Coolblue.nl

Benieuwd naar ervaringen met Coolblue? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
8.4(2776)
Gemiddelde beoordeling
8.4

Deze score is gebaseerd op 2776 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor Coolblue.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennis11-07-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
De website en de app werken perfect. Dat kan ook niet anders, want er wordt elke dag hard aan gewerkt door ontelbaar veel leuke mensen die het beste willen voor de klant. Ik heb er ooit met veel plezier gewerkt, en ik ben met veel plezier een klant. Het is een Nederlands begrip dat ze de beste klantenservice hebben. Ze hebben lang geleden een niet te evenaren standaard neergezet. De gehele klant reis is een feestje, zelfs als er iets gebeurt wat niet leuk is, zoals een defect van een product. Deze mensen doen en dromen oplossingen, en daarom bestel ik hier. Dit keer heb ik een monitor gekocht, ik kon er zelfs een goedkope verzekering bij krijgen voor 5 jaar. Goed geregeld. Het wordt altijd op tijd bezorgd, soms zelfs op de fiets. Hier moet je zijn om zorgeloos te shoppen. Niet altijd de goedkoopste optie, wel de beste.
Ja, ik beveel deze shop aan
Herman11-07-2024
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
De aankoop is uitstekend maar het ophalen van een besteld artikel in Utrecht is waardeloos. Bij binnenkomst een wachtlijst van 18 personen met advies en afhalen. Na een half uur wachten 2 personen opgeschoten die advies wilden en kregen. Besloten om de reeds aangekochte stofzuiger te cancellen en middels een nieuwe order thuis te laten bezorgen. Helaas geen goed klantgevoel. Vreemd dat er geen aparte balie is voor afhalen.
Hannie11-07-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Duidelijke en tijdige informatie over de bezorging. En dat je gebeld wordt 10 minuten voor de bezorging.
Ja, ik beveel deze shop aan
Schrijf een review en maak kans op € 250,-
Iedere maand twee winnaars. Zit jij erbij?

Schrijf een review en maak kans op € 250,-

Schrijf een review
karin11-07-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Zoals altijd goede service en snelle bezorging. Ook fijn die tweede kansjes, was gewoon als nieuw
Ja, ik beveel deze shop aan
John11-07-2024
Algemene score
8.0
Reviewscore
8.0
Goede service en tot nu toe op tijd leveren en altijd met een glimlach dus prima
Ja, ik beveel deze shop aan
Rene11-07-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
ik ben blij met mijn artikelen, wat ik ook zeer attent vond is dat ik 1 van de artikelen terug wilde sturen ik deze wel mocht houden
Ja, ik beveel deze shop aan
H Klijn11-07-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Het product - een tweedekans laptop - is prima. De verpakking vond ik onverzorgd: hij zat in een veel te grote doos zonder opvullende verpakkingsmaterialen en kon dus tijdens vervoer alle kanten op schieten. Moet beter !
Ja, ik beveel deze shop aan
Sara11-07-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Ik wilde lokaal kopen maar werd slecht geholpen vond toen op internet jullie site en besloot toen mijn bestelling bij jullie te plaatsen
Ja, ik beveel deze shop aan
Trudy11-07-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Altijd snelle levering, binnen 24 uur product in huis. Nog nooit problemen ondervonden en al jaren klant bij Coolblue.
Ja, ik beveel deze shop aan
Bram11-07-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Zeer tevreden over het gehele proces: van het zoeken naar een geschikt product tot de uiteindelijke bezorging. Ik heb een energiecontract bij Coolblue en kreeg vanuit hier een cadeaubon van €100,-. Ik wilde graag een tablet die ik naast mijn iPhone kon gebruiken. iPad Air of iPad Pro leken mij allebei geschikt. Uiteindelijk voor de Pro gegaan. Cadeaubon werd bij het afrekenen automatisch verrekend. Daarna een mail ontvangen met alle gegevens en een inschatting van wanneer de iPad bezorgd zou worden met de eigen bezorgdienst van Coolblue. Op de dag van bezorging werd ongeveer een halfuur voor bezorging een exact bezorgmoment gegeven. De bezorger stond op de minuut nauwkeurig voor de deur. Zeer vriendelijke, vrolijke medewerker van Coolbluebezorgt! Voor herhaling vatbaar zeer aanbevolen.
Ja, ik beveel deze shop aan
Sophie11-07-2024
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Slechte ervaring gehad in de Coolblue winkel. Afgelopen maandag (08/07) wilde ik rond lunchtijd mijn bestelde & betaalde telefoon ophalen. Toen heb ik me ingeschreven bij de wachtrij. Ik stond al enige tijd te wachten, toen de medewerker van Smartphones klaar was met zijn vorige klant. Vervolgens loopt hij doodleuk naar een klant die ná mij op de wachtrij stond (voor een adviesgesprek). Daarna heb ik bijna een uur moeten wachten om mijn bestelling op te kunnen halen. Een excuus kon er niet vanaf, enkel de vraag of ik eventueel nog een verzekering bij hen wilde afsluiten!! Helaas, ik dacht juist dat Coolblue bekend stond om hun goede service :(.
José Stolp11-07-2024
Algemene score
7.0
Reviewscore
7.0
Je wordt er prettig geholpen en snel. Ook kan het artikel 's avonds bezorgd worden wat ik erg prettig vind. De locatie van de winkel vind ik ook prima. Namelijk in de Bilderdijkstraat. Ik ging altijd naar BCC daar.
Ja, ik beveel deze shop aan
Freek dD10-07-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Als je niet teveel print en alleen zwart/wit nodig hebt is deze Brotherprinter een prima apparaat. Niet duur, compact, print dubbelzijdig en redelijk snel. Bezorging was prima: zondag besteld, maandag geleverd. Makkelijke installatie (eerst wel even de handleiding goed lezen dan gaat het verder eenvoudig. Op iedere computer de printersoftware opnieuw installaleren. Dan werkt het overal.
Ja, ik beveel deze shop aan
kees10-07-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
zeer overzichtelijk en makkelijk te gebruiken site met vergelijk optie en de volgende dag al in huis super service
Ja, ik beveel deze shop aan
Karen10-07-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ik heb mijn bestelling snel ontvangen, in 24 uur! En zelfs een deel van het 'retour' mogen houden en mn geld terug gekregen. Wat een service
Ja, ik beveel deze shop aan
Thomas10-07-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Coolblue valt nooit tegen, super snelle levering, fijne afhandeling en service. Gewoon top.
Ja, ik beveel deze shop aan
Arno10-07-2024
Algemene score
5.0
Reviewscore
5.0
Als je op je website schrijft: voor 23:59 uur besteld de volgende dag in huis. Moet je dat ook waarmaken. Dus als je om 23:25 uur besteld moet het niet 2 dagen later binnen komen.
Jan10-07-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Via een heldere online procedure is de levering van 2 producten (was/droogcombinatie) op een uitstekende wijze geregeld. zowel de berichten over tijdstip van levering als ook de retourzending van de droger.
Ja, ik beveel deze shop aan
Peter Bakker10-07-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Goed aanbod met 2e kans producten. Kon kiezen tussen meteen de volgende dag bezorgen, of milieuvriendelijk een dagje later. Helaas, had het de volgende dag meteen nodig. De volgende ochtend al kwam een zeer vriendelijke bezorger het pakketje brengen - op de fiets, dat is toch ook milieuvriendelijk?
Ja, ik beveel deze shop aan
Paul10-07-2024
Algemene score
4.0
Reviewscore
4.0
Webshop is overzichtelijk en bestellen was makkelijk. Ophalen van de bestelling in de fysieke winkel was een drama. 40 minuten gewacht tot ik geholpen werd; daarna nog 10 minuten voor de medewerker terug kwam met het artikel. Ik ga hier nooit meer heen, ik laat het wel bezorgen.
Lucas09-07-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Coolblue bezorgde op zondag, snel en op tijd. Je betaalt soms iets meer dan bij de concurrentie, maar dat krijg je aan service terug. Ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen gehad met Coolblue. Top winkel!
Ja, ik beveel deze shop aan
Kjeld09-07-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Niks op aan te merken. Gewoon goed geholpen. Prijzen zijn soms wat hoger dan concurrenten maar dan heb je wel zekerheid.
Ja, ik beveel deze shop aan
Peter09-07-2024
Algemene score
10.0
Reviewscore
10.0
Coolblue levert altijd snel, hebben verstand van zaken bij vragen en verkopen kwaliteit.
Sulaika van Workum09-07-2024
Algemene score
1.0
Reviewscore
1.0
Heb een combi magnetron besteld bij Coolblue omdat in het verleden de service altijd zorgeloos is geweest. Nu heb ik de magnetron ontvangen en daar begint de ellende. De magnetron maakt naar geluid, wordt monteur gestuurd die geeft aan moet vervangen worden maar heeft geen vervangend product mee. Krijg bericht wanneer. Geen bericht, er achteraan bellen. Status onduidelijk. Uiteindelijk hebben ze kunnen uitdokteren dat ik een nieuw product zou krijgen. Geplande leverdatum, niemand die komt opdagen. Heb je dan hele dag vrij voor genomen. Weer opnieuw bellen. Oh sorry ik zie het. We gaan het nu echt goed regelen. Afspraak gemaakt voor afgelopen maandag. Krijg ter coulance 40 eur tegoed. Gister krijg ik telefoon. Ja, over een kwartier staan we voor je deur om de combi magnetron op te halen. Oke?.hoop dat je ook een nieuwe bij je hebt? Uhhh nee. Nou dan hoef je ook niet te komen. Weer een vrije dag naar haaien. Klantenservice bellen. Klacht aangegeven. Totaal geen begrip alleen maar ja uh daar kunnen we niet aan doen. Ze zouden morgen komen? Denk dat Coolblue denkt dat mensen over eindeloze vrije dagen beschikken. Aangegeven dat ik ook nog eens kookplaat nodig heb. Of de afspraak gemaakt kan worden die mee te sturen en ook vervangen tegelijkertijd (gewoon kostprijs met de korting van vorige gesprek) en of ze die dan kunnen plaatsen. Bij vervanging van magnetron. Dan hoef ik zelf de magnetron niet nog een keer in de toekomst uit te bouwen. Nee, die service bestaat niet. (Perilex aansluiting is gewoon aanwezig) Nou, oke. Mijn tijd verdoen maar verder dus nul extra meedenken. Goed, dan doe ik dat zelf wel voor levering magnetron. Kan je die morgenochtend bezorgen? Nou kan zijn dat je waar extra voor moet betalen! (Echt Coolblue? Die paar euro waar ik al meerdere dagen vrij voor niets heb genomen) Uiteindelijk niet hoeven betalen. Snap ik nu want nu ook geen bericht dat deze vandaag geleverd wordt. Dus nee geen glimlach, het is om te janken!
bensto09-07-2024
Algemene score
9.0
Reviewscore
9.0
Ik had fouten gemaakt in de berekening voor de doorgang van nieuwe koelkast van buiten op straat naar drie hoog. Met veel krachtsinspanning, gemanoeuvreer en doorzettingsvermogen toch daar afgeleverd. Top prestatie!
Ja, ik beveel deze shop aan