Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4045 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

eMTee 01-11-2021

Ze hebben meestal hetgeen je nodig hebt en bezorgen razendsnel. Ook nog op een milieuvriendelijke manier per fiets!

Lexy 01-11-2021

Om verschillende redenen, is daar de fysieke winkel in de buurt, enorm aanbod van producten, goede prijs verhouding ivm andere aanbieders, persoonlijke en vakkundige benadering

Smit 31-10-2021

Product was makkelijk te bestellen, de informatie was duidelijk en het is super snel bezorgd

Jan Zeeman 31-10-2021

Coolblue was me bekend, niet eerder 'boodschappen' gedaan echter. Ofschoon ik niet kon krijgen wat ik wilde kopen, heb ik, met hulp van een assistent, een andere keuze gemaakt en dat werkte allemaal vloeiend, moeiteloos.

PimvdBerge 31-10-2021

Coolblue is echt een top webshop. Ik heb daar eens een game laptop besteld. Een avond op gespeeld en vond hem toch iets te klein. Vervolgens aangegeven bij de klantenservice. Ik kon hem opsturen en kreeg m'n geld retour. Ze hebben een super nette klantenservice.

Als ik ergens iets bestel, dan is het wel bij Coolblue. Nergens zijn ze zo flexibel als bij dit bedrijf.

Normaal schrijf ik geen review, dit bedrijf gun ik echter een review! Ze maken ook unboxing en Review Videos op Youtube! Wat ook fijn is, is dat ze een eigen bezorgdienst hebben. Als er iets met je pakket is, dan helpen ze je met een glimlach :-)

David 31-10-2021

Had een vraag over een specifiek soort kabel voor de klantenservice, deze hebben mij goed geholpen waardoor ik weer verder kan gamen :)

Sylvia 31-10-2021

Coolblue heeft snel bezorgd, nette en vriendelijke bezorging en binnen het tijdvak wat was gezegd.

Gunnar 31-10-2021

Al een aantal keren hier iets besteld en altijd op tijd geleverd over omruilen of retour sturen doen ze ook niet moeilijk
Ze zijn er echt voor de klant.
Ik heb er zeer goede ervaringen mee…
Recent nog een volautomatische espresso apparaat aangeschaft en door drukte wat later geleverd maar dat kwam door drukte bij PostNL kon Coolblue niks aan doen..

Mvdb 31-10-2021

Hele positieve ervaring, informatie is duidelijk, klopt. Medewerkers zijn vriendelijk, product en levering tip top in orde. Niks op aan te merken!

Roy 31-10-2021

Bestellen is makkelijk, ze komen leveren snel en de klantenservice is altijd in staat mee te denken bij problemen. Helaas een paar maal iets gehad wat geruild moest worden. Echt top hoe daarop geacteerd werd. Heb wel bij andere webwinkels anders meegemaakt.

Bob 31-10-2021

Mijn Watch2 was stuk gegaan nog net binnen de 2 jaar. Omdat hij niet meer te repareren was werd mij een Watch4 aangeboden door Samsung. Ik wilde liever de Watch4 met bezel, maar dat kon bij Samsung zelf niet. Contact opgenomen met Coolblue, waar ik mijn Watch2 had gekocht, en daar kon ik wel het horloge krijgen dat ik graag wilde. Zeer goed service en daarnaast ook zeer goede communicatie om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Rai 31-10-2021

Makkelijk bestellen, goed product voor een scherpe prijs en zeer snel geleverd.
Echt aan te raden.

Paulo Monteiro 30-10-2021

Ik heb de online aankoop snel en zonder problemen gedaan. Artikel is in goede staat aangekomen en goed verpakt. Voordat ik de aankoop deed, was ik in de winkel in Eindhoven voor advies over het artikel dat ik wilde kopen, waar ik zeer goed werd ontvangen en met sympathie en professionaliteit werd behandeld. Ik ben erg tevreden.

Mell 30-10-2021

Fijne shop met een duidelijke optie om producten te vergelijken.
Snelle levering en fijne service.
Ook bij een problemen met een product wordt er snel gezocht naar een oplossing of vervangend product indien het binnen de garantie valt.

Anouck Dreesens 30-10-2021

Fijne website. Kan makkelijk producten vinden en producten zijn zeer goede kwaliteit. Zeer snelle bezorging want je als je een product bestelt heb je het morgen al in huis. Top winkel

Jes 30-10-2021

Een nieuwe stofzuiger besteld en een gebruikte gekregen.
Het meisje van de klanten service was super vriendelijke en dacht gelukkig goed mee. Maar het is wel schandalig dat ze dit zo opsturen

Kkrullebol 30-10-2021

Voor t eerst een keer matig tevreden, extra betaald voor avond levering, omdat ik overdag niet thuis zou zijn , door drukte zou het een dag later geleverd worden ook in de avond tussen 18 .00 en 20 .00 uur , kom ik om 15.30 thuis een briefje van Post.nl dat ze al geweest zijn , kon ik alsnog zelf 10 km verderop naar afhaalpunt na weekend pakket ophalen.

Esger 30-10-2021

Het door mij bestelde artikel dat nog maar net op de markt was en nog niet overal verkrijgbaar, kon ik de volgende dag keurig ophalen, zoals beloofd. - Glimlach gelukt :)

Youri 30-10-2021

Coolblue levert bij iedere bestelling een uitstekende combinatie van gebruiksvriendelijk, klantvriendelijk en kwaliteit in hun diensten.

Leo 30-10-2021

Altijd gunstig geprijsd, goede kwaliteit en advies en snel geleverd. Top 10 en recensies geven mooie mogelijkheid tot juiste keuze.

Mike Hilversum 30-10-2021

Zeer ontevreden! Schoonmaak robot besteld, volgende dag zou deze bezorgd worden dat is fijn want ik ben dan toevallig de hele dag thuis. In de avond nog geen pakketje gezien maar wel een mail sorry u was niet thuis 🤔 das gek ik was er toch echt 😕 maar goed in de volgende mail stond we komen de volgende dag u raad het al wederom geen pakketje nu komen ze kennelijk komende maandag als ze dat nou direct gezegd hadden had ik niet de hele vrijdag vrij gehouden! Kortom zeer teleurgesteld 😢

Tom 30-10-2021

Duidelijke website met een goede services. alles is snel geregeld en de bezorging ging ook vlekkeloos

ClubCHC 30-10-2021

We hebben al meerdere artikelen bij Coolblue gekocht, steeds snel geleverd volgens afspraak.

Anno 30-10-2021

Pakket was 1 dag te laat geleverd door Coolblue, en daarna nog 1 dag vertraagd door PostNL. Kan gebeuren natuurlijk, kreeg direct een mail dat het later zou komen. Prima dus!

Paul van der Hoem 30-10-2021

Coolblue heeft klantgericht zijn in haar DNA. Dat merk je aan alles! Het persoonlijke wat je doorgaans mist in het online kopen weet Coolblue te bieden door alle details van haar communicatie. Coolblue is de enige echte online aanbieder die weet wat de klant wilt: een winkel voor mij!