Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

DFG 25-06-2021

Duidelijke website! Goeie prijs! Reviews van overige klanten! Kortom, helemaal top! niks aan veranderen.

Evelyn 25-06-2021

Gekozen vanwege de goede prijs. De website is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. De levering was netjes en snel.

Lautje de Klusser 25-06-2021

Ben eerst naar twee bouwmarkten gegaan om een decoupeerzaag te kopen. Maar mijn vragen konden door de vakkenvullers niet beantwoord worden. Op de site van coolblue stond zodanig veel over het apparaat dat de keus toen snel gemaakt was. Metten besteld en alles de volgende dag in huis.

Willem 25-06-2021

Vlug en handig te bestellen via de site. Ook een zeer competitieve prijsstelling.

P. Klinkert 25-06-2021

Duidelijk/ overzichtelijke website, zeer goede levering met hele goede communicatie over de levering!!
Vriendelijk, behulpzaam personeel!
In mijn geval, altijd meer dan tevreden!!

Henk 25-06-2021

Je wordt vriendelijk te woord gestaan, goede service snelle levering en 30 dagen inruil garantie zonder opgaaf van reden. Dit maakt het makkelijker en leuker om bij Coolblue artikelen aan te schaffen.
Daar komt bij dat Coolblue op loopafstand bereikbaar is.

Rosalia 24-06-2021

Ik heb een nieuwe product tweedehands kunnen bestellen omdat iemand het met een kapot doosje terug heeft gestuurd. Dit zorgde voor mij voor een top deal. Het product is de dag erop met de coolblue fiets afgeleverd. Vriendelijk personeel!

Jannet 24-06-2021

Duidelijke informatie over het product. Account aanmaken, bestellen en betalen ging makkelijk. Levering zoals beloofd de volgende dag door een vriendelijke bezorger, die inderdaad 15 minuten van te voren belt.

Willem VW 24-06-2021

Eenvoudige bestelprocedure , snelle levering , duidelijke vervolgcommunicatie. Samenvattend : een professioneel bedrijf!

Rik 24-06-2021

Snel besteld, snel binnen, duidelijke reviews. Top! Voelt als een koop-community.

Hulst 24-06-2021

We hadden ons product online besteld en konden deze bijna meteen al ophalen in de winkel. De volgende dag zagen we dat de prijs van het product met 40 euro omlaag was gegaan. Na contact met de klantenservice kregen we te horen het verschil in prijs terug te krijgen. De volgende dag stond het dan ook weer op onze rekening! Geweldige service!

Jeroen 24-06-2021

Ik heb 2 tablets besteld. Kennelijk hebben er 2 het magazijn verlaten en is er maar 1 op het depot aangekomen, waarna ik 1 tablet geleverd heb gekregen.
Nu moet ik wachten op een intern onderzoek naar de verdwijning van 'mijn' tablet. Er kan altijd iets mis gaan natuurlijk, maar had van Coolblue verwacht dat dit niet mijn probleem zou worden en er tijdens het interne onderzoek een nieuwe tablet zou worden verstuurd... (Coolblue regelt zelf de bezorging, er is geen PostNL oid betrokken)

Bij de klantenservice ben ik verder vriendelijk te woord gestaan en het probleem werd verder niet ontweken ofzo. Hopelijk volgt snel een oplossing.

Chef 24-06-2021

Website: Coolblue heeft naar mijn mening de beste webshop vergeleken met zijn concurrenten. Je kan veel informatie krijgen. Ook kan je handleiding, installatie benodigdheden enz terug vinden wat voor een koper makkelijk maakt om zijn keuze te maken. Als je een account aanmaakt wordt je gekochte producten bijgehouden wat voor de klant makkelijk maakt alle product informatie terug te halen. Cijfer 9.

Klantenservice: vriendelijk. via app of telefonisch makkelijk te bereiken. Cijfer 7.

Levering: heb bijna nooit problemen hiermee. Cijfer 9.

Prijs: ik vind Coolblue vergeleken met zijn concurrenten duurder en ik vind dat Coolblue best hun klanten af en toe mogen belonen (kortingskaart) wat je bij hun concurrenten wel ziet gebeuren. Enig reden van toch bestellen is omdat Coolblue vertrouwen heeft gewonnen qua levering en of terug sturen. Cijfer 5.

Geleverde producten: ik heb laatste tijden vaak het gevoel dat je teruggestuurd producten geleverd krijgt omdat verpakking sporen heeft. Ik vind dat Coolblue teruggebrachte of gestuurde producten in een apart categorie moet plaatsen en klanten de keuze bieden om deze producten te kopen. Cijfer 7.

Totale cijfer: 7.4

Hero 24-06-2021

Toppie snelle service volgende dag in huis en geen zonder onaangename verrassingen en 24/7 bereikbaar mocht er toch iets zijn

Henri 24-06-2021

Was makkelijk bestellen. En snel afgeleverd. Super. En tevens een goed apparaat.
Zeer tevreden

Johan Kwaaitaal 24-06-2021

Zoals altijd bij Coolblue goede prijs kwaliteit verhouding super snelle levering, duidelijke website. Wat meer kan ik schrijven? Deze bestelling krijgt een maximale score

Chris 24-06-2021

Het bestellen was lastig, omdat de koelkast die ik wilde hebben niet toegevoegd kon worden aan de winkelwagen. Na te hebben gebeld was de bestelling zo geplaatst. Dus een 9 zover. Ook de levertijd was goed, volgende dag binnen. Maar de kakkerlak die op de koelkast rondliep vond ik toch wel een probleem..... Daarom een 7

J. 24-06-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ze duidelijke productinformatie op hun website geven. Daarnaast zijn ze altijd snel en betrouwbaar in hun leveringen. Prima service.

EvH 24-06-2021

Fijn de goede site met eerlijke productinformatie
En de prima service als een product niet naar behoren werkt. Nooit gedoe, snelle reparatie of vervanging. Top

Ser 24-06-2021

Beste deal die ik zag op dat moment plus de extras die ik erbij heb besteld.

Jolanda 24-06-2021

Super snelle levering en goede info en hulp van klantenservice. Echt heel blij mee.

Jolanda 24-06-2021

André 24-06-2021

Goede service, product en afspraken worden nagekomen. Kortom, zoals het normaal zou moeten zijn...

Anoniem 24-06-2021

Sodastreamer zwart was uitverkocht, dus witte besteld. Bij uitlevering van de witte sodastreamer was de witte ook uitverkocht. De zwarte sodastreamer was inmiddels weer aanwezig, maar € 20,00 duurder, dan bij de eerste bestelling.
Dus Coolblue gebeld en de situatie uitgelegd.
De zwarte sodastreamer toch voor de originele geleverd gekregen. 😊👍 Duurt even maar je hebt wel wat.

Sascha de Rooij-van Dorst 24-06-2021

Ik zocht een nieuwe stofzuiger en ik dacht meteen aan Coolblue, ongeacht de prijs. Eerst op Kieskeurig het voor mij beste model uitgekozen en toen besteld op Coolblue. De manier waarop zij hun bedrijf runnen vind ik geweldig, de reclames vol humor en de service "gewoon" heel erg goed!