Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

tinus 28-08-2021

Wat ik zocht was goed te vinden en duidelijk omschreven. Ook vond ik het fijn dat ik het na 17.30 uur kon laten bezorgen. Alles was duidelijk voor mij en het was netjes bezorgd en goed ingepakt.

Aart 28-08-2021

Coolblue heeft een uitstekende website met uitgebreide en heldere uitleg op onderdelen waar uitleg wenselijk kan zijn. Zo heb ik uiteindelijk mede mijn keuze kunnen bepalen voor een laptop, die ik bij een filiaal in Rotterdam heb opgehaald. Vriendelijke en vlotte mensen. Ik ben met een goed gevoel de deur uitgelopen. Als ik weer eens wat nodig heb weet ik wel waar ik moet zijn. Als het goed is, is het goed. Een 10 dus.

Touli 28-08-2021

Coolblue heeft zoals beloofd de levering de zelfde dag nog gedaan. Alles was netjes ingepakt en alles werkte naar toe behoren. Ik zou zeker vaker gaan bestellen bij Coolblue.

René 28-08-2021

Snel geleverd en nooit gezeur als het niet goed is. Dat wordt ook heel snel en correct afgehandeld

Rieks 28-08-2021

Hele slechte ervaring met coolblue. Bezorgbewijs ontvangen, maar artikel is helemaal NIET bezorgd!
Bezorgbewijs bevat datum en tijd (28 aug 2021, 13:05) van zogenaamde ontvangst en is ondertekend met een kruisje omdat vanwege covid de bezorger dat nu zelf doet en niet de ontvanger.
Vertraagde levering heb ik begrip voor maar beweren dat de bezorging is afgerond terwijl je niet hebt geleverd gaat te ver.
Voorlopig even geen coolblue meer.

Jurr 28-08-2021

Heb afgelopen week een bestelling gedaan. Snel geleverd, goed verpakt. Niks te klagen.

Claire 28-08-2021

Fijne webshop, duidelijk adviezen en begeleidende filmpjes, makkelijk bestellen en supersnel geleverd. Een leuke knipoog in de vorm van een vlaggetjeslijn om je pakketje te verwelkomen.
Eventuele retouren worden goed en snel afgehandeld.

Agnes 27-08-2021

Snel en gemakkelijk zoeken. Snel besteld en snel af kunnen halen in de winkel.

Finn Smit 27-08-2021

Snel geleverd en goede website. Ben heel tevreden over mijn aankoop bij coolblue.

AdH 27-08-2021

Heel heldere omschrijving op de site van het product, scherp geprijsd, prima levering

Frank 27-08-2021

goede services en een andere manier van verkopen, met wat humor. geven veel informatie over het product

JJ 27-08-2021

Ik kan van alles vinden in de shop, van mijn droom tv tot een hoesje voor mijn Ipad.
Als ik niet een keuze kan maken bij de soundbars, kan ik makkelijk de producten vergelijken om de beste voor mij of eventueel de beste voor mijn moeder uit te kiezen.

Francis Lindeman 27-08-2021

Een goede en betrouwbare winkel/webshop.
Meerdere malen gebruik gemaakt van producten en service zonder enig probleem!
Ook onze laatste aankoop ; een mooie koel/vriescombie ter vervanging van onze plotseling overleden koelkast, werd snel geleverd en deskundig geplaatst met goede info.
Volgende keer -indien nodig- weer CoolBlue …
Xxxxx

Peggy 27-08-2021

Tot nu toe is al het contact dat ik heb gehad met Coolblue zeer goed geweest. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Ook ditmaal ben ik weer goed geholpen.

Tom 27-08-2021

Goede overzichtelijke site , waar je duidelijk de specificaties kunt zien en vergelijken met andere apparaten. Ook erg fijn is dat je het product dezelfde dag al op kunt halen, mits op voorraad. Dit heb ik gedaan , ook al ben ik normaal gesproken ook zeer tevreden over de bezorging van Coolblue. In de winkel ook zeer prettig geholpen

Jeroen 27-08-2021

Afgelopen dinsdag zou de Oculus Quest 2 na maandenlang niet verkoopbaar te zijn geweest weer verkocht kunnen worden. Stipt om middernacht opende Coolblue de verkoop en hoewel ik daardoor niet het product de volgende dag in huis had omdat je daarvoor vóór middernacht moet bestellen had ik 'm een dag daarna netjes en goed verpakt binnen. Prima winkel die weliswaar iets duurder is dan sommige anderen maar dat verder helemaal goedmaakt in hun service (en humor).

Dirk Jan 27-08-2021

Van de week weer een bestelling geplaatst via Coolblue.nl Ook al was deze keer de Gardena tuinschaar iets duurder als in andere webshops, is onze ervaring met Coolblue dusdanig goed dat we het hier toch besteld hebben. Nooit geen gezeur, doen wat ze zeggen en beloven. Is er iets, wordt het keurig opgelost. Altijd perfect op tijd. Ga zo door, wij hopen dat er nog vele bestellingen volgen!

F.S 27-08-2021

Altijd keurig en vlug bezorgd. Goede artikelen . En mij telefonisch goede raad gegeven en geholpen.

Lisanne 27-08-2021

Volgens mij selecteren ze bij Coolblue hun sollicitanten op de karaktereigenschap “sympathiek”. Tot nu toe ben ik altijd super snel en netjes geholpen door Coolblue medewerkers. Toen ik een MacBook aanschafte, kreeg ik zelfs nog een leuk, persoonlijk kaartje thuisgestuurd. Echt een verrassing!

P.s. de bezorging per fietskoerier is ook een pluspunt.

Frank 27-08-2021

Een groot assortiment met een goede prijs/kwaliteitverhouding en hele goede service.

Karla 27-08-2021

Bij Coolblue, waar ik anders heel tevreden mee ben , dit keer toch een teleurstelling.
Ik heb de KitchenAid gekocht maar dan een secondhand, was 15 euro goedkoper dan de nieuwe. Er zaten géén beschadigingen aan volgens Coolblue. Helaas toen ik het snoer uitdraaide zaten er een aantal inkepingen in net of het snoer op diverse punten was afgekneld.
Weer terug sturen, nee daar had ik geen zin meer in. Ik was teleurgesteld. Voortaan koop ik geen tweedehands meer bij Coolblue.

R.F. van Eijk 27-08-2021

De wepshop is erg gebruik vriendelijk, Kan alles makkelijk vinden en vergelijken.

ronald 26-08-2021

klant vriendelijk goede service word op tijd gewaarschuwd dat ze eraan komen

26.08.2021 26-08-2021

het was een goed aanbod wat aan onze eisen voldeed. Het was makkelijk te bestellen, Ik kon ippies krijgen en de levering verliep vlot en probleemlos. Ook de installatie was goed te doen.

Naomi 26-08-2021

Mijn stofzuiger ging twee dagen voor ik op vakantie ging kapot. Ik wilde snel een nieuwe hebben en kwam bij Coolblue uit, omdat die de volgende dag al zou kunnen leveren. Op de site/app kun je goed vergelijken en aangegeven waar een apparaat voor jou aan moet voldoen. Er zijn ook veel reviews te vinden bij alle apparaten en dat helpt goed bij het uitkiezen!!! Binnen vijftien minuten een nieuwe uitgezocht en betaald en inderdaad, de volgende dag is hij netjes geleverd!! Heel blij met Coolblue!!