Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Toine van Eekert 10-04-2022

Prima shop. Om 23.40 uur 2 telefoons besteld. Lagen de volgende dag om 12.05 uur al op het ophaalpunt.

Duke 10-04-2022

Goede website, accurate levertijd voorspelling en prima communicatie. Geleverd met de fiets! Hulde

Anoniem 10-04-2022

Omdat budbee met het leveren een fout heeft gemaakt, werd ons pakket pas na 3 werkdagen geleverd ipv de volgende werkdag. Daarom kregen wij van coolblue een tegoedbon van 10 euro.

René 10-04-2022

De bestelde spullen ontvangen en strak op de afgesproken tijd stond de bezorger voor de deur met zijn fiets

Jose 10-04-2022

Duidelijke site, goede mogelijkheid om producten met elkaar te vergelijken, snelle bezorging en zorgvuldige verpakking.

Erik 10-04-2022

Erg fijne klantgerichte winkel/webshop. Mijn laatste aankoop is via de website verlopen. De website bevat een duidelijke omschrijving van de producten en is transparant of het om een nieuw of “tweede kans” product gaat. Tenslotte is de belofte van ”volgende dag” levering volledig waargemaakt. Een vrolijke bezorger kwam het product (tijdens een regenbui) met een glimlach afgeven. Geweldig!

Rachel 10-04-2022

Altijd goede informatie over het product en de levering. Ook bezorgmogelijkheden zijn heel fijn!

Van Dijk 10-04-2022

Fijne hulp bij het vergelijken van de verschillende smartphones en een goede prijs!

S hoekstra 10-04-2022

Snelle levering en afhandeling na retour. Ik had na 2 dagen mijn geld al weer op de rekening te staan. Retour sturen kost niks is ook fijn. Ik ben erg tevreden en zou zeker iedereen Cool blue aanbevelen top!

Alice 10-04-2022

veel mogelijkheden snelle bezorging en mogelijkheid om persoonlijk in de winkel te worden geholpen

Pieter 10-04-2022

Ik had voor een nieuw mobieltje o.m. een hoesje, schermbeschermer en een snelle oplader nodig en bij Coolblue kon allemaal samen en de volgende dag bezorgd worden. Aflevering was ook goed. Wel iets vroeger dan de opgegeven tijd, maar ik was toch thuis.

Frenklin 10-04-2022

Mijn familie is al lang klant bij Coolblue, maar deze keer hebben ze ons teleurgesteld. Bij de bestelling was het vandaag besteld en morgen in huis.. nou twee dagen later kwam pas onze nieuwe laptop aan en zo konden wij ook twee dagen niet 100% werken en onze klanten tevreden stellen.
Officiele reactie van Coolblue 11-04-2022

Beste Frenklin,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk vervelend dat het soms anders loopt dan verwacht. Het is drukker dan verwacht en jij bent de dupe.

We hebben je niet 100% tevreden kunnen stellen en dat spijt ons.

Coolblue

Belgin 10-04-2022

Tot nu toe altijd tevreden over Coolblue. Bij reparaties zijn ze zeer toegankelijk en nemen je serieus. Dit keer heb ik een toetsenbord besteld voor mijn macbook, de toetsej doen wat vreemd. Omdat ik nu geen tijd heb om deze te laten maken ivm studie heb ik voor deze oplossing gekozen. Het toetsenbord kan makkelijk in mijn tas mee naar de tentamens. Zeer tevreden over product. Coolblue medewerker kwam het brengen op de fiets en ze waren netjes rond de afgesproken tijd bij mij aan de deur.

PK 10-04-2022

Snel besteld en zeer snel geleverd. Duidelijke website en duidelijke communicatie.

Marjo 10-04-2022

Vooral de duidelijke uitleg en vergelijking van gelijkwaardige producten vind ik ontzettend waardevol van Coolblue. Daarnaast zijn de prijzen concurrerend en is er op de service niets aan te merken.

Robert 10-04-2022

Snel en goed . Keurig op tijd. Met de fiets gebracht. Goede site, slimme tips voor gebruik.

Chris 10-04-2022

Deze Coolblue winkel in het centrum van Arnhem heeft meerdere voordelen:
Op een - met het openbaar vervoer - direct bereikbare plaats (heel fijn voor ouwetjes!)
Een enthousiast team medewerkers, die je bij binnenkomst vriendelijk te woord staan en juiste informatie geven waar het door jou gezochte te vinden is.
Aangekomen waar je moet zijn (desnoods met de lift) alweer een deskundige en vriendelijke medewerker.
Het is prettig om door mensen te woord gestaan te worden, die je de indruk geven dat ze hun werk met plezier doen (ook al zal dat misschien niet altijd zo zijn), die de tijd voor je nemen, zelfs al is het druk.

Harmsen 10-04-2022

Helaas erg vervelende ervaring.
Droger kapot binnen garantie periode van 2 jaar.
Ook zelfs nog 5 jaar bij gekocht
Droger is kapot en monteur kan pas na 2.5 week komen.
Contact gehad met coolblue en die vertelde mij dat de afspraak is dat ze het defect binnen 6 dgn moet worden verholpen.
Dit gebeurt dus niet en wordt gewoon gezegd nu door collega we doen beroep op uw geduld.
Dat heb ik, maar geen 2.5 week.
Gezin thuis. Dus u kunt zich wel voorstellen wat dat met was doet.
Dit binnen de garantie tijd
Koop dus geen extra garantie.
Ze laten u gewoon zitten.
Gaat u voor klantenservice, KOOP DAN NIET HIER!!
Officiele reactie van Coolblue 11-04-2022

Beste meneer/mevrouw,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk wil je niet te lang zonder droger zitten. Helaas repareren wij niet zelf en komt de monteur namens de fabrikant bij je langs.

Het is drukker dan verwacht en kunnen de afspraak helaas niet vervroegen. Sorry!

Coolblue

Ilona 10-04-2022

Duidelijke en overzichtelijke site, makkelijk producten vergelijken.
Snel en netjes geleverd

Anoniem 10-04-2022

Heel tevreden met coolblue, ze verkopen van alles de beste met de beste kwaliteit. De levertijd is ook altijd heel snel eigenlijk altijd nadat je hebt besteld is het de volgende dag al in je huis wat dus heel fijn is, en als laatst de site is heel overzichtelijk wat fijn is zodat je heel snel overal bij kan van wat je zoekt.

ADD 10-04-2022

In de avond besteld volgende dag in huis. Goede service en vriendelijk geholpen!

Mario 10-04-2022

Goede service, mooi gevarieerd aanbod, doen wat ze beloven en leveren zoals gezegd wordt.

Super snel 09-04-2022

Coolblue is voor mij een betrouwbare organisatie. Die doet wat het beloofd. Super snelle levering.

Dick 09-04-2022

Goede en ruim aanbod van producten. Alles snel kunnen bestellen, betaald en geleverd gekregen.
Super

Tamara 09-04-2022

Coolbleu is enorm klantvriendelijk en service gericht! De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Met een zeer ruime keuze!