Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4010 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

David 09-06-2022

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik meer dan tevreden ben over Coolblue. De medewerkers zijn vriendelijk, klantgericht en weten waar ze het over hebben. (of geven eerlijk aan dat ze het niet weten en halen een collega erbij) Dat is iets dat bij de concurrentie nog wel eens anders is. Ik kom met name in de winkel in Den Haag. Deze is schoon en maakt een zeer opgeruimde en overzichtelijke indruk.

Ik heb een paar keer gebruik gemaakt van de aftersales (reparaties / omruilen) en ook daar ben ik meer dan tevreden over. Blijft staan de prijzen... Deze zijn soms wat hoger dan de dozen schuivende concurrentie. Maar dat weegt niet op tegen de service die ik ervoor terug heb gekregen.

Svennie 09-06-2022

Snelle levering, veel keuze en vriendelijke service met een glimlach. Leuk om bij Coolblue te shoppen :)

Nick 09-06-2022

Op tijd geleverd, goed product met goede service voor de beste prijs. Verder geen toevoegingen.

Reuvers 09-06-2022

Erg gebruiksvriendelijke website, mooi simpel en overzichtelijk. Helaas gaf google chrome hier wel kort even problemen met het openen van een product pagina. Dat vanwege add blocker, deze moest ik uitschakelen om een product te kunnen zien.
Revieuws van producten zijn makkelijk te vinden, idem dito voor info en specificaties van een product.

Ik heb een 2de kans product gekocht. Erg leuk dat deze voor een kleine korting worden aangeboden. Er staat keurig bij vermeld in welke staat het product is en wat de garantie voorwaarden zijn. Via een kleine link naast het nieuwe product staat deze link vermeld en kom je makkelijk bij het 2de kans product. Erg leuk!

Bestellen ging soepel en makkelijk.

Azad 09-06-2022

Altijd fijn als je hetgeen wat zoekt kan kopen bij coolblue. Dan weet ik in ieder geval vrijwel zeker dat als het binnen de garantie stuk gaat, coolblue het fijn oplost (:

A. Stam 08-06-2022

Ook deze keer weer prima gewinkeld bij CoolBlue, super winkel (website). alles op voorraad tegen heel leuke prijzen.
Zijn ook weer, net als alle vorige keren, goed geslaagd.
Product snel en goed geleverd op de vooraf aangegeven tijd.
Kortom, tot mijn volgende bestelling.

Josephus 08-06-2022

Op zaterdag besteld en zondag al in huis. Prima product dat aan alle verwachtingen voldoet.

Roos 08-06-2022

Bij het contact met coolblue zijn we goed te woord gestaan. Snelle en nette bezorging.

SW 08-06-2022

Koptelefoon voor mijn dochter gekocht nog net voor de vakantie. Keurig en ruim op tijd conform afspraak. Het sms bericht een kwartier voor bezorgen is echt super.

Gerard 08-06-2022

Shop is overzichtelijk artikelen. vaak op voorraad en levering is top daarom heb ik gekozen voor coolblue

Sas 08-06-2022

Veel producten, snel geleverd. Prijs kwaliteit is prima en dat beetje humor erbij bevalt ook zeker.

JohanJ 08-06-2022

De gebruiksvriendelijkheid van de site is uitstekend. Goed werkende filters waardoor je snel de bomen in het bos ziet zodat je efficiënt de juiste keuze kunt maken. De bestelling op eerste pinksterdag gedaan en de volgende morgen stonden de bezorgers al op de stoep. De informatie over het bezorgproces is uitstekend en inzichtelijk. De bezorging op de derde verdieping van een zware TV ging probleemloos door twee vriendelijke coolblue-ers.
De iets hogere prijs bij Coolblue ten opzichte van de goedkoopste die ik op internet kon vinden was eigenlijk zeer gering. De uitstekende service en betrouwbaarheid van Coolblue rechtvaardigd dat verschil ruimschoots.
Ik heb een 9 gegeven, maar dat zou ook een 10 kunnen zijn omdat ik eigenlijk geen verbeterpunten zie.

HG Hazenberg 08-06-2022

De site is OK en overzichtelijk, werd geleverd zoals afgesproken, wij hadden betaald voor plaatsen, achteraf bleek een knik in de slang van de droger, water op de vloer, zelf opgelost

Paul 08-06-2022

gebruiksvriendelijke webshop met een goed aanbod van producten en goede prijzen.

Kimberley 08-06-2022

Ook tijdens feestdagen, zoals zondag 1e pinksterdag worden bestellingen netjes geleverd of zijn deze gewoon af te halen in de winkel!
Qua dat betreft hebben ze echt topservice!
Hier een tevreden klant!

Rik 08-06-2022

Snel geleverd, duidelijke site en: tweedekansjes vind ik een mooi initiatief!

Evelyn 08-06-2022

Site is gebruiksvriendelijk en duidelijk. En jullie verkopen kwaliteit! Ik had een Apple adapter nodig en jullie hadden ook de goede prijsverhouding. Bezorging was ook snel!

Femke 08-06-2022

levering was niet mega snel maar ook zeker niet langzaam. het product zat netjes verpakt en kwam onbeschadigd binnen

Kim 08-06-2022

Makkelijke website, duidelijke omschrijving, snelle levering, geen onnodige extra's. Top!

Ronald 08-06-2022

Doen gewoon altijd wat ze beloven. Dat klinkt eenvoudig, maar is het vast niet. Ik betaal met erg veel plezier een klein beetje meer aan Coolblue in de wetenschap dat "het goedkomt".

Dennet O. 08-06-2022

Gemakkelijke en overzichtelijk website, ideaal dat je kunt kiezen wanneer er geleverd wordt. Super vriendelijke en behulpzame bezorger: blij verrast, het is écht als in de reclame....
Wilden betalen met VVV-cadeaubonnen, dat is wel even een dingetje... die moeten eerst omgezet worden in Cool Blue bonnen, dat was wel wat omslachtig en onhandig.

V. 08-06-2022

Duidelijke info, sneller levering.
Alleen jammer dat er geen vergelijkingsmogelijkheid is.

Coolblue, prima! 08-06-2022

Wasmachine plus droger gekocht.
Veel keuze op de prettige website, alles is hier simpel te regelen. Afspraak maken voor levering, plaatsing en afvoer oude machines eenvoudig geregeld.

Serdar 08-06-2022

Top bedrijf, top services, top personeel. Snelle levering en een super bezorging.

marianne klebach 08-06-2022

Met de Coolblue shop, kwam ik makkelijk tot mijn keuze, wat verder nog super was, dat ik de dag kon uitkiezen wanneer alles geleverd zou worden, alles klopte, tot op de minuut bijna, vakkundig en inderdaad met een lach