Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Christine 01-04-2023

Degelijk, betrouwbaar en wat je besteld komt. Omdat dit spontane bericht 75 tekens moet bevatten, bedenk ik net dat het bizar is dat je blij moet zijn met een product dat je besteld en betaald en afgeleverd wordt. Terwijl dit toch de gewoonste zaak van de wereld zou moeten zijn. Het lijkt nu net of deze verwachting niet mag kloppen.

MH 01-04-2023

Al jarenlang klant en nog nooit teleurgesteld.
Super service bij garanties en altijd snelle leveringen.

Pim 01-04-2023

Snelle levering, duidelijke communicatie over wanneer de levering zou plaatsvinden. Productomschrijving kan wellicht iets uitgebreider.

Pim 01-04-2023

MB 01-04-2023

Duidelijke en overzichtelijk site. Handig dat je kunt aanvinken dat je producten kunt vergelijken, dit zie je dan in een oogopslag in een schema

Mitchel 01-04-2023

Je word goed geholpen in de winkel zowel online.
Afhalen in de winkel gaat soepel.

Anouk 01-04-2023

Ontzettend fijne winkel. Enige minpuntje is dat op de website staat dat er een bepaald artikel voorradig is en vervolgens blijkt het niet voorradig te zijn.

J.Willemsen 01-04-2023

Artikel op voorraad, snelle levering. Ook garantie dat het van Coolblue zelf geleverd wordt en niet “ via” coolblue ivm garantie etc.

Angeline 01-04-2023

Goede uitleg en daarna nog even met klantenservice gebeld voor meer informatie.
Snelle levering

Pascal 01-04-2023

Dit is gewoon een hele goede webwinkel met een ruime assotiment,
Maar ook met goede service en snelle verzending
Ik ben al jaren een terug kerende klant,dus dat zegt genoeg

Hertje 01-04-2023

Ik was onlangs een week op vakantie. Ik had de e-reader van mijn zus geleend. Dit beviel zo goed, dat ik besloot er zelf 1 aan te schaffen. Op de site van Coolblue vond ik veel verschillende merken e-readers. En, het belangrijkste: op de site is er een mogelijkheid om de e-readers te vergelijken. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik een weloverwogen keuze kon maken. Ik heb ‘s avonds rond 23.00 uur een bestelling gedaan en ik had de e-reader de volgende dag in mijn brievenbus. Ik werd per mail keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van het bezorgproces. De bestellen was goed en netjes verpakt in een doos
Ik ben niet bijzonder technisch, maar op de website van Coolblue vond ik ook hulp voor de installatie.
Ik ben nu een blijde gebruiker van mijn eigen e-reader!

Wouter Hofste 01-04-2023

Super snel, duidelijk en met een glimlach van webshop tot aan de deur! Hier wordt ik vrolijk van!

Gert-Jan 01-04-2023

Coolblue is een prima winkel met een grote voorraad en snelle verzending. Er is wel eens iets mis gegaan, maar de vriendelijke klantenservice pakt dit meestal goed op. Ik ben een tevreden klant.

delano 01-04-2023

Ik heb een telefoon gekocht echter was er wat fout gegaan met de naam op de factuur dit is keuring aangepast door Coolblue altijd een top service!

Marco 01-04-2023

Ik heb van werkt een coolblue bon gekregen, maar ik heb echt moeite moeten doen om die in te wisselen. Zeg maar, verwend ventje, maar toch

Hjp 31-03-2023

Vriendelijk personeel en goede voorlichting. Ook het product was mooi verpakt en precies zoals het op de website stond

Fleur 31-03-2023

Snelle bezorging. Erg fijne website: veel filter-mogelijkheden, goed advies, gemakkelijk om producten te vergelijken. Ideaal!

Petra Vogels 31-03-2023

Ik ben tevreden over deze winkel
Ook de snelheid wanneer je product geleverd word is prima de bezorgers zijn vriendelijk en sluiten alles aan zoals het hoort testen alles en nemen je oude apparaat mee. Ik heb geen 10 gegeven omdat de ene dag gratis bezorgd word en als dat niet uit komt dan de middag erop kost je dat 29,00.toen heb ik nog een dag later komen ook s'middags en dan moet je 9.00 euro betalen

Aanschaf Bosch stofzuiger 31-03-2023

snel en correct....website is duidelijk en er is een zeer ruime keus voor het product wat ik zocht.

Simon 31-03-2023

De site was erg snel. De levering was ook heel snel (binnen een dag). Het product was niet beschadigd.

Osewoudt 31-03-2023

Duidelijke website voor bestelling en mogelijkheid om te vergelijken. Ook snelle levering.

Anoniem 31-03-2023

Er is een groot aanbod, producten zijn super makkelijk te vergelijken en alle informatie is duidelijk en compleet. De levering was super snel, de volgende dag was het pakketje er al. Alles was in orde.

Henk de jonge 31-03-2023

Voor mij als beginner online bestellen heeft coolbleu mijn angst hiervoor helemaal weggenomen.

ClauPan 31-03-2023

Ze dragen uit wat ze beloven. De service van Coolblue is heel goed en het is makkelijk te regelen als er iets is. Ik heb vaker iets besteld in de afgelopen jaren. Van stofzuiger, wasmachine tot laptop.

Gloriou 31-03-2023

De site is handig met een vergelijkingstool. Duidelijke filters, waardoor je goed gericht kan zoeken. En er zijn ook altijd veel reviews op de producten.
Levering is eigenlijk altijd de volgende dag. Is er iets mis, dan stuur je het gratis weer terug. En als iets gerepareerd moet worden regelen zij een verzendbewijs naar de reparateur en houden je goed op de hoogte.