Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Romke Kroondijk 08-05-2021

Snel geleverd in een uitmuntend goede verpakking. Zoals gewend een goede en verzorgde aankoop via Coolblue.

Martin 08-05-2021

Meestal iets duurder maar goede producten en goede nazorg.
Snelle levering prima helpdesk.

Kortom meestal valt mijn keuze op coolblue

MvD 08-05-2021

Keurig op tijd en zelfs een mailtje van coolblue met uitleg over het installeren van de aangeschafte e reader

Jeroen v R 08-05-2021

Duidelijke product informatie, concurrerende prijs en snelle en correcte levering.

Wollie 08-05-2021

Wij hadden via Vattenfall een bon ontvangen ter waarde van €300,-. Omdat wij graag een smart TV wilden hebben zijn we zodoende uitgekomen bij Coolblue. Bestellen ging snel, TV werd de volgende dag bezorgd door een vriendelijke bezorger.

stan van loon 08-05-2021

Na bestellen binnen een dag smartwatch ontvangen, keurig en milieu-vriendelijk verpakt en bezorgd!

Nina Hendriks 08-05-2021

Een laptop en een sleeve besteld. Snelle levering binnen het aangegeven tijdvak. De sleeve was helaas te groot dus die wilde ik retour doen maar dat was niet nodig. Snelle reactie gekregen en ook snel mijn geld weer terug. Ik hoop dat ik alsnog iemand blij kan maken met de sleeve.

Celine 08-05-2021

Op zondagavond een tv besteld en maandagmiddag al geleverd! Gebeld voordat ze er waren en goede service. Zeker aan te raden.

Rolinka 08-05-2021

De producten voldoen aan onze verwachtingen.
De informatie over de levering was helemaal up to date
De levring was precies op tijd

cgl51 08-05-2021

Coolblue doet altijd wat het belooft, is snel in alle opzichten, en heeft altijd (of meestal) een goede of de beste prijs

Lynott van der Heijden 08-05-2021

De website van coolblue is heel makkelijk en overzichtelijk. De filters die zijn toe te passen zijn voor de erg handig voor een specifieke zoekopdracht, en werkt beter dan bij vele andere webshops. De bezorging is vlekkeloos verlopen, en met de sms die 15 minuten voor de bezorgtijd word verzonden is super handig. Over mijn producten ben ik ook helemaal tevreden, alles werkt naar behoren.

db 07-05-2021

Makkelijk de producten vinden
Easy bestellen en snelle bezorging door vriendelijk personeel

Jacqueline Arnold da Cruz 07-05-2021

Geen service en geld kwijt! Schandalig!!
28 april wasmachine besteld online met tijdvak van 17:00/19:00 ( 20euro) leverdatum 1 mei. Helaas de wasmachine was kapot (dishplay/startknop) en retour. Nieuwe afspraak 4 mei (geen tijdvak mogelijk volgens coolblue) dan wil ik graag mijn 20 euro terug, was geen probleem zei klantenservice. Wij 4 mei thuis en tot 2 x toe via mail verzetten ze een bepaalde tijd dat ze langskomen en de 3 mail die dag was WE KOMEN NIET😂🤮) we komen vrijdag, toen bestelling geannuleerd (geld terug maar....de 20 euro niet want we hebben voor een tijdvak gekozen zegt Coolblue??? Nou coolblue wij konden niet kiezen voor 4 mei....weet je nog!

Klant is koning

Jac
Officiele reactie van Coolblue 12-05-2021

Beste Jac,

Dank je wel voor je reactie. Natuurlijk balen als het anders loopt dan verwacht. Wij balen hier ook van. Ondertussen hebben wij via een andere review platform jouw van een reactie voorzien.

Met vriendelijke groet.
Coolblue

Dick Alblas 07-05-2021

Al eerder bij Cooblue gekocht en zoals de vorige keren ook nu alles in orde. Snelle levering en goede beschrijving van het product op de site. Voor herhaling vatbaar!

Bianca 07-05-2021

Ik ben heel blij met coolblue, altijd heel prettig geholpen zowel in de winkel als online.
Ook achteraf altijd een mail of alles goed bevalt.
Ik zeg top!👍👍

Glimlach 07-05-2021

Wat een leuke bezorger had ik . Alles voor een glimlach nou deze man had dat en heel vriendelijk. Legde alles keurig uit en wees me ook op het omruil systeem .
Dat hoeft gelukkig niet want de tv was zeer makkelijk aan te sluiten . Mooi helder beeld en goed geluid .
Die glimlach kwam toen weer tevoorschijn

Joyce 07-05-2021

Overzichtelijke webshop met een goede productomschrijving. Pakketje zelfs eerder binnen dan verwacht.

J 07-05-2021

Droger gekocht bij Coolblue door personeel netjes op de juiste plaats gezet

Carla 07-05-2021

Goede overzichtelijk site en dito service! Hele vriendelijke en behulpzame bezorgers!!

FW 07-05-2021

Ik vind Coolblue een van de betere shops, omdat je zelf al kunt vergelijken bij verschillende producten. Ondanks dat wij twee producten hebben terug gestuurd ( door een fout van onszelf omdat wij de verkeerde producten hadden besteld, o.a. een te brede koelkast voor onze nieuwe keuken)werd er netjes gehandeld door de medewerkers van Coolblue. Zij denken met je mee en zoeken naar oplossingen.

Claudia 07-05-2021

Snelle levering, goede service en grappige tekstjes op de dozen. Goede dat er artikelen te koop staan die een tweedekans krijgen!

Mamstel 07-05-2021

Snelle levering en toen ons tijdvak werd overschreden werd meteen aangeboden het bedrag terug te storten.
Aardige mannen die de wasmachine hebben geinstaleerd.
Kortom heel tevreden

Soeradz Luchtenburg 07-05-2021

Coolblue is een gebruiksvriendelijke site. Voor iedereen makkelijk te gebruiken. Daarom bestel ik vaker bij Coolblue. Voor vragen kan ik altijd terecht bij dit bedrijf, heel fijn. Mijn aankoop de Theragun doet uitstekend wat hij moet doen. Op dit site van Coolblue staat duidelijke informatie waar je echt wat aan hebt als potentiële klant voor de Theragun. Daarom is dit ook meteen een reden om de volgende aankoop weer bij Coolblue te doen. De levering was snel en de service top, zoals altijd.

Na mijn aankoop kreeg ik nog meer informatie over het product, hoe ik deze makkelijk kon gebruiken. Dit vond ik echt fijn. Zeker een pluspunt, dat maakt Coolblue echt uniek.

Huub Kessels 07-05-2021

Eufy deurbel en camera systeem gekocht. Dag later in huis. Bij montage veel problemen met deurbel. Eufy gebeld en snelle reactie terug. Contact met Cool Blue en een zeer vriendelijke medewerker heeft direct actie ondernomen. Mogelijk defecte bel is nu retour en wacht op nieuwe levering

Moureen 07-05-2021

Fijne website: overzichtelijk en toegankelijk. Producten laten zich gemakkelijk vergelijken. Informatie is duidelijk en volgens mij ook volledig. In mijn geval ging het om aankoop wasmachine. Naast de Coolblue website heb ik ook op de websites van de merken zelf gekeken. Het enige verschil in info was energieverbruik.

Na bestellen meteen mail over verdere verloop en je wordt op de hoogte gehouden, heel fijn

Coolblue levert zelf de wasmachines: op de afgesproken tijd, vriendelijke bezorgers, en goed aangesloten. Alleen niet de bijgeleverde rubbers ( om trillen nog meer te dempen) aangebracht onder de machine. Deze lagen er nog netjes in de ruimte ernaast.......
Machine moet dus nu nog een keer op zijn kant om aan te brengen.