Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3903 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans Wijsbeek 13-01-2022

Uitstekende webwinkel.
De service is uitstekend en de levering is altijd mooi op tijd.
Bij problemen is er een service die adequaat helpt.
Voor mij is er dus maar 1 webwinkel en dat is coolblue.

Gerrit en fennie 13-01-2022

Het is makkelijk om de producten te zoeken en te bestellen. Zeer tevreden.
Snelle levering.

Piet 13-01-2022

Op het moment dat de levering niet goed gaat is het een drama om Coolblue telefonsisch te bereiken. gemiddelde wachtijd is 45 minuten. Mijn product is retour en zou omgeruild worden. Wacht al dagen op een status bericht. Zeer slecht Pietertje Cool

Kimmetje 13-01-2022

Heel snelle levering! En een super duidelijke website van Coolbleu!
Tevreden met men aankoop bij jullie.
Wel even de volgende keer als ik 1 pakket besteld heb.
En in 2 apparte dozen op kan halen in de boekhandel doorgeven,nu had ik alleen 1 pakket ontvangen nu thuis aangekomen miste nog een deel van mijn bestelling.moest weer terug omdat het in 2 dozen was verpakt.

Marcel 13-01-2022

We hebben onze bestelling een dag na bestellen in goede order ontvangen.
Keurig op tijd volgens de track en trace.
Met andere woorden, erg tevreden!

Nick 13-01-2022

Goed product, goede prijs, snelle service! Alleen jammer dat de levering zonder te vragen een avondlevering werd, maar daar kan coolblue natuurlijk ook niet veel aan doen! Verder niets dan lof!

Marianne Voorn 13-01-2022

Het is allemaal perfect gelopen erg snel in huis bezorging perfect vriendelijke jongens behulpzaam gewoon allemaal goed

Pieter 13-01-2022

Op afgesproken datum en tijd geleverd. Netjes bevestiging van tijdsperiode en daarna bevestiging van tijdstip per mail. De fietskoerier was prima op tijd. Overzichtelijke website met goede zoekfunctie en de Beste keus van CoolBlue is een altijd goede aanbeveling.

Pim Van 13-01-2022

Overzichtelijkelijke website en vooral bijna altijd een snelle levering. Ook goed dat ze in toenemende mate met de fiets komen leveren. Minder autos/busjes op de weg is een goede ontwikkeling!

Ahlers 13-01-2022

Bestelling gedaan en betaald via ideal, zou de volgende dag geleverd worden. Uur laten een email dat het product niet op voorraad was en of ik telefonisch contact met de klantenservice wilde opnemen. Gedaan en na 15 minuten eindelijk een medewerker aan de lijn gekregen te hebben, werd me verteld dat het product toch op voorraad was en alsnog de volgende dag geleverd zou worden.
Twee dagen later nog niets in huis. Wederom gebeld, dit keer werd ik na 'slechts' 12 minuten geholpen en werd me verteld dat het product toch niet in voorraad was.

Bestelling geannuleerd en ik zou binnen vijf dagen mijn betaling retour ontvangen. Gisteravond kreeg ik een mail dat het ontzettend druk is bij de administratie en dat het to 10 werkdagen kan duren voor ik met restitutie zal ontvangen.

Alles voor een glimlach niet geheel van toepassing.

Mattie 13-01-2022

Enige webwinkel in Nederland die begrijpt wat consument: service naast een goede prijs. Uitstekende informatie en duidelijke richtlijnen waarop te letten bij aanschaf. Verbeterpunten: richt je alleen op producten van uitstekende kwaliteit en houdt informatie over produkten. Recent miste ik informatie over verfspuiten bijv

Jan 13-01-2022

Topshop. Goed prijsniveau, betaalproces en aflevering helemaal okay. Nederlandse webshop (dus geen Amazon etc.).

Stefan Verheij 13-01-2022

Ben zeer tevreden over CoolBlue.
Ze laten duidelijk weten wat ze met je bestelling aan het doen zijn. Houden je daarbij d.m.v. een mail en sms op de hoogte hoe en wanneer je pakketje wordt afgeleverd. En dit alles met een glimlach.

Elk bericht wat je ontvangt zit er wel een leuke twist in waardoor je een glimlach op je mond krijgt.

Of te wel: ze doen wat ze beloven met een glimlach.

Ursula 13-01-2022

Ik kocht een stofzuiger, coolblue had deze in de aanbieding : 50 euro goedkoper dan andere winkels. Inclusief gratis thuisbezorgd binnen 24 uur. Fantastisch.

Ineke 13-01-2022

hele makkelijke en overzichtelijke website, veel keuze in producten en duidelijke informatie

Eric 13-01-2022

Erg handig om alles producten met elkaar te vergelijken. Bestellen was erg makkelijk, en bezoeging volgendendag. Ondertussen werd ik volledig op de hoogte gehouden van mijn order.

Bodine 13-01-2022

Alles is verlopen zoals ik had gehoopt. Het bestellen en het bezorgen ging heel snel en de bezorgers waren vriendelijk

Lotta.T 13-01-2022

Altijd optijd geleverd en duidelijke product omschrijving. Regelmatig ook met een filmpje met wat uitleg bij het product.

Ivy 13-01-2022

De bijzondere manier van klanten aanspreken, de telefonische bereikbaarheid en de info van de klantenservice is tegenwoordig een zeldzaamheid. Bravo voor Coolblue!

Tess 13-01-2022

Ik heb voor deze webshop gekozen vanwege hun uitgebreide keuze en goede prijzen.
Bestellen was snel gedaan en het artikel werd heel snel geleverd.

Nassira 13-01-2022

Snelle levering, maar ook een duidelijk en klantvriendelijk retourproces. Bovendien een milieuvriendelijke bezorging, nl op de fiets!

Gv8x 13-01-2022

Ik heb een e-reader besteld bij Coolblue.
Duidelijke omschrijving en fotos op de site.
Prijs is ok. Niet de allergoedkoopste, maar bij Coolblue krijg je tenminste wel echte service en dat is ook wat waard!
De bestelling is met een Coolblue bakfiets-fietskoerier gebracht. Leuke manier van bezorgen. Duurzaam en minder lawaai/stank. En de bezorger was -zoals tot nu toe altijd bij Coolblue- super vriendelijk!

Julian 13-01-2022

Snelle bezorging en top service, zelfs tijdens de kerstdrukte!! Ideaal voor als je snel een cadeau moet regelen

Maarten Van Berckel 13-01-2022

Snelle levering die binnen de tijd aankwam die was aangegeven. Ik heb een goed product ontvangen wat werkt en ik kan niet van alle bedrijven zeggen dat ze goede producten leveren, maar van coolblue wel.

Tim 13-01-2022

Ik heb een horloge met screenprotector gekocht. De screenprotector is niet goed en ik heb hier al 4 keer over proberen te bellen en ik heb al een mail gestuurd. nog steeds geen reactie. ik weet niet of ik hem normaal kan retourneren omdat ik de verpakking al open heb gemaakt van de screenprotector en er pas achter kwam dat deze niet goed was tijdens het monteren