Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Peter 02-05-2021

Duidelijke website, gemakkelijk bestelproces, de beste prijs en zeer snel geleverd.
De app van Coolblue werkt ook zeer goed op mijn iPad.

Annemiek 02-05-2021

Voor Coolblue gekozen omdat de telefoon die ik zocht daar de goedkoopste was en bovendien op voorraad in de kleur die ik wilde. Bezorging was goed geregeld, met zelfs (gratis) keuzemomenten. Bovendien milieuvriendelijk bezorgd (per bakfiets) en verpakt.

W. 02-05-2021

Snel en gemakkelijk bestellen en een net zo snelle levering. Bestelling goed verpakt.

R.Raja 02-05-2021

Vriendelijke bezorgers! Netjes ingelicht hoe het zit met de bedenktijd. Snelle service van coolblue!

Enige minpunt dat ze een uur te laat waren anders hadden jullie een 10 gekregen van mij.

Brian 02-05-2021

Je besteld bij CoolBlue. Dat is toch vanzelf sprekend. De beste zoekfunctie, de beste selecteer mogelijkheid. En dan nog de beste na service. Jazeker bestel ik weer bij CoolBlue.

Martijnvn 02-05-2021

Ik wilde al een tijdje Philips hue lampen voor op mijn kamer, uiteindelijk hier toch voor gekozen. Natuurlijk gelijk gekeken op de website van coolblue. Zei boden een leuke aanbieding voor als je er meer kocht. Dit kwam goed uit, want mijn broer had er ook een paar nodig. Kortom weer super goed service van coolblue, duidelijk wanneer en hoe laat het pakketje kwam en het belangrijkste natuurlijk dat het op tijd kwam!

Mathijs 02-05-2021

Altijd snelle levering. Fijne en duidelijke website. Vriendelijke klantenservice die ook daadwerkelijk gericht is op het helpen van klanten, bij defect of niet tevreden met aankoop is retourneren geen probleem. Ook als de doos al geopend is.
Super dat ze in de randstad met de fiets bezorgen!

Loes Voogd 02-05-2021

De levering liep niet helemaal vlekkeloos.zonder overleg een dag uitgesteld. Vind ik heel ja,meer. Over de levering zelf alleen maar lof. Fijne bezorgers die de wasmachine netjes hebben aangesloten en de oude meegenomen. En dat alles met een grote glimlach. Planning kon beter. De levering en plaatsen kon niet beter., en verdient alle lof. Uitstekend

R. Berends 02-05-2021

Altijd snel, goede hulpvaardige bezorgers, goede prijs, goede mogelijkheid tot vergelijken van producten op de site

vanbeek 02-05-2021

Prima, simpel en snel besteld, verzonden en in huis. Top service!
Goede uitleg van het product en geleverd zoals verwacht.

Bram 02-05-2021

Slechte service, valse beloftes en een erbarmelijk slechte klantenservice, als je geld op de rekening staat verander je per direct in een 3e rangs klant. Levertijden in de nabije toekomst ? Echt een triest bedrijf. Ik zou aanraden nooit iets te kopen bij deze partij....

Wilma 02-05-2021

Gewoon geweldig, makkelijk bestellen. Snelle aflevering. En de humor op de verpakking het is gewoon een feestje.

Jaap 02-05-2021

Opnieuw volgens verwachting voldeed het product aan de beschrijving die op de site werd verstrekt.
Ook snelle levering.

Mw. Van Rooij 02-05-2021

De website is duidelijk, de toon is vriendelijk, al vind ik het jammer dat het woordje 'u' uitsterft.
Vrolijke aanpakkers bij de bezorging die het netjes aansluiten en uitleggen. Top hoor..

Marian 02-05-2021

Duidelijke shop, super snel geleverd, zelfs op zondag. Netjes verpakt en een correcte bezorger.

Martin Jacobs 01-05-2021

Ik had een technische vraag over een product, dus van tevoren een mail gestuurd. Ik kreeg snel en deskundig een persoonlijk antwoord waar ik blij van werd. Vervolgens heb ik het product besteld en gelijk wat anders mee besteld. Alles keurig verzorgd. Van deze winkel word ik blij!

janeau 01-05-2021

product was helemaal goed, met een scherpe prijs. alleen werd een dag te laat aan postnl geleverd.

robertus 01-05-2021

De levering werd pas 2 dagen later uitgevoerd ,de achterstand bij Post Nl werd pas gemeld na de betaling 'De verpakking was dermate knullig dichtgeplakt zodanig dat het ernstige vermoeden bestaat dat dit een" second chance" aankoop betreft waarvoor het volle pond berekend is !Ben altijd enthousiast klant van Cool Blue geweest : wat een enorme frustratie nu!

BHarm65 01-05-2021

Grote product catalogus met accessoires.
Meeste producten zijn op voorraad en er is een goede weergave van een eventuele levertijd.
Betalen met PayPal is echter niet mogelijk, wat wel een gemis is.

Marcel 01-05-2021

Ik wist wat ik wou hebben. Ik heb een medewerker gebeld en hem om advies gevraagd.
Perfect geholpen en had het met 2 dagen thuis.
Zelf alles geïnstalleerd en zoals hij zij een fluitje van een cent als je een klein beetje handig bent.

Ed Willemstein 01-05-2021

Duidelijk en er valt wat te kiezen, zowel als het haat om aanbieders als prijzen

Stijn 01-05-2021

Vriendelijke medewerkers, verwachte aankomst tijd pakketje klopt meestal niet maar verder is de service uitstekend

Bdk 01-05-2021

Netjes en snel geleverd. Je krijgt zelfs een telefoontje als ze eraan komen.

Freddy 01-05-2021

Groot assortiment en makkelijk kiezen met meerdere opties om tot jouw voorkeur te komen.
Goede omschrijving en vergelijking met gelijksoortige artikelen. Een tweede kansje (altijd een prima artikel) is aan te bevelen en scheelt ook nog in de prijs. Altijd een snelle levering in een grappige en herkenbare verpakking.
Het toont een glimlach op jouw gezicht!

Paul Looren de Jong 01-05-2021

Topwinkel, goede service en als je advies nodig hebt wordt je altijd erg bekwaam geholpen.