Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 4029 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Thijs de Gooijer 29-03-2023

Het is een goede winkel waar veel spullen gehaald kunnen worden. Ik koos voor de winkel omdat het het makkelijkst goedkope en goede spullen kon krijgen

Monique 29-03-2023

Duidelijke site met goede informatie over het product. Heldere reviews zonder te filteren

Cees 29-03-2023

Ik kocht een nieuwe deurbel bij deze winkel, samen met een chime. Eenmaal aan de installatie begonnen bleek dat ik er nog een tranformator bij had moeten kopen. Dat lijkt verdacht veel op dozenschuiverij. De transformator was niet te krijgen bij Coolblue. Geen glimlach bij mij.... Eerdere ervaringen met Coolblue waren ook niet onverdeeld positief. Jammer.

Roger 29-03-2023

Snelle levering en prima informatie hierover. Product was goed verpakt ook.

Chris 29-03-2023

Ik bestel vaker bij Coolblue. De site is zeer overzichtelijk en je hebt daarom snel gevonden wat je zoekt. Een bestelling is dus snel gedaan en betalen is heel eenvoudig. Coolblue verwerkt je order ook nog eens heel snel waardoor je je bestelling snel in huis hebt. Mocht het een keer niet helemaal goed gaan dan is de service ook geweldig en worden eventuele problemen snel opgelost. Zeer tevreden en daarom een dikke 10 !!

Joost 29-03-2023

altijd soepel verlopend bestel en leveringsproces. niet altijd maar wel vaak meest aantrekkelijke prijs dus ik check altijd even of coolblue weer de beste leverancier is.

Ari 29-03-2023

Lekker makkelijke webshop en overzichtelijk. Heel snel geleverd ook, hoe laat je ook bestelt!

Ingrid 29-03-2023

Goede, snelle communicatie en de bezorging is een verademing vergeleken met de grote bezorgdiensten. Namen oude spullen mee.

Ron de Mos 29-03-2023

Snel, betrouwbaar, en foutloos. En met een super communicatie tot zelfs 15 minuten vóór de actuele aflevering. Klasse !

Nieuwe Samsung Galaxy A54 maakt belofte waar! 29-03-2023

Mijn 5 jaar oude Samsung A5 was aan vervanging toe. Deed het nog wel goed, maar de opslagruimte was beperkt. Met belangstelling de introductie van de nieuwe A54 gevolgd. Het toestel werd op 15 maart geintroduceerd met veelbelovende specificaties : drie camera’s, 256 Gb opslag en een snellere processor. Het toestel maakt zijn belofte waar! Prachtige foto’s , lange accuduur en supersnel. Helder beeldscherm enz.

Afgehaald bij Coolblue in Leiden. Gezellige winkel met hartelijk en opgewekt personeel. De Sim kaart werd even verwisseld en alle data werden overgezet. Ondertussen koffie. Top! Inderdaad: alles voor een glimlach…

Mike 29-03-2023

Fijne winkel. Goed overzichtelijk assortiment met bijbehorend advies, klantvriendelijk en snel bezorgd.

John 29-03-2023

Het produkt is perfect de levering klopt niet met wat op site staat. Ze zeggen dat op zondag ook wordt geleverd en toen ik bestelde op Zaterdag kwam al snel levering is vertraagd. Zeg gewoon eerlijk en zegt dat op zondag niet wordt geleverd door postnl. Dat had ik jullie al kunnen vertellen maar was een keertje te proberen maar helaas op zaterdag wordt niet meer besteld.

Bernard 28-03-2023

Bestel via de site,de volgende dag al in huis,duidelijke uitleg bij instaleren,en makkelijk in gebruik.
Voor mij een super aankoop bij Coolblue

C .Beerse 28-03-2023

Gewoon goed spul voor een redelijke prijs. En een werkbare manier om producten te vergelijken.

Marianne 28-03-2023

Mijn bestelling is perfect uitgevoerd: uitstekend product, afgeleverd op de opgegeven tijd en adres. Steeds op de hoogte gehouden inzake levering. Super!

René 28-03-2023

Goede site. Keuze wordt eenvoudig gemaakt. Prijs is competitief. Alle afspraken worden nagekomen. Maak daarom al jaren gebruik van de diensten van Coolblue, nooit enig probleem ervaren! Complimenten daarvoor.

Rosa Veltman 28-03-2023

Snelle levering goed op de hoogte gehouden. Uitgebreid en kwalitatief goede producten !!

Cas 28-03-2023

Beste service in de markt. Geen laagste prijs garantie, maar vaak wel in lijn met concurrenten.
Vooral 30 dagen testen en retourneren wanneer niet tevreden en garantie afhandeling heeft een hoge standaard bij Coolblue.

CH 28-03-2023

Winkel groningen een waardeloze beleving. Laatste keer. Dan maar weer online. Jammer geen lach van overgehouden. Product bewust gekozen.

Erwin Jansen 28-03-2023

Zoals meestal bestel ik bij Coolblue. Overzichtelijke site, veel keuze en concurerende prijzen. Ook fijn dat zij fysieke winkels hebben bij keuze twijfel, altijd met een vriendelijk en vooral deskundig advies.
Dit product had ik al eerder bij Coolblue gekocht, bevalt prima en is voor onze tweede woning.

Fransje 28-03-2023

leuke shop overzichtelijk niet te duur
geven goeie tips ,goeie service.
bellen netjes als ze in de buurt zijn of er bijna zijn met je bestelling
ze nemen je oude apparaat mee.

B.Bergman 28-03-2023

Snelle en probleemloze leveringen.
Goede service bij reparatie.
Duidelijke website.

Jos 28-03-2023

Als altijd prima. Even zoeken in de webshop. Vergelijken, beslissen en bestellen. Dan naar de winkel waar je altijd prettig geholpen wordt om de spullen op te halen. Met een gerust hart want je weet dat het goed is en dat er nooit moeilijk gedaan wordt over ruilen of retour. Kopen met vertrouwen.

Ton 27-03-2023

Online bestelling geplaatst. Levering was snel en binnen de tijd die aangegeven was. Aardige koerier.

Minoes 27-03-2023

Heb erg lang lopen twijfelen over het aanschaffen van een blender. De Blokker en Coolblue hadden hetzelfde merk/product beschikbaar. Mijn keuze om het bij Coolblue te bestellen, kwam door de extra’s die zij erbij gaven/boden (in vergelijking met andere shops). Zeer tevreden!