Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4014 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jesse 11-01-2022

Een fijne webshop, snelle levering en meer dan genoeg informatie bij producten op de website.

Charlene 11-01-2022

Ik heb voor Coolbue gekozen omdat de service altijd super is. klantvriendelijk, optijd met bezorgen en met feedback achteraf ook altijd het beste.

belajo 11-01-2022

doordat het zaterdag was had ik een microfoon besteld en ik dacht dat dinsdag zou ontvangen ,
maar het was de volgende dag zondag en het was een verassing voor mijn zoontje.

Steven 11-01-2022

Ik heb op zaterdag middag laat een bestelling geplaatst en de volgende dag op een zondag thuis geleverd. Helemaal top!

Rogier 11-01-2022

Snelle levering was prima; helaas boden ze een combideal aan van spullen die niet compatibel met elkaar , dus dat is wel opletten

Maarten 11-01-2022

De site van Coolblue geeft veel informatie. De communicatie is helder en de service is goed. Bezorging was snel en vriendelijk.

Minpunt: sommige producten worden onnodig herverpakt in een Coolblue doos. In dit geval werd een lang smal pakketje (tv wandbevestiging, geleverd in een eigen doos), nogmaals herverpakt in een enorme Coolblue doos. Onnodig verspillend, anno 2022 verwacht ik beter.

Sharon 11-01-2022

Supersnelle levering en afhandeling. Zaterdagavond besteld en zondag in huis. Raad het iedereen aan! Product netjes verpakt. Wel een enorme kartonnen doos voor een relatief klein pakketje.

GHL 11-01-2022

Duidelijke omschrijving en vlotte levering. Jammer dat het veel aanbod van het gezochte product "...via externe leverancier. Levertijd tot 12 dagen." was. Dus uitkijken bij het bestellen.

A. 11-01-2022

Uitstekende klantservice, snelle levering en top prijs-kwaliteitsverhouding. De professioneel-grappige houding van het bedrijf zie je in alle stappen van het bestelproces terug en maakt de bestelling net nog iets leuker dan bij een gewone webshop.

Tobias 11-01-2022

Goede site, overzichtelijk. Duidelijk wat voor- en nadelen van het product zijn

Tessa 11-01-2022

Goede winkel met duidelijke beschrijvingen op de website. Snelle bezorging.

ilionX 11-01-2022

Ik ben helemaal tevreden over het hele bestelproces
Artikelen werden op tijd geleverd

Daphne 11-01-2022

Goede klantenservice, na kapot gaan van speaker binnen de garantietijd het aankoop bedrag teruggekregen. Snelle levering. Ruim aanbod.

Csilla 11-01-2022

Genoeg en goede keuzes, met meestal duidelijk reviews en omschrijvingen.
Overzichtelijk site, makkelijk te vinden wat je zoekt.
Altijd zeer snelle levering. Binnen 1-2 dagen.

Vincentio Martinelli 11-01-2022

Efficient service, great price, clear communication, delivered on time and as described. What’s not to like?

Thys 11-01-2022

Mooie smartwatch besteld.
Alles perfect conform afspraak geleverd!
Vandaag besteld morgen in huis klopt als een bus!!
En daarbij ook de 2 producten die ik besteld heb in 1 verpakking dus geen onnodige rotzooi
Nu alles nog ontdekken wat hij allemaal kan;-)

Piet 11-01-2022

Zeer slechte communicatie mbt levering!
Tot op heden nog niet geleverd!
Ondanks 6 maal telefonisch contact mijnerzijds!

Dré 10-01-2022

Artikel snel gevonden, voor een goede prijs.
En daarna zeer snel geleverd !

Sybe 10-01-2022

Het is erg makkelijk om te bestellen, goedkoop, uitstekende service en snelle levering.

Menno 10-01-2022

fijn dat je in deze tijd toch je bestelling kan ophalen in het gekozen filiaal , vriendelijk en behulpzame medewerken , ze nemen de tijd voor je ,ook al moet je buiten wachten . Top oplossing

Super stoel, snel geleverd! 10-01-2022

's Avonds laat een nieuwe stoel besteld om thuis op te kunnen werken en volgende dag begin middag al binnen. Stoel voldoet helemaal aan de beschrijving en verwachting van de website.

Marcelle 10-01-2022

Goede webshop met heel veel informatie en uitleg om de juiste keuze te maken. Veel artikelen zijn tijdelijk uitverkocht en dat is jammer. De verwachte op voorraad datum ontbreekt.

Steen 10-01-2022

Wij zijn bestellen regelmatig bij Coolblue, komen netjes afspraken na. Wij werken beide en zijn niet altijd thuis. De optie afleveren op afhaallocatie heeft voor ons grote voordelen.
Punt van verbetering, review over product zou na 8 weken gevraagd moeten worden. Dan heb je ervaring met het produkt.
Vandaag de JBL charge5 uitgetest met de kids, voldoet aan de verwachting, net iets meer power dan het goedkoopste model van JBL.
Wellicht ook tegen een incentive

Gino 10-01-2022

Met een reparatie bij Coolblue kan je liever gelijk een nieuw iets ergens anders bestellen want de service bij Coolblue is om te janken! Wat is het verhaal? In oktober ontdekt dat mijn Pioneer DDJ-1000 steeds uitviel met storingen. Heb contact gezocht met Coolblue. Hij was namelijk daarvoor al een keer gerepareerd door Coolblue (althans door Pioneer zelf). Nu had ik hem dus opgestuurd ter reparatie en een maand later kreeg ik hem terug. Dit was op 12 december maar tot mijn verbazing miste een deel van de stroomkabel. Heb dezelfde dag nog contact gezocht met Coolblue en ze gingen het onderzoeken. Wat ik heel goed begrijp. Heel veel mailcontact (wat met name van mijn kant moest komen) later heb ik nog altijd geen oplossing gekregen. Door steeds maar te zeggen dat ze het gingen onderzoeken bleef ik een beetje hoop houden dat ze tot een goede oplossing zouden komen. Op 10 januari 2022 (bijna een maand later) vond ik het wel mooi geweest en ging ik maar eens bellen. Wat dus weer van mijn kant uit moest komen. Ik heb 34 minuten in de wachtrij gestaan voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Ik kreeg xxx vanuit België aan de lijn. Wat ik heel gek vind want volgens mij is Coolblue een Rotterdams bedrijf maar goed. Ik het probleem uitgelegd en dat ik het eigenlijk wel tijd vond voor een oplossing en weet je wat xxx aan de andere kant zei. Zou u even in de wacht kunnen blijven want dan ga ik het even navragen. Ik zit al een maand te wachten maar xxx presteert het gewoon om me nog langer te laten wachten! 15 minuten later kwam xxx terug met de magische woorden: "Meneer ons systeem is zo ingericht dat er geen fout gemaakt kan worden en hebben wij de stroomkabel echt naar je toe gestuurd." Nou sorry hoor maar als dat zo zou zijn had ik een maand geleden toch geen contact met jullie gezocht Coolblue? En misschien ben ik het vergeten te zeggen met het gaat om een DJ-Controller van 1500 euro. Dus hij zat niet in de doos van hoe ik hem van jullie terug kreeg maar jullie systeem zegt van wel. Dus het systeem heeft gelijk en ik kan maar de pot op (op plat Rotterdams gezegd). Want onze beste xxx presteert het gewoon nog om mij een email te sturen met daarin een link naar amazon zodat ik een nieuwe stroomkabel aan kon schaffen. Dat is toch geen oplossing! Dus door een fout van Coolblue kan ik nog meer geld betalen voor een stroomkabel? Nou sorry hoor maar dit is echt een waardeloze service! Een maand wachten op een oplossing wat totaal geen oplossing is. Echt schandalig. Ik zou zeggen verander jullie motto Coolblue van alles voor een glimlach naar het lachen zal je vergaan.

Jolande van Brink 10-01-2022

Heel duidelijke communicatie! Afspraken worden punctueel nagekomen. Ook via de website vind je duidelijke video's over je product.