Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rene 11-05-2022

Prijsniveau van Coolblue is goed, weten je altijd te verrassen met nieuwe frisse ideeën en doen niet moeilijk als er iets kapot is of aangepast moet worden. Het is mijn go to shop voor witgoed, bruingoed en consumenten electronica. Ook handig met de app; al je aankopen overzichtelijk op een rijtje nooit zoeken naar facturen. Voorbeeld voor vele webwinkels.

Tijnz 11-05-2022

Alles heel duidelijk, goede vergelijk-info, demo-filmpjes, bestelsysteem en aflevering. Tijdige info over levering, en een telefoontje vooraf.

Roy 10-05-2022

De shop is goed en overzichtelijk. De betaling lekker makkelijk. Daarnaast is de communicatie over de order duidelijk en krijg je geregeld een update. Net als die over de bezorging (mail en sms). Wat ook helemaal top is de levering (op de bakfiets) op een zondag. Eindelijk een online shop die na heeft gedacht over het verpakkingsmateriaal: geen doos van een meter bij een meter waar een klein doosje voor de Apple TV in zit. Helemaal goed!

Jasper 10-05-2022

Prettige online website met goede filtermogelijkheden om snel te vinden wat je zoekt.
Ik heb ervoor gekozen om een telefoonlader op te halen in de winkel in Groningen. Daar heeft de medewerker ook mijn telefoonaansluiting helemaal schoongemaakt, zodat het opladen weer als een zonnetje gaat.

Zusje79 10-05-2022

Superfijn hoe er wordt meegedacht vanuit Coolblue. Mijn laptop was gecrasht. Helaas een bestelling moeten plaatsen, vanuit het ziekenhuis, dus was een beetje angstig of dit optijd en op de juiste plek terecht zou komen. Eerst telefonisch contact gehad en vriendelijk geholpen. Daarna bevestigd gekregen dat de bestelling per fietskoerier geleverd zou worden. Er werd een email en een SMS bericht verstuurd met het uur waarin de bestelling wordt bezorgd. In dat uur krijg je ook nog een kwartier van te voren te horen dat de bezorger onderweg is!!! Deze heeft zich keurig bij de receptie gemeld, wat het voor mij super makkelijk maakte om de bestelling bij hem af te halen. Kort samengevat, top service en Superfijn (zeker voor ons in deze tijd) dat jullie hierin meedenken Coolblue, dit was echt een zorg minder. Alle credits voor jullie en uiteraard de bezorger!

Boyd 10-05-2022

Snel gereserveerd op de site en gemakkelijk opgehaald in de winkel! 1 uur voordat ik in de winkel aankwam bestelde ik het product dat ik wilde aanschaffen via de site, en stond na een uur met het product in mijn handen. Top service!

Linsey 10-05-2022

Fijne website vooral met ervaringen van andere klanten.
Snelle levering en een vriendelijke bezorger!

Theo Lamoen van 10-05-2022

Goede overzichtelijke site. Duidelijk wat betreft de specificaties van de producten.

Jack 10-05-2022

Mijn zoon besteld koelkast en wasmachine bij coolblue, betaalt extra om deze op een bepaalde dag in de morgen geleverd te krijgen, dan krijgt hij een sms wij staan morgen tussen 730 en 1230 voor je deur, 2 dgn eerder dan afgesproken, nu was dit geen probleem want een van zijn ouders kon de mensen opvangen, dan ontvangt hij een sms met een nieuw tijdsblok, een tweede sms met sorry we zijn at verlaat, een derde sms we komen vandaag helemaal niet.
Coolblue wordt gebeld en natuurlijk kan er altijd wat fout gaan, maar na de vraag wanneer wordt geleverd? komende dinsdag, dus zelfs de afgesproken dag - maandag - wordt niet geleverd
Ondanks dat mijn zoon aangeeft dat hij ivm werk alleen op maandag kan blijft Coolblue volhouden dat het niet anders kan en hij maar verlof moet pakken of iemand moet regelen. Eind resultaat alles wordt een week later geleverd dan in eerste instantie geleverd
Dit vindt ik een zeer slechte zaak, mijn zoon had al materiaal gekocht voor in de ijskast (die dus niet geleverd is) en mijn zoon maar zorgen dat dinsdag iemand bij hem thuis is.
Als mij dit zou gebeuren mocht Coolblue wasmachine en diepvries houden en ontbond ik de koop. Helaas is mijn zoon wat dit betreft nog te onervaren. Coolblue is in ieder geval een klant kwijt. Een bedrijf leer je pas kennen op het moment dat er iets fout gaat en de manier waarop zij dit voor hun klanten oplossen.
Ik bestel hier niks meer
Officiele reactie van Coolblue 10-05-2022

Beste Jack,

Dank je wel voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam is verlopen. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook.

Binnen Coolblue maken wij dit natuurlijk bespreekbaar om herhaling te voorkomen.

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Pim van der Meer 10-05-2022

Bij Coolblue vond ik een groot assortiment aan producten, eerlijke prijzen en een mooie site.
Bestelling plaatsen en betalen ging heel vlot.
Ook het leveren van de bestelling gebeurde snel, goed verpakt en zonder problemen.
Ben heel tevreden!

Jeroen 09-05-2022

Ik heb vaak bestellingen gedaan en ook wel eens wat teruggestuurd. De service is goed en ze zijn snel en accuraat.

J. de Bruijn 09-05-2022

Zeer teleurgesteld over de kwaliteit.
Afgelopen week een tweede kans product gekocht. Omschrijving als nieuw. Helaas kwam het product en ontbraken er diverse onderdelen wat niet was vermeld. Na contact te hebben gehad met de klantenservice is afgesproken dat mij de ontbrekende onderdelen werd toegestuurd. Zeer klantvriendelijk geholpen. Afgesproken dat ik het product kon gebruiken. Toen ik het wilde gebruiken bleek er een onderdeel niet goed vast te zitten er bleek een palletje afgebroken. Via klantenservice geholpen uiterst vriendelijk na 15 min werd aangegeven dat het transportschade betrof. Ik kon een tegoedbon ontvangen ter compensatie en leven met een defect product of het product retour sturen. Wel moest ik wachten op de ontbrekende producten. Volgens de medewerker was het heel vreemd producten worden eerst gecontroleerd alvorens deze verstuurd worden wellicht heb ik het foutieve tweede product ontvangen. In overleg een nieuw tweede kans besteld. Ik moest deze eerst betalen dan zou ik deze de volgende dag (zaterdag) ontvangen. Zaterdag niets ontvangen. Vandaag maandag is deze bezorgd. Gewoon weg verschrikkelijk wat ik ontving. Niet geen controle van het product. De gebruikte cups zaten nog in het apparaat. Een beker zat de koffie nog in. Alles plakt en wederom ontbreekt er een onderdeel. Morgen Coolblue maar bellen hierover. Ongelooflijk en dan zeggen dat het product uitvoerig voor verzending wordt gecontroleerd. Nooit geen problemen ondervonden maar tweede kans nooit meer.
Jeffdbr 13-05-2022

Inmiddels meerdere contacten gehad met de klanten Service. Na diverse gesprekken uiteindelijk een summiere vergoeding ontvangen. Ik kon een nieuw apparaat ophalen in Amsterdam. Reis en parkeerkosten waren voor mij. Hier viel niet aan te tornen. Om 18:00 de volgende dag gebeld of ik het apparaat kon ophalen. Antwoord ja hij ligt klaar. Even voor 22:00 een mail ontvangen apparaat niet leverbaar. Met klanten service contact gehad apparaat was er niet meer. Allerlei smoesjes gehoord maar uiteindelijk ander type apparaat klaar laten leggen. De vergoeding werd lager. Eerste apparaat was er volgens de webshop nog steeds maar kon ik niet reserveren.

De volgende ochtend in de webshop gekeken apparaat was er nog steeds. Bij de winkel aangekomen een uiterst vriendelijke medewerker gesproken die oprecht begrip had en mij aangaf dat dit veel vaker voorkomt. De kwaliteitscontrole is dus echt niet goed.

Apparaat welke ik wilde hebben was er nog. De mail dat hij niet leverbaar was klopte dus ook niet. De bestelling geannuleerd en het apparaat voor de tweedekans prijs meegekregen.

Het cijfer 1 blijft voor mij gehandhaafd met uitzondering voor de klantenservice van Amsterdam. Een verademing iemand te spreken die gewoon zegt ik schaam mij voor wat er heeft plaatsgevonden. Nu afwachten op de terugstorting van mijn ingeleverde producten Amsterdam een 10

Officiele reactie van Coolblue 10-05-2022

Beste meneer/mevrouw,

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Coolblue

Hans 09-05-2022

Het is jammer dat wij rekening moesten houden met de levering, terwijl het pakje in de brievenbus kon. Waarom 3 mailtjes sturen terwijl 1 mail met brievenbus mail voldoende geweest zou zijn.

Sylvester 09-05-2022

Coolblue is gewoon goud. Het levert snel en de producten staan altijd perfect omschreven met hun aanbeveling bovenaan.

Thea 09-05-2022

Recentelijk hebben wij een droogrek besteld. Op de website kun je makkelijk vergelijken, waardoor je een goede keuze kunt maken. De volgende dag werdt het product precies op tijd geleverd, dus we hoefden niet de hele dag te wachten op het pakketje.

Frans Hermsen 09-05-2022

Producten ga ik niet beoordelen die zijn namelijk altijd goed. Deze keer beoordeel ik de mensen achter de schermen.

Wanneer ik twijfel over een inbouwkast van een oven, kookplaat of koelkast kan ik altijd terecht op Social media en krijg in daar zeer snel reactie met info die uitgebreid en kloppend is waardoor ik een goede keuze kan maken. Voor de wat grotere uitgaven.

De mensen die mij adviseren zijn supervriendelijk en nemen serieus de tijd voor mij, niks is teveel gevraagd.
Ben ik iets vergeten dan stuur ik een berichtje en wordt daar niet moeilijk over gedaan maar meedenken in oplossingen is dan een sterke kant van de.medewerkers.

Je voelt je geen klant maar onderdeel van een bedrijf waarmee je samen iets deelt, ideeën suggesties of gewoon een Leuk gesprek na een goede levering. En als klap op de vuurpijl krijg je ook nog een kaartje thuisgestuurd.

Coolblue doet wat vele niet kunnen en het plezier straalt er vanaf. Ok de prijzen zijn iets hoger maar daar krijg je veel voor terug. Lekker bezig hoor voor.iedere medewerkers duimpje omhoog jullie zijn toppers.

Mathijs 09-05-2022

Fijne winkel fijn personeel. Online bestellen binnen minuten ophalen. De winkel zit naast ons bedrijf en heeft menige keer projecten gered met een kabel, laptop, harddrive die het op een essentieel moment opgeeft.

Ploeg 09-05-2022

Altijd goed met Coolblue. Denken met je mee, kleinere selectie, retourneren is nooit een probleem en Coolblue's keuze is ook geniaal! Ik ga uit mijn weg om bij Coolblue te kopen, ook al kan het ergens anders misschien een beetje goedkoper.

Lars 09-05-2022

Wasmachine besteld met de installatieservice van 20 euro. Alles verliep heel soepel en bijzonder snel. Wasmachine binnen no-time verplaatst naar 4 hoog (zonder lift) en niks op de installatie aan te merken.

Dick van Etten 09-05-2022

Prima shop, heldere uitleg klantenservice, goed via whatsapp te bereiken over het meegeven van mijn oude stofzuiger.

Lucas 09-05-2022

Duidelijke website met veel informatie. Snel en helder proces van bestellen en leveren. Levering zoals afgesproken.

Jouke 09-05-2022

Goed productaanbod, duidelijke en complete omschrijvingen, supersnelle levering binnen 24 uur op zaterdag zonder extra kosten, dik tevreden!

Oliver 09-05-2022

Prima prijzen, fijne website en top service! Wat mij betreft de beste internetaanbieder voor elektronica en gadgets.

Stephan 09-05-2022

Mooie tv hele nette chauffeur en niet onbelangrijk op de opgeven tijd bezorgd....

Enzo 09-05-2022

Fijne webshop om te bestellen kreeg het product direct de volgende werkdag in huis