Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

roamer 30-04-2021

Wordt goed gewaardeerd door Kieskeurig en aanbevolen door mijn buren, die regelmatig zeer tevreden aankopen doen bij Cool Blue.

Rob Bokx 30-04-2021

Al jaren ben ik vaste klant bij coolblue. Nimmer teleurgesteld. Alle afspraken zijn ze nagekomen. Nooit iets misgegaan. En als je aanspraak moet maken op garantie? Geen probleem. Dus max. aantal sterren van mij.
Xxx

Erwin 30-04-2021

Coolblue is een hele fijne online en in real winkel, ik koop bijna alles op Coolblue nu omdat het vertrouwbaar, snel, en niet teveel winst marge pakt op producten, meestal zijn ze goedkoper dan de concurrenten.

Coolblue gewoon goed 30-04-2021

Overzichtelijke shop waardoor de artikelen eenvouding te vinden zijn. Een goede service over de leveringen en eventueel retouneren van de aankoop.

Lau 30-04-2021

Coolblue ervaar ik als een prettige webshop met een goede klantenservice. Problemen worden snel en adequaat opgelost. Deze keer ging het met verzending alleen iets minder, product werd later verzonden (en daarmee later geleverd) dan afgesproken.

J B 30-04-2021

Het is heel makkelijk om de website door te zoeken. En coolblue keuze biedt ook een fijne hulptool bij twijfel. Prijs/kwaliteit verhouding is prima en bestelde product wordt snel geleverd - in een super leuke doos :)

Fred 30-04-2021

Ik heb voor Coolblue gekozen omdat ze betrouwbaar zijn en snel leveren.
Ook als er problemen zijn worden die door Coolblue snel en tevredenheid opgelost.

Joost 30-04-2021

Goede service, duidelijke website. Ik koop al jaren bij Coolblue. Dit cijfer is niet op basis van de laatste bestelling maar op basis van mijn algehele ervaring met Coolblue. Soms had ik een product besteld waarvan ik het achteraf niet echt nodig had of andere verwachtingen ervan had. Bij Coolblue kan je gratis terug sturen en zonder problemen krijg je je geld terug. Ook helpen ze mee met keuzes maken als je even niet weet wat je precies nodig hebt. Meestal als ik iets ga kopen, kijk ik eerst of Coolblue het heeft. Pas daarna kijk ik naar alternatieven. Bol en Amazon vind ik bijvoorbeeld niet prettig omdat je soms met derden te maken hebt en dan verwijzen je ze door naar hun. Alleen maar gezeik. Bij Coolblue nemen ze tenminste verantwoordelijkheid.

Rob 30-04-2021

De webshop is prima op orde echter de afhandeling van mijn bestelling is dramatisch. Wasmachine zou eerst op woensdag geleverd worden. Dit is door omstandigheden uitgesteld naar donderdag , vervolgens naar vrijdag en vervolgens naar zaterdag. Dit is niet wat wij van Coolblue gewend zijn.

Julia 30-04-2021

Gebruiksvriendelijke website waarop eenvoudig en snel te bestellen valt. Artikelen werden in juiste staat en snel geleverd.

Erika 30-04-2021

's middags besteld. De volgende dag op de fiets bezorgd. Via ETA tot op het uur nauwkeurig doorgegeven.

Iwan 30-04-2021

Op de site op zoek gegaan naar een thuiswerk pc. Heb een mooie gevonden met 2 schermen voor een mooie prijs. Door de adviezen op de site tot een mooi pakket gekomen.

Justus Pelsmaeker 30-04-2021

De site is vrij helder. Qua prijs waren ze voor het artikel wat ik bestelde, gelijk met een aantal andere leveranciers. De keus is op Cooblue gevallen, omdat ik daar eerst telefonisch informatie heb ingewonnen en waarbij de medewerker mij op zeer kundige manier heeft geholpen. Niets was teveel en ze zochten net zo lang totdat de oplossing gevonden was. Chapeau voor deze service.

P.S. 30-04-2021

Wide range of products and complete and detail description on the products. Provide professional opinions on products and also allow to compare different products. Most important, the custom service is excellent, fast, professional and customer-trouble-free service. I am very happy with Cool blue.

Ton 30-04-2021

Uitstekende website, overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Eigen bezorgservice met prima extra service.

Noa Geertsma 30-04-2021

Slechtste service denkbaar. Omdat de levering van de volgende dag vol zat, voor de dag erna gekozen. Wat overigens ook een weekenddag was voor mij.

De dag voor levering een e-mail ontvangen dat mijn product (een wasmachine) de volgende dag tussen 08.00-22.00 uur aan zou komen. Omdat Coolblue zichzelf tot 02.00 uur de tijd geeft om het definitieve bezorgmoment door te geven, heb ik dit afgewacht. Echter kwam deze e-mail niet.

De dag van levering naar de klantenservice gebeld en gevraagd hoe laat mijn product geleverd zou worden. Bleek er een fout te zijn gemaakt (iemand had op een verkeerde knop gedrukt waardoor de levering niet wat ingepland?!), waardoor er een nieuw bezorgmoment gepland zou moeten worden.

Ondertussen zat ik drie dagen zonder wasmachine en zou het toch prettig zijn mijn product, waarmee geadverteerd wordt op de site de volgende dag in huis te zijn, binnen zou komen.

Coolblue vond het allemaal vervelend en deed het af met een voucher van €30. Nieuwe levertijd nog onbekend.
De voucher inleveren voor aansluitkosten van de wasmachine was absoluut ondenkbaar (deze kosten liggen gelijk) en mijn product zou TWEE dagen later geleverd worden. Uiteraard op een dag dat ik niet thuis was.

Vijf dagen zonder wasmachine verder en een voucher van €30 van Coolblue rijker (of toch niet, deze zou op mijn account verschijnen, maar is tot op heden niet gebeurd), ben ik niet van plan hier ooit nog iets te bestellen. Dus als iemand zit te wachten op een voucher van €30 (kun je een computer-muis of batterijen voor kopen) be my guest.

Wilma v. N. 30-04-2021

Dit is de eerste keer dat ik een apparaat online heb besteld. Dit ivm corona en ik ook niet zonder oven kan. de site ws heel duidelijk leesbaar, goede product informatie en een super service. Binnen 24 uur was het apparaat in huis. Op zondag bezorgd. De chauffeur was zo vriendelijk om ons te helpen met het naar binnen brengen.

LMT 30-04-2021

Fijne webwinkel met uitgebreide beschrijving met producten, keuze hulp en reviews. Snelle én professionele bezorging.

Mariet 30-04-2021

Hij was gebruiksvriendelijk en het was de gunstigste prijs voor de door mij uitgezochte televisie

John 30-04-2021

Goede services, snelle levering de bestelling is binnen 1 dag geleverd.
Verder een ruim assortiment en een overzichtelijke website

Bram 30-04-2021

Bestel HIER GEEN PRODUCTEN!! Als je de producten geleverd wil hebben in in ieder geval! Tv besteld op maandag, dinsdag niets woensdag is beloofd dat deze donderdag geleverd zou worden ook niets..... levering in de nabije toekomst¿? Is dan het antwoord op donderdag? Ga naar de concurrent als je je product geleverd wil hebben en niet weken op het retourneren van het betaalde geld wil wachten

Jeroen de Visser 29-04-2021

Fris bedrijf, innovatieve verpakking eigen bezorgdienst en scherp geprijsd.

LexH 29-04-2021

Zondagavond m'n bestelling online geplaatst, die niet op voorraad was in het filiaal, en maandagochtend negen uur in het filiaal op kunnen halen, da's helemaal top! Dat kunnen een hoop (web)winkels en voorbeeld aan nemen.

C.Boldingh 29-04-2021

Snelle correcte levering en goed verpakt. Snel vinden op de site. Ruime keuze

John Klaassen 29-04-2021

Ik ging zoeken naar een Fitbit op aanraden van een andere gebruiker. Ik ging zoeken op Fitbit en herkende het apparaatje. Door de door mij gemaakte keuze was eenvoudig, er waren slechts twee mogelijkheden. Na een keuze gemaakt te hebben zou een 'automatische' vergelijking op basis van functionaliteiten van het gekozen model mooi zijn. Is géén kritiek hoor, ik ben super tevreden!