, , aangekomen,(wel in een veel te grote doos) uitgepakt en gebruikt. Top geregeld.

Laurencia 05-02-2022

Al vaker bij coolblue besteld en altijd zeer tevreden over het geleverde en ook snelle levering

R. Blom 05-02-2022

In de wereld van giga verkopers site's houd Coolbleu zich sterk en uniek qua prijzen en manier van verkopen ook wordt ik goed op de hoogte houden. Verkopen met een glimlach hun ding. Dat bezorgt mij ook een glimlach. De service en mails die je op de hoogte houden komen optijd en zijn duidelijk. De bezorging was gelijk de volgende dag. Coolbleu een Nederlandse (en nu ook Duitse) firma om trots op te zijn. Denk daar even aan als de groote A een paar euro goedkoper is 😅.

neerven 05-02-2022

Zoals gewoonlijk prima levering en top producten en een goede vriendelijke bezorger.

Aicha E. 05-02-2022

Op zich goede verzending, transparent en kon ook de bezorger tracken. Wel teleurgesteld in de “voor 23:59 besteld, morgen in huis” geen dingen beloven die jullie niet kunnen nakomen… ook zeker teleurgesteld dat ik niks nog kreeg. het was wel een bestelling t.w.v. €500 en had het speciaal besteld bij coolblue voor de 1-dag bezorging.

Frans 04-02-2022

Betrouwbaar en snel.
De Google nest protect gaat maar 10 jaar mee na productiedatum.
De productiedatum was 4 maanden geleden, dus heel redelijk.

pavlos 04-02-2022

Very nice service. fast delivery (1 day). You have the right to return it back in 30 days

Ivo 04-02-2022

Zeer prettige wijze van communicatie.
Heldere productinformatie.
Je weet wat je krijt.

eppie 04-02-2022

Nespresso apparaat en laptop oplader gekocht.
Alles liep snel en soepel en eenvoudig. Meteen volgende dag geleverd, helemaal goed!

Ivo 04-02-2022

Keer op keer maakt Coolblue waar wat het belooft. Snelle
Levering, uitstekende retour voorwaarden. Al meer dan 20 jaar positieve ervaring met dit bedrijf.

Robbert 04-02-2022

Had het artikel gereserveerd om op te komen halen in de winkel van Coolblue in Den Haag. Lag keurig de ochtend daarna klaar en de medewerker vroeg nog of ik wat wilde weten over het product. Erg klantvriendelijk allemaal ontvangen ter plekke!

Als ik had gewild, kon ik nog naar de andere smartwatches kijken die in de winkel lagen om eventueel te vergelijken, maar ik had mijn keus al gemaakt. Mooi ruim opgezette winkel trouwens. Parkeergarage eronder, dus helemaal prima bereikbaar!

Vincent 04-02-2022

Prima site met ruime keuze. Mooie MacBook gekocht die ik gek genoeg nergens anders tegen kwam. Goede service met snelle levering. Helemaal top!

Jaap 04-02-2022

snelle en goede service. Als er vragen zijn helpen ze je graag. En ook snelle correcte levering

Katsumotot 04-02-2022

Goede producten voor de juiste prijs en een uitgebreide service. De enige reden waarom het voor mij geen 10 is zijn de wachttijden in de winkel die zijn soms wat lang.

Jos Martens 04-02-2022

Fijne, overzichtelijke en intuïtieve website. Fijne reviews en Top 10's. En ik word altijd blij van de manier van communiceren van Coolblue!

Anja 04-02-2022

Altijd goede infomatie op de website, snelle levering en producten in goede staat ontvangen.
Het personeel van coolblue is altijd behulpzaam en vriendelijk.