Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Inge Boer 26-01-2023

Duidelijke site. Makkelijk om dingen te vergelijken. De selectie mogelijkheden zijn uitgebreid en nuttig. Er is van alle producten een ruim aanbod. Ook zijn de prijzen concurrerend met andere aanbieders. Het bestellen zelf is zeer eenvoudig en snel geregeld. Net als de levering.

Stefke 26-01-2023

Coolblue heeft mooie acties en een ruime keuze aan producten. Snelle levering van mijn bestelde Microsoft Office pakket, de volgende dag in huis.

Y.Zieltjens 26-01-2023

Ik vind de service echt geweldig! De jongen kwam gewoon op zondag met zijn fiets / bolderkar ons pakje bezorgen door weer en wind ! Met een brede lach en héél vriendelijk ! Nou die had wel een fooitje verdiend
Echt top!

FWfotografie 25-01-2023

Goede beschrijving van het artikel met een goede zoekmogelijkheid, een vlotte afhandeling van de bestelling en een snelle afhandeling. De levering liet niet lang op zich wachten.

Ch 25-01-2023

Voor de fietser, bezorgen in ‘the middle of nowhere’ in het donker👍
Petje af.

Esther 25-01-2023

Goede informatie op de website, gemakkelijk bestelproces, snelle levering (met goede bezorgopties) en een altijd leuke informatievoorziening.

Annemarie 25-01-2023

Coolblue is altijd mijn eerste keus als ik snel iets nodig heb op het gebied van elektronica. Duidelijke site, prima producten en erg blij met de tweedekansproducten, zodat ik toch het gevoel heb dat ik geld bespaar 😉 Erg tof dat mijn producten ook echt op de fiets werden bezorgd door een vrolijke jongeman!

Kyra 25-01-2023

Snelle service, goede prijs, goed advies. Altijd blij met de service en het aanbod van Coolblue

john 25-01-2023

snel gevonden. Exact wat ik zocht, goed betaalbaar, snel geleverd. en dat ook nog volgens afspraak.

Hans 25-01-2023

Aantrekkelijke acties/prijzen, leidend tot prima prijs/kwaliteit verhouding
Snelle levering
Degelijk en verzorgd verpakt
Maakt gebruik van betrouwbare logistiek dienstverlener/bezorgdienst.

Anoniem 25-01-2023

Via thuiswerkwinkel voor coolblue gekozen. Het online bestellen is eenvoudig en de bestelling is snel geleverd.

Moritz Böhmer 25-01-2023

Een paar maanden geleden een radio aangeschaft. Het toestel raakte defect. Met een paar handelingen de storing gemeld en instructies ontvangen om het apparaat kosteloos te retourneren.
Dagelijks werd ik geïnformeerd over de reparatie voortgang. Uiteindelijk kon de radio niet gerepareerd worden en kreeg ik een onbeperkt geldend tegoed op mijn Coolblue account. Direct heb ik een nieuwe radio besteld die de volgende ochtend al werd afgeleverd. Coolblue blijft haar unieke service continu waarmaken. Een dikke duim!

Leeuwtje 25-01-2023

Fijne webshop met heel veel keus en mooie aanbiedingen. De volgende dag,zondag,geleverd, netjes afgeleverd door vriendelijke bezorgers, een echte aanrader.

Esmee 25-01-2023

Snel. Goede prijs. Echte onderscheid zit voor mij in service en communicatiestijl.

Erik 25-01-2023

Extra controllers gekocht voor een Nintendo Switch. De bestelling was goed te volgen via track and trace en werd de volgende dag netjes bezorgd. Snelle afhandeling, product volgens de omschrijving. Top geregeld.

jhon 25-01-2023

Ben eerst naar de (mooie) winkel in Groningen geweest en heb daar goed advies gekregen. Nette mail met de vergelijking nog een keer op een rij. Uiteindelijk online besteld omdat mijn keuze niet in de winkel op voorraad was. Volgende dag (zondag) geleverd. Top service!

Paul 25-01-2023

Top geregeld allemaal. Zaterdagmiddag heb ik besteld en maandagmorgen ontvangen. Vriendelijke behulpzame bezorgers hulde en 👍👍Dikke 10
Tevreden klant Paul🥸👍

Martijn 25-01-2023

Meest betrouwbare winkel in Nederland, met de beste service. Ook het klantenportaal is zeer overzichtelijk. En het feit dat in het klantenportaal staat of een product nog onder de garantie valt is uniek!

.Jo 25-01-2023

Snelle en levering van producten en goede prijzen en super service en duidelijke website

Astrid Bregman 25-01-2023

Lekker snel bezorgd. Alles prima in orde. Verder niks aan toe te voegen en zeker voor herhaling vatbaar

Jeroen Peiffer 25-01-2023

Verkoop overzichtelijk en snel.
Tracking van packet volgt in de nacht na aankoop, met een update de ochtend erop, waarmee een specifiek tijdslot wordt aangegeven.
Minpunt is dat de bezorging al midden op de dag werd uitgesteld, omdat de bezorger het niet meer ging halen.
Verder geen ervaring met retour of garantie.

judith 25-01-2023

Op zoek naar een droger, want ja de oude droger geeft de geest op tijden dat je het niet kan gebruiken. We kwamen direct op de website van Coolblue en besloten niet verder te zoeken. We vonden wat we wilden, omschrijving was duidelijk en de voorwaarden probleemloos. Dat er de andere dag de droger geleverd wordt, de oude retour genomen is een waardevolle service. Uiterst vriendelijke bezorger en we zijn vol lof.

Glady Lapre 25-01-2023

Tot nu toe alles wat ik wilde bestellen op voorraad en snelle levering. Erg tevreden.

An 25-01-2023

Super! Makkelijk bestellen online, volgende dag geleverd keurig door koerier op de fiets ik zeg top!!!

Schuitema 25-01-2023

iPhone 14 pro gekocht oplaad kabel werkte niet, na contact met klantenservice snel geholpen. iPhone werk ook perfect.