Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4007 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel ter Steege 04-03-2022

Qua communicatie gaat het soepel en vlot. Qua levering hetzelfde verhaal.
Daarnaast zijn de producten zoals beschreven in de advertentie.

Bart 04-03-2022

Coolble heeft, naast een uitgebreid assortiment, ook een prima service. Alle bestelde artikelen worden snel, en netjes verpakt, geleverd. Daarnaast is een item als "coolblue's keuze" echt handig om een keuze te maken in wat je wilt aanschaffen. Persoonlijk zou ik ook wat meer "fysieke" winkels op prijs stellen. Soms wil je toch iets horen/zien

Mirco 04-03-2022

Na meedere reviews te hebben gelezen, met tevredenheid het product wat is zocht besteld en ontvangen. Zoals gewoonlijk top, vlotte afhandeling. Niks op aan te merken, ga zo door!

Jon 03-03-2022

MacBook ter reparatie naar CoolBlue gebracht. Intussen 6 weken geleden en niets meer van hun gehoord. Vele keren gebeld met elke keer de belofte dat ze het uit gaan zoeken en terug zullen bellen. Nog niet 1 keer iets van Coolblue gehoord.
We weten niet meer wat we moeten. In elk geval ga ik NOOIT iets bij Coolblue meer kopen!!

Beste Jon,

Dank je wel voor je review. Natuurlijk balen als je wachtende bent op informatie rondom de reparatie van jouw MacBook. Zodra wij iets weten, hoor jij het als eerste. Geen nieuws, is geen bericht.

Wij verwachten dat je snel wat hoort.

Stephan 03-03-2022

Advies via de chat gekregen aanschaf monitorarm, gelijk op dezelfde dag aangeschaft en super tevreden ermee!

Ronnie 03-03-2022

Snelle volgende dag bezorging ondanks late besteltijd. Mogelijkheid om op servicepunt te laten bezorgen is ook ideaal.
Goede prijs ook

S.A. 03-03-2022

Blij met onze wasdroger van miele, die vlot en op juiste wijze bezorgd werd en keurig op zijn plek werd gezet.
Goede uitleg voor gebruik gekregen en het oude apparaat is fijn mee genomen.
De bezorgers waren vlotte heren met plezierig omgang.

Willem 03-03-2022

De kat heeft nu een leuke doos, leuk dat ze vermelden dat die herbruikt kan worden

Mevr Schmidt 03-03-2022

Ongelovelijk! Ik krijg na 2 weken wachten mijn Fitbit met het kapotte bandje per post terug, en er is NIETS maar dan ook NIETS gerepareerd! De vrouw die het in Cool Blue Alexandrium persoonlijk van me aan nam verzekerde me dat het mankement met mijn Fitbit wel vaker voorkwam en dat de 'actie' het direct in Coolblue optelossen helaas sinds een paar dagen niet meer gold. Dus even opsturen, geen probleem!?! naja, bij de reparatie is er helemaal NIETS gerepareerd. Dit ruikt naar oplichting? Niet eens een briefje of informatie in het pakketje. Volgende keer liever Amazon of bol.

Stella 03-03-2022

Klantvriendelijke website, makkelijk bestellen en snel bezorgd.
Alleen zette de bezorger het pakket gewoon voor de deur zonder aan te bellen of een briefje in de bus te doen. Er waren op dat moment 2 mensen thuis. Ik ontraad daarom deze pakketbezorger!!!

Jerome 03-03-2022

Too wibkel met al aan de entree wen supervriendelijke hongeman die mij welkom hete en me io weg hielp, daarna een erg enthousiaste jongedame aan de service balie. Top service en goed personeel!

Joey 03-03-2022

Alles is gericht op service, duidelijker zal je het niet krijgen en de prijzen zijn ook nog eens goed

SvH 03-03-2022

Ik bestel vaker via Coolblue. Er staan goede vergelijkingen en reviews op. Ze leveren snel en geven goed aan wanneer je bestelling binnen komt.

Roel 03-03-2022

Snelle levering , en op voorraad wat ik wilde hebben
Geen 10 omdat deze art. Elders iets goedkoper waren maar niet op voorraad

lars 03-03-2022

Op 09/02 een order geplaatst op Coolblue met een iPhone en accessorisch. Deze heb ik 13/02 teruggestuurd aangezien ik hem bij een andere winkel goedkoper heb gezien. 19/02 voor het eerst contact opgenomen aangezien in nog helemaal niets had gehoord met mijn retour en dat vond ik al lang duren. Ze zeiden dat ik moest wacht tot 23/02. Op 23/02 ook nog niks gehoord en er werd een onderzoek opgestart waar het pakket is. Ik moest mijn verzendbewijs en wat andere informatie doorsturen. Dit heb ik gedaan, en op dinsdag 1 maart heb ik reactie gekregen. Tot mijn grote verbazing is uit onderzoek gebleken volgens Coolblue dat ik nooit een pakket heb gestuurd en dat ik geen terugbetaling krijg. Ik vind dit werkelijk schandalig. Direct gebeld en hun zeiden ook weer dat ze niks voor me kunnen beteken, alleen dat ik op de mail kan reageren. Dit heb ik gedaan met mijn verzendbewijs en ik heb de track en tracé erbij gestuurd. En hierop kreeg ik antwoord dat een verzendbewijs niet aangeeft dat ik een pakket heb gestuurd. Waarvoor is anders een verzendbewijs? En op de track en tracé staat ook dat het pakket uit de pakketautomaat is gehaald door post nl. Ik vind het schandalig hoe dit is gegaan, en het is ook niet een klein bedrag.

Beste Lars,

Bedankt voor het schrijven van je review. Allereerst natuurlijk erg vervelend dat je zo'n nare ervaring met ons hebt gehad met betrekking tot een retourmelding. Begrijpelijk dat je teleurgesteld bent.

Uiteraard willen we jou graag van een inhoudelijk antwoord voorzien. Echter, kunnen we met de door jou verstrekte gegevens, geen actieve order koppelen aan jouw review. Daarom willen we je graag vragen om contact op te nemen met geenglimlach@coolblue.nl.

Zodra we een ordernummer van je hebben ontvangen, gaan we verder voor je aan de slag en kijken we met je mee naar een oplossing.

Alvast bedankt en we zien je mail graag tegemoet.

Wijnand Ophof 03-03-2022

Na lang overwegen een Silk'n ToothWave tandenborstel gekocht van €299,00 gekocht. Alleen jammer dat deze na 24 maanden en 16 dagen niet meer oplaadt. Terug gestuurd naar Coolblue voor reparatie. Deze doen er niets aan, hij is 16 dagen uit zijn garantie. Vindt dit slechte service voor zo'n duur product waar je van uit mag gaan dat deze langer mee gaat dan 24 maanden.
Service is net dat stukje extra wat je geeft, boven op de normale gang van zaken.
Coolblue wil geen moeite doen om deze service te verlenen, jammer was een trouwe klant van Coolblue.
Maar is erg teleurstellend, dat Coolblue niet iets van coulance kan bewerken in samenwerking met SILK'N. Is Coolbleu dan toch te groot geworden voor persoonlijke service en te denken in oplossingen ?

Beste Wijnand,

Bedankt voor het schrijven van je review. Wat ontzettend balen dat je tandenborstel net buiten de fabrieksgarantie valt. Natuurlijk is dat enorm vervelend.

Aan de hand van je gegevens hebben we gekeken naar de situatie binnen ons systeem. De tandenborstel is inderdaad 16 dagen buiten de fabrieksgarantie. De reparateur behandelt de tandenborstel daarom niet meer ter reparatie. We hebben je toen een persoonlijke voucher aangeboden, welke je niet hebt geaccepteerd.

De economische levensduur is ook niet langer dan 2 jaar waardoor we geen aanspraak kunnen maken via de fabrikant. Helaas is er dan ook geen mogelijkheid tot vervanging. Wel zijn we bereid de persoonlijke voucher voor je te verhogen. Mocht je hier aanspraak op willen maken, kun je dit als reactie doorgeven via klantenservice@coolblue.nl.

We hopen op een mooie oplossing.

EstherD 03-03-2022

Ik bestel altijd bij Coolblue vanwege hun klantgerichte instelling en gebruiksvriendelijke website. Ook nu weer top!

van Kesteren 03-03-2022

Originele Apple oortjes en originele Apple oplader met snoer aangeschaft. Deze gaan uiteindelijk het langste mee en werken goed. Met een paar klikken besteld en per fietskoerier geleverd. Je weet precies wanneer het wordt afgeleverd, via mail op de hoogte gebracht. Coolblue doet gewoon wat de klant verwacht!

Femke 03-03-2022

Als ik iets bij coolblue kan aanschaffen wat ik ook bij een andere webwinkel kan, kies ik altijd voor coolblue. De service is top! Mijn nieuwe iPhone met toebehoren (lader + hoesje = beide tweede kansjes) werd de volgende dag door een zeer vriendelijke fietskoerier afgeleverd.

john 03-03-2022

levering niet compleet. VRESELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste John,

Bedankt voor het schrijven van je review. Wat vervelend om te horen dat je levering niet compleet was. Uiteraard is dat niet hoe wij onze producten willen afleveren. Sorry hiervoor!

Heb je al contact opgenomen met klantenservice@coolblue.nl? Wij kijken dan graag met je mee naar een oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, kun je ons nogmaals mailen zodat we dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen.

Alvast bedankt en hopelijk kun je snel genieten van je nieuwe product.

Margreet 03-03-2022

Fijne service en goede prijs voor de producten.

Retourneren is nooit een probleem en heel makkelijk.
Mocht je advies willen, dan krijg je ook een goed advies.
Kortom koop bij Coolblue, dan ben je altijd tevreden!

Supwizy 03-03-2022

De site is simpel en makkelijk te gebruiken, en tijdens het ophalen van het product werd ik netjes en snel geholpen door een vriendelijke medewerker.

zob zobber 03-03-2022

Goed informatie over het product. Opties voor verzending. Snelle levering. Kortom uitstekend dus een 10!

Liv Wagenaar 03-03-2022

Het was heel fijn om hulp te krijgen met kiezen van een product wat goed bij mij past. Het was ook fijn dat het zo snel bij mij thuis was.

Nikki 02-03-2022

Heel fijn en duidelijke website, en goed dat ze altijd positieve en ook negatieve dingen per product uitlichten (voelt als eerlijke reviews). Mijn bezorger was bovendien heel vrolijk en vriendelijk.